Hoezo een lachertje ?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef maniack28 het volgende:
yup... das overkill, 2 primary weapons...
Ik moet wel lachen dat je het nu zo gaaf vindtUiteindelijk is dat hele ranked systeem een lachertje!
HEt is een lachertje voor FPS-addicts.. ik was binnen 18 uur spelen al lvl 55 (in het weekend na de release). Bovendien, publics zuigen, als je echt wilt knallen moet je gewoon competitief spelenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo een lachertje ?
Ik weet ook dat er al codes zijn om alles te unlocken, en ik kom zo vaak noobs tegen met 55 waarvan ik weet dat ze te slecht zijn om alles uitgespeeld te hebben.
Ik vind het gewoon leuk die dingen zelf te unlocken. Beetje het spelelement zeg maar.
Ik kan er niks mee, met dat dingquote:Op donderdag 25 september 2008 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
AK47(n.a.v. tip hier genomen).
Ik vind hem wel handig naast een sniper-rifle of de M14. Anders idd een pistool (maar liever nog een mesquote:Op donderdag 25 september 2008 15:28 schreef Scorpie het volgende:
Ja, dat is een perk. Weet niet precies wanneer je die unlocked. Zwaar irritant trouwens, geef mij maar gewoon pistol als backup![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik weet ook dat er al codes zijn om alles te unlocken, en ik kom zo vaak noobs tegen met 55 waarvan ik weet dat ze te slecht zijn om alles uitgespeeld te hebben.
Er waren/zijn bugs waarbij je je rank kwijtraaktquote:Op donderdag 25 september 2008 16:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Elke retard kan dat. Kan me nauwelijks voorstellen dat iemand codes daarvoor zou gebruiken. Het is zo gepiept?
Der zijn heus wel TDM clans hoor xDquote:Op donderdag 25 september 2008 20:47 schreef Inspi het volgende:
Zo ben weer cless, ga nu wachten op cod5 ctf (hopelijk word het wat), kan niet wennen aan dat s&d.
En speel met mp5 en ak47,m4 vind ik persoonlijk lekkere wapens om mee te spelen.
Nou ik ben toch al een aantal uurtjes bezig online. Zit nu op level 20.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Elke retard kan dat. Kan me nauwelijks voorstellen dat iemand codes daarvoor zou gebruiken. Het is zo gepiept?
weet ik maar, maar wil even wachten om gelijk weer in een andere clan te duiken(als ik ooit nog in een clan ga)quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:31 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Der zijn heus wel TDM clans hoor xD
hehe eindelijk iemand die het mij eens isquote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
HEt is een lachertje voor FPS-addicts.. ik was binnen 18 uur spelen al lvl 55 (in het weekend na de release). Bovendien, publics zuigen, als je echt wilt knallen moet je gewoon competitief spelen
Effex vind da ook hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:40 schreef invine het volgende:
[..]
hehe eindelijk iemand die het mij eens is
Ik ben vorige week uit mijn clan gestapt. Ging helemaal nergens meer over. Nu heb ik maar een WSK tag voor mijn naam gezet zodat de clans mij niet lastig blijven vallenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:49 schreef Inspi het volgende:
[..]
weet ik maar, maar wil even wachten om gelijk weer in een andere clan te duiken(als ik ooit nog in een clan ga)
Leeftijd?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben vorige week uit mijn clan gestapt. Ging helemaal nergens meer over. Nu heb ik maar een WSK tag voor mijn naam gezet zodat de clans mij niet lastig blijven vallen
Interesse in een nieuwe clan?quote:
Heb je geen xfire?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja: sr_firewire[NL] ben ik.
Vaak te vinden onder Team Deathmatch
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Interesse in een nieuwe clan?![]()
Geen grapje, x-fire = koekenbakkernlquote:
Ik heb ook zomaar een tag voor mijn naam om dat gezeik ook te voorkomenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben vorige week uit mijn clan gestapt. Ging helemaal nergens meer over. Nu heb ik maar een WSK tag voor mijn naam gezet zodat de clans mij niet lastig blijven vallen
Harder werken ^-^quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:05 schreef mschol het volgende:
waarom is dit spel nog steeds zo duur, 41 euro als goedkoopste
* mschol heeft vandaag al 6 uur overgewerktquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:21 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol heeft vandaag al 6 uur overgewerkt
gaat er niet om of ik het kan betalen.. gaat erom dattie gewoon nog steeds veel te duur is.....
In na bijna een jaar idd nog steeds vrij duur.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:05 schreef mschol het volgende:
waarom is dit spel nog steeds zo duur, 41 euro als goedkoopste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |