Ik heb pas volgend weekend tijd je toe te voegen, kan je wat meer info in pm geven ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Geen grapje, x-fire = koekenbakkernl
quote:Op maandag 29 september 2008 00:30 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Nee dat was S&D, en die monsterlijk grote teams waren aan maniac/koek te danken. En ik zit niet bij koek in de clan hij wil me niet betalen
U heeft PMquote:Op maandag 29 september 2008 08:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb pas volgend weekend tijd je toe te voegen, kan je wat meer info in pm geven ?
*Gereageerd.quote:
toch niet koek als in koekebakker?quote:Op maandag 29 september 2008 00:30 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Nee dat was S&D, en die monsterlijk grote teams waren aan maniac/koek te danken. En ik zit niet bij koek in de clan hij wil me niet betalen
[x] JA [ ] NEEquote:Op maandag 29 september 2008 10:52 schreef invine het volgende:
[..]
toch niet koek als in koekebakker?
Tis KoekeNbakker...quote:Op maandag 29 september 2008 10:52 schreef invine het volgende:
[..]
toch niet koek als in koekebakker?
ah ja ik ken koekebakker dan weer.. zat weleens met hem op TS vroeger.quote:Op maandag 29 september 2008 13:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tis KoekeNbakker...
Die namestealer Koekebakker zit in het Nederlandse team
We worden altijd verward... lastig in een low/med pcw, dan zien ze mn naam en denken ze dat ik high skilled benquote:Op maandag 29 september 2008 17:30 schreef invine het volgende:
[..]
ah ja ik ken koekebakker dan weer.. zat weleens met hem op TS vroeger.
als je in cod4.wars zoekt dan is high skilled een beetje overrated begrip.. want ik speel high hard van de kaartquote:Op maandag 29 september 2008 22:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
We worden altijd verward... lastig in een low/med pcw, dan zien ze mn naam en denken ze dat ik high skilled ben
Ligt eraan wanneer je het zoektquote:Op maandag 29 september 2008 23:08 schreef invine het volgende:
[..]
als je in cod4.wars zoekt dan is high skilled een beetje overrated begrip.. want ik speel high hard van de kaart
Als je echt high skilled bent dan wil ik graag een linkje van je clan op CBquote:Op maandag 29 september 2008 23:08 schreef invine het volgende:
[..]
als je in cod4.wars zoekt dan is high skilled een beetje overrated begrip.. want ik speel high hard van de kaart
Ak schiet veel fijner idd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:37 schreef Scorpie het volgende:
Ik ga de M4 maar inwisselen voor de AK47 denk, leuk wapen.
M4 is richten en sprayen en kill. Ik bedoel je wilt toch wel wat skilled zijn zeg.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:05 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nee man, M4 vind ik veel gerichter schieten.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:51 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
M4 is richten en sprayen en kill. Ik bedoel je wilt toch wel wat skilled zijn zeg.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bij de M4 moet je meer richten inderdaad. De AK is meer sprayen en toevallig wat raken, hoor.
V.
Eensch!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:10 schreef invine het volgende:
[..]verre van, ak is skill alom. en bij m4 ben je zo door je kogels heen.. en ak is sterker en heb een ak liever in close combat dan een m4
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=1554256&wars=1quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je echt high skilled bent dan wil ik graag een linkje van je clan op CB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |