Je kan niet *in* een chopper, je krijgt een chopper die je op kan roepen na 7 kills te maken zonder dood te gaan. Bij 5 krijg je een airstrike, bij 3 krijg je radar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
Met wat voor gear spelen jullie ?
Light machine gun ?
Ohja en hoe en wanneer kan ik in een chopper ?
WTF waar schoot ie op..?quote:Op maandag 22 september 2008 22:36 schreef punkjunk het volgende:
Laatst zat ik op een ranked server waarbij de chopper down ging met 1 schot uit een geweer, dat was wel heel vet, die choppers zijn echt zooo gaar.
Dat ding kwam aanvliegen, ik zwaar geïrriteerd, noob spray chopper jeweetz, dus uit frustratie schiet ik er een paar keer op met me pistool. Gaat dat ding neer. Dus ik vanquote:
Ik met M16 met ACOG, G3 ACOG, AK-74 RDS en MP5 silencer. Als pistool gewoon dat eerste pistool met silencer. Perks meestal bandolier, stopping power en deepimpact. Soms ipv bandolier bombsquad en ipv stoppingpower double tap.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
Met wat voor gear spelen jullie ?
Light machine gun ?
Ohja en hoe en wanneer kan ik in een chopper ?
Choppers zijn serverside, sommige servers hebben het instellingen gegeven waardoor je zo'n ding makkelijk kan neerhalen/het niet zo sprayd.quote:
Daarnaast gaat zo'n ding zo'n beetje het snelst neer met een Desert Eagle.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Choppers zijn serverside, sommige servers hebben het instellingen gegeven waardoor je zo'n ding makkelijk kan neerhalen/het niet zo sprayd.
Meen je dat nou? Ik dacht dat alleen een RPG 'em in 1x neer kreeg.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Daarnaast gaat zo'n ding zo'n beetje het snelst neer met een Desert Eagle.
V.
Public of private?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:46 schreef Lekiamh het volgende:
Ik speel altijd ranked...
Heb een clan met eigen server. Wie m wil gebruiken moet me maar Pm'en ofzo. Of join natuurlijk.
Xvuur is zelfde nick als hier.
...van de vuurwapens. Raketten niet meegeteld.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:14 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik dacht dat alleen een RPG 'em in 1x neer kreeg.
Public server.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:56 schreef invine het volgende:
[..]
Public of private?
Heb zelf ook een team.. niet zozeer een clan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn ook meer een vriendengroepje trouwens.
Hoezo een lachertje ?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef maniack28 het volgende:
yup... das overkill, 2 primary weapons...
Ik moet wel lachen dat je het nu zo gaaf vindtUiteindelijk is dat hele ranked systeem een lachertje!
HEt is een lachertje voor FPS-addicts.. ik was binnen 18 uur spelen al lvl 55 (in het weekend na de release). Bovendien, publics zuigen, als je echt wilt knallen moet je gewoon competitief spelenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo een lachertje ?
Ik weet ook dat er al codes zijn om alles te unlocken, en ik kom zo vaak noobs tegen met 55 waarvan ik weet dat ze te slecht zijn om alles uitgespeeld te hebben.
Ik vind het gewoon leuk die dingen zelf te unlocken. Beetje het spelelement zeg maar.
Ik kan er niks mee, met dat dingquote:Op donderdag 25 september 2008 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
AK47(n.a.v. tip hier genomen).
Ik vind hem wel handig naast een sniper-rifle of de M14. Anders idd een pistool (maar liever nog een mesquote:Op donderdag 25 september 2008 15:28 schreef Scorpie het volgende:
Ja, dat is een perk. Weet niet precies wanneer je die unlocked. Zwaar irritant trouwens, geef mij maar gewoon pistol als backup![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik weet ook dat er al codes zijn om alles te unlocken, en ik kom zo vaak noobs tegen met 55 waarvan ik weet dat ze te slecht zijn om alles uitgespeeld te hebben.
Er waren/zijn bugs waarbij je je rank kwijtraaktquote:Op donderdag 25 september 2008 16:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Elke retard kan dat. Kan me nauwelijks voorstellen dat iemand codes daarvoor zou gebruiken. Het is zo gepiept?
Der zijn heus wel TDM clans hoor xDquote:Op donderdag 25 september 2008 20:47 schreef Inspi het volgende:
Zo ben weer cless, ga nu wachten op cod5 ctf (hopelijk word het wat), kan niet wennen aan dat s&d.
En speel met mp5 en ak47,m4 vind ik persoonlijk lekkere wapens om mee te spelen.
Nou ik ben toch al een aantal uurtjes bezig online. Zit nu op level 20.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Elke retard kan dat. Kan me nauwelijks voorstellen dat iemand codes daarvoor zou gebruiken. Het is zo gepiept?
weet ik maar, maar wil even wachten om gelijk weer in een andere clan te duiken(als ik ooit nog in een clan ga)quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:31 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Der zijn heus wel TDM clans hoor xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |