Ik zeg alleen dat ze iets waarschijnlijk vind , niet dat ze iets te willen heequote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:23 schreef Elegy het volgende:
Sinds wanneer hebben ze wat te willen dan?
Dan wachten wij allemaal op een verslag natuurlijk. En pics or it didn't happenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:24 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ze iets waarschijnlijk vind , niet dat ze iets te willen heeft
Kunnen jullie allemaal op KPVD forum komen (18+)quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan wachten wij allemaal op een verslag natuurlijk. En pics or it didn't happen
TVPquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:51 schreef Hardrebel het volgende:
Ik ga wel even proberen haar zover te krijgen en dan een foto te maken. Ik kan niets beloven.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ik had mijn dag nietquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:45 schreef Elegy het volgende:
Als het niet zo sneu was zou ik er hard om lachen
Effex, dit is al de 2e keer al dat je gebanned bent. Ben je echt zo goed, dat men denkt dat je cheat of cheat je ook echt?quote:
Niet de 2e keerquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:11 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
Effex, dit is al de 2e keer al dat je gebanned bent. Ben je echt zo goed, dat men denkt dat je cheat of cheat je ook echt?
effex is een teamkiller!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Niet de 2e keerdenk eerder 10 of 11 keer dat ik op een warserver gebanned wordt. En nee ik cheat niet. (Maar af en toe kan ik ook wel eens vervelend zijn, daar dat kan het ook wel een beetje zijn)
Ik wil het wel eens tegen jou opnemenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Niet de 2e keerdenk eerder 10 of 11 keer dat ik op een warserver gebanned wordt. En nee ik cheat niet. (Maar af en toe kan ik ook wel eens vervelend zijn, daar dat kan het ook wel een beetje zijn)
Ik ben aan het werkquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:41 schreef Elegy het volgende:
Ik ook wel, wie heeft er nu niks te doen?
Nou vind ik 54 deaths en 29 kills nou niet echt fatsoenlijk bijdragen aan de scorequote:Op maandag 25 augustus 2008 14:33 schreef Scorpie het volgende:
Das niks. Ik scheld meestal mijn teamgenoten verrot als we weer eens verliezen.
Net zoals gisteren; ik was de enige die positief stond bij TDM, met 54 deaths 29 kills.
De rest van mijn team: 32 kills, 32 deaths, 18 kills, 40 deaths, dat soort ongein.
Toen maar gezegd dat het een stelletje miserable incompetentie mislukkelingen waren die niet wisten hoe ze een wapen vast moesten houden.
Werd ik arrogant genoemdJa vind je het gek als je de enige bent die fatsoenlijk bijdraagt aan de score
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:33 schreef Scorpie het volgende:
Das niks. Ik scheld meestal mijn teamgenoten verrot als we weer eens verliezen.
Net zoals gisteren; ik was de enige die positief stond bij TDM, met 54 deaths 29 kills.
De rest van mijn team: 32 kills, 32 deaths, 18 kills, 40 deaths, dat soort ongein.
Toen maar gezegd dat het een stelletje miserable incompetentie mislukkelingen waren die niet wisten hoe ze een wapen vast moesten houden.
Werd ik arrogant genoemdJa vind je het gek als je de enige bent die fatsoenlijk bijdraagt aan de score
Ik, ik verveel mequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:41 schreef Elegy het volgende:
Ik ook wel, wie heeft er nu niks te doen?
Je draagt misschien wel fatsoenlijk bij aan de score, maar daar heb je weinig aan als je niemand meer mee te spelen hebt omdat iedereen je irritant of vervelend vindt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:33 schreef Scorpie het volgende:
Joh, ik deed dat natuurlijk alleen maar om te stangen, maar het lucht wel opquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:15 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Je draagt misschien wel fatsoenlijk bij aan de score, maar daar heb je weinig aan als je niemand meer mee te spelen hebt omdat iedereen je irritant of vervelend vindt.
Probeer je teamgenoten iets te geven waar ze iets aan hebben. Dus in plaats van een scheldkannonade een paar tips. Want niet iedereen is zo on-ge-lofelijk goed als jij.
En in tegenstelling tot jezelf hebben sommige mensen het moeten leren in plaats van direct door te stomen naar de top.
Ik was de enige die uberhaupt meer kills maakte dan deaths hadquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nou vind ik 54 deaths en 29 kills nou niet echt fatsoenlijk bijdragen aan de score
Hmm, dan zal ik wel heel slecht kunnen rekenen ofzo..quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik was de enige die uberhaupt meer kills maakte dan deaths had
Zeikerdquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hmm, dan zal ik wel heel slecht kunnen rekenen ofzo..
quote:
Dit stond er voor de mensen met dyslexiequote:Op maandag 25 augustus 2008 14:33 schreef Scorpie het volgende:
Net zoals gisteren; ik was de enige die positief stond bij TDM, met 54 kills 29 deaths.
Dan...mag je schelden ja.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh, ik deed dat natuurlijk alleen maar om te stangen, maar het lucht wel opIk werd helemaal gek van de noob-campers van mijn team, de blockers in de deuropening, de nadespammende level-7 teammembers, de dubbel-UAV-aanroepende level-20ers, en tot slot nog de van hacken beschuldigende tegenpartij
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:02 schreef Elegy het volgende:
Vind ik prima
Een pub of een closed server? En mods of gewoon standaard?
Jaweetikveelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:05 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
uuuu closed crack? bestaat dat haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |