Ik heb hem gemaakt dus ik zeg ja hij is vetquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:46 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Nee helaas is die vet? welke server kan je die spelen?
ik niet ik heb een schijthekel aan customsquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:40 schreef invine het volgende:
Ik weet niet of mensen de custom map mp_nuke al geprobeerd hebben?
Neuhquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
Het werkt ! Wel verrekte lastig zeg dat Multiplayer. Verstandig om eerst Singleplayer uit te spelen ?
Altijdquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:47 schreef Scorpie het volgende:
Iemand nog zin om nu een potje te knallen?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
Het werkt ! Wel verrekte lastig zeg dat Multiplayer. Verstandig om eerst Singleplayer uit te spelen ?
Wat al gezegd is, het is handig om de besturing onder de knie te krijgen en te leren mikken. Los daarvan is de SP geweldig en meeslepend.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil mijn challenges halen. Ben nu bezig met MP44 bezig met heady level 3 . Wapen ligt me niet echt goed. Mis meer dan dat ik raak. Kut zooi .quote:Op zondag 21 september 2008 11:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat al gezegd is, het is handig om de besturing onder de knie te krijgen en te leren mikken. Los daarvan is de SP geweldig en meeslepend.
Ook handig is om in MP rustig te beginnen. Niet meteen op Shipment in een free for all tussen 30-40- man, maar doe liever een aantal keer TDM op een wat rustiger server. Man of 10-16. Leer je de maps een beetje kennen, door een beetje met wat lui uit je team mee te hollen.
Als je de maps dan een beetje kent en de standaard bottlenecks, sniper spots etc kent, kun je dingen als Sabotage of S&D doen.
Dus SP uitspelen, niet per se nodig. Kan wel helpen en is vooral heel leuk. En je kunt allebei een beetje doen.
Ik heb de SP allang uitgespeeld, zit bijna dagelijks op de MP, maar een of twee keer per week doe ik voor de lol nog een missie uit de SP. (Sniper missie)
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |