Is goed, kan je lang wachten want ik ben te lelijk voor hyves/fotoboekquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Staat zeker die bruine foto van Hayden in..
Ik ga pas kijken als er een pic van jouw staat
Daarom, ik heb ook geen vrienden ofzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das logisch, anders was je geen mod..
da's heul niet waar!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:48 schreef Pheno het volgende:
Cul meets zijn dames only, ik post er niet vaak meer, te dames.
Echt hè... wat is dat toch met die Groningenobsessie hier?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Btw: Grun 270 - Nimma 170 = 100 verschilWe komen er wel, ook zonder die spamhoer
Die baas had ik al in het vorige topic gepostquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:37 schreef Mikkie het volgende:
Baas fotosjops
Baas fotosjops #2: Te baas voor jou
Ja maar dan moet je zelf ook kunnen koken voor die meets of nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
ah, hip
je moet ook 's in de CUL SC posten Yashi, daar zitten lieve damesen dan mag je naar CUL-meets komen
en die zijn leuk!
Toch zonde dat je jezelf wegsoeptquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:15 schreef LaGrive het volgende:
Als ik ooit een keer mijn rijbewijs haal wil ik zo'n auto:
[ afbeelding ]
[Fok!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechtenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jawelmaar niet zoals ze in Cul koken.. Daar maken ze van een appel en een ei een heus diner
Sexy raar of eng raar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:38 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Ik kreeg net bijna ruzie met een Engelse Anita dus keek een beetje raar
Patat bestaat ook nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:37 schreef LaGrive het volgende:
[..]
[Fok!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechten
Succes
(recept voor patat hebben ze niet)
Ja, dom wijf dat het isquote:
Of je verzint gewoon wat leuksquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik word hier wel als frietvreter neergezet he![]()
ik post gewoon niet meer wat ik eet
quote:
Juh ik ben al bezigquote:
Met Photoshop schijn je dat zo terug te kunnen draaien.quote:
Mwa, was er al vaker geweest enquote:
Je hoeft het nog niet eens te maken, je zegt tegen ons dat je iets hebt gemaaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh ik ben al bezigmaandag had ik een heel lekker gerecht met spekjes en aardappelblokjes en boontjes
Ik ben dat standaard koken ook zat.. Maar woensdag had ik door t leren niet echt tijd om te kokenen vandaag was het al zo laat om nog iets fatsoenlijks te maken
ja? Dat kan toch niet...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Met Photoshop schijn je dat zo terug te kunnen draaien.
Kan wel, heb ik een keer gelezen. Maar hoe? Joost mag het wetenquote:
Oeh lekker uitgekooktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:47 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Je hoeft het nog niet eens te maken, je zegt tegen ons dat je iets hebt gemaakt
Dat kan toch niet johquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan wel, heb ik een keer gelezen. Maar hoe? Joost mag het weten.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:40 schreef LaGrive het volgende:
+ ik ga hier natuurlijk geen hele fotosessie van mijzelf neer zetten
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geloof me, als het tieten heeft sloven ze zich uit..
Dus ja die puzzel gaan ze oplossen
Ik ben serieusquote:
Haha ja het slaat nergens op, ik verveelde me echt dood op dat moment en opende maar een topicquote:
Die heeft dr ook al int echie gezienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Jammer dat swarma er niet is, die was meteen aan de slag gegaan
Geweldigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Jammer dat swarma er niet is, die was meteen aan de slag gegaan
Dat viel mij de laatste paar dagen ook al opquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doet Imageshack het tegenwoordig weer hier btw
Niks van gemerkt. FF-config ftw!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doet Imageshack het tegenwoordig weer hier btw
BB werkt gewoon perfect in IE hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik gebruik firefox eik alleen voor blackboard
Ik zie hier voor mezelf al een paar trofeeën binnen handbereikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:15 schreef LaGrive het volgende:
ik gebruik het altijddd
alleen als we niet echt gaan bowlen, maar meer wedstrijdjes: zo ver mogelijk gooien, zo hoog mogelijk gooien, zo snel mogelijk gooien, zo langzaam mogelijk gooien. In echt bowlen ben ik niet goed
Ja maar bij FF heb ik zon saveform of iets als addon dus hoef ik niks in te vullenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
BB werkt gewoon perfect in IE hoor
Dus je gebruikt alleen FF om je studentnummer en wachtwoord niet in te hoeven vullen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar bij FF heb ik zon saveform of iets als addon dus hoef ik niks in te vullen
En ja dat kan met IE ook maar die cookies wis ik vaker enzo
Vuile Duitser ben je ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vroegah gebruikte ik FF om te cheaten met een spelletjeomdat je heel makkelijk proxys kan invoeren enzo
Dan voor jou de bonuscategorie: Zo subtiel mogelijk gooien, inclusief bowlpasjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie hier voor mezelf al een paar trofeeën binnen handbereik
Ik zeg wat hij zegt..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:24 schreef Houniet het volgende:
Ik zeg, weltrusten. Morgen weer werken.
je moet dan wel de strijd met mij aan gaan hequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie hier voor mezelf al een paar trofeeën binnen handbereik
Nog steeds niet voldoendequote:
Vraag de anderen maar die erbij waren de vorige keer hoe het zit met hard gooien, halve banen over vliegen etcquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:29 schreef LaGrive het volgende:
[..]
je moet dan wel de strijd met mij aan gaan he
Zo dus je leeft nogquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 06:26 schreef swarmahoer het volgende:
nog 7 topics terug lezenmaarja doe ik volgende week wel, dan zijn het er 14
ik vertrek over n uurtje naar het vliegveld om weer terug te gaan, daarna gelijk weer een week naar frankrijk met vriendendus geen fok
heb gister olifant gereden erg leuk, en eergister nog gedoken, ook erg mooi met koraal en veel vissen
t internet is overal klote hier ondanks 4* hotels :S daarom dat ik maar niet bij ga lezen enzo het duurt veel te lang maargoed.... tot volgende week
en hiermeequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:18 schreef Mikkie het volgende:
Ga ik je plaatje opslaan, flipt paint.
Dat heb ik me ook altijd afgevraagdquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:41 schreef LaGrive het volgende:
Pffff waarom heb ik een vak als filosofie
Ik dacht al die is dood ofzoquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 06:26 schreef swarmahoer het volgende:
nog 7 topics terug lezenmaarja doe ik volgende week wel, dan zijn het er 14
ik vertrek over n uurtje naar het vliegveld om weer terug te gaan, daarna gelijk weer een week naar frankrijk met vriendendus geen fok
heb gister olifant gereden erg leuk, en eergister nog gedoken, ook erg mooi met koraal en veel vissen
t internet is overal klote hier ondanks 4* hotels :S daarom dat ik maar niet bij ga lezen enzo het duurt veel te lang maargoed.... tot volgende week
Blond....quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo als het goed is ben ik over een kwartier weer een brunette zonder uitgroei
Daarna ook nog ff lekker zonnebanken
Haha ja, ik heb gister even een heel mooi mailtje gestuurd, helaas nog niks terugquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en filosofie is gewoon alles uit de duim zuigenen vanuit je gevoel praten
7,5 op mn eindexamenen 7 bij rechtsfilo
Ow en LG: Wat een vaag verhaal over die hoerenzus, get a life ofzo (die familie dan)
en wat stond er ongeveer in....quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:57 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb gister even een heel mooi mailtje gestuurd, helaas nog niks terug
Balen van je spijkerbroek, ik heb dat bij mijn schoenen..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:55 schreef LaGrive het volgende:
Ben je van jezelf blondDat zou je ook niet zeggen
ik ben door mijn lievelingsspijkerbroek heen gesleten
Jij fokt echt overal hequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
@Yashi: weet nog niet waar ik ben morgenavondiig inschrijven enzo, en dan hangt het van het groepje af enzo
zit nu op een saai feestje in Brakkenstein-park
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
en wat stond er ongeveer in....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat precies![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik fok altijd als het saai isbleeeuuuh!
Gewoon aan blijven trekken, dan is het gewoon een teasebroekquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:55 schreef LaGrive het volgende:
Ben je van jezelf blondDat zou je ook niet zeggen
ik ben door mijn lievelingsspijkerbroek heen gesleten
Is het niet gebroken dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:23 schreef Mikkie het volgende:
Mja daar dacht ik ook al aan. Bovendien heb ik dan de vrijheid om misschien nog naar de EHBO te rijden: vanmiddag bij sporten is m'n pink voor m'n gevoel dubbel geklapt. Werd wat dik en erg gevoelig, maar dacht dat 't wel over zou gaan. Inmiddels is 'ie anderhalve keer m'n andere pink en zo blauw als 't maar zijn kan
Neu, denk dat 't wel mee valt. Hij is wel erg gevoelig, maar op 'eigen kracht' kan ie nog zo'n 80 tot 90% buigen van wat normaal ook kan. Lijkt me niet dat dat kan als ie gebroken isquote:
Ja idd, eindelijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:46 schreef LaGrive het volgende:
nee.
Vanaf nu gewoon weer met OV reizen![]()
(naja maandag dan)
Dat gaat toch gewoon per opleiding of faculteit?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
LG heb jij eigenlijk al een introkamp op t oog ?
Nee, het doel van die introkampen is juist om ook mensen van andere studies te leren kennenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:50 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Dat gaat toch gewoon per opleiding of faculteit?
Ja wij zaten toen in someren en hadden inderdaad bedden.. Bij 1 van die weekenden staat nu ook onderin dat het in Someren is..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:55 schreef LaGrive het volgende:
vaak hebben ze ook wel bedden toch!
Wij zaten volgens mij ook in Someren...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja wij zaten toen in someren en hadden inderdaad bedden.. Bij 1 van die weekenden staat nu ook onderin dat het in Someren is..
Maar dat was echt een afstandse boerderij
Als je dat kindje in de kist van opa had gepropt waren je problemen nu opgelost.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
We hebben iig nu al 1 probleemkindje.. Staat niet op onze lijst maar is wel ingeschreven.. En als toetje heeft ze gister begrafenis van dr Opa gehad.. Dus ja die heeft ook weinig zin in een hoop geregel wat die groepjes betreft.. Dus morgen maar even ter plaatse bellen naar de organisatie dat zij gewoon bij ons int groepje moet blijven..
Dat vind ik geen humor eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:18 schreef sooty het volgende:
[..]
Als je dat kindje in de kist van opa had gepropt waren je problemen nu opgelost.
Ja ik hoop ook dat iedereen gewoon wat geregeld heeft. Maar stuk of 5 hebben nog niks teruggemaild.. Maarja dan moeten ze eerst maar bij elkaar slapen hoor.. Ik hoef geen kindjes op mijn kamer.. Heb ook geen bed daarvoor dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:15 schreef LaGrive het volgende:
Oke, wij moeten dat morgen allemaal nog zien. Zit er eigenlijk niet zo op te wachten op een kindje op mijn kamer.
Introcest ftwquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:33 schreef J-heronimus het volgende:
Kindjes mee naar huis nemen klinkt meteen ook zo fout.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:43 schreef LaGrive het volgende:
dat is toch niet zo heel snel:
http://www.nu.nl/news/170(...)kens_per_minuut.html
Ik weet niet eens hoe die er uit zietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:38 schreef J-heronimus het volgende:
Leeft ie nog?![]()
Ik zag hem weleens op de HAN.
Als je hem ziet wordt je spontaan homoseksueel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe die er uit ziet
Ik denk het nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:17 schreef LaGrive het volgende:
ja, ik denk het wel!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh als Hou een ex heeft moet ie toch wel een beetje hot zijn hoor
Dat dusquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Alhoewel soms zie je ugly ass people met nog lelijkere mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ach, het draait allemaal om innerlijk. Uiterlijk is niet belangrijk toch?Dat zie jij verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo denk je dat het mijn ex is?
![]()
Ik snapte dat het een algemene opmerking wasquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het was een algemene opmerking, eigenlijk totaal niet specifiek gericht op jou. Wat denk je zeg, dat ik nu ging zeggen van; - je ex is lelijk, of - jij ziet er niet uit![]()
ik ga naar me oma
Ik heb er 5quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh als Hou een ex heeft moet ie toch wel een beetje hot zijn hoor
ik studeer alquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:05 schreef LaGrive het volgende:
welke studie ga jij doen motorbloempje?
ah oke!quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik studeer al![]()
ben in februari begonnen aan Informatiekunde
maar ga alsnog de intro doen omdat ik veel met eerstejaars te maken ga krijgen
We hebben het hier nooit over jou. En sinds tijden komt jou naam hier langs en meteen reageer je. Beetje toevallig, vind je niet?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:13 schreef Hertog_Martin het volgende:ik denk ik check dit topic even zo na m'n vakantie en ik hoef nog geen 30 posts terug te gaan of het gaat weer es over mij
Hijs fijn
oja is er nog iets te doen in nijmegen komende 2 weken?
Wie ben jij nou weer ?quote:
Kijken hoe iedereen die deelneemt zich eigen verschut zet in de stadquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Leven zit vol toevalligheden m'n beste
Wist niet dat intro nu al gestart was... wat zijn leuke dingen om mee te pikken als niet-deelnemer van de intro dan?
Waarom lijkt dit op een schoen? En waarom zou een schoen aantrekkelijk zijn om op te eten?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:54 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zoeeen honger en laat ik nou net dit plaatje tegenkomen in de shop.
De Nike Airquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Waarom lijkt dit op een schoen? En waarom zou een schoen aantrekkelijk zijn om op te eten?
Nike Air Max Classicsquote:
Ga eens bier drinken denk ik danquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Post eens ff door joh.
IK KOM ER AAN.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
pizza shoarma paprika ui knoflooksaus onderweg
wtf!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:54 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zoeeen honger en laat ik nou net dit plaatje tegenkomen in de shop.
Preciesquote:
Jij hier... Allemaal ouwe bekenden komen terugquote:
Ik ook. Na tientallen bars en nachtclubs afgewerkt te hebben van barcelona tot sevilla afgelopen weken is een avond thuis zitten ineens raar.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij hier... Allemaal ouwe bekenden komen terug
En de chicks ook afgewerkt of watquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik ook. Na tientallen bars en nachtclubs afgewerkt te hebben van barcelona tot sevilla afgelopen weken is een avond thuis zitten ineens raar.
quote:
Nee helaasch.. en volgens mij hadden geen van m'n mede-backpackers gescoord op hun vakanties, daarvoor moet je misschien toch meer een salou achtige vakantie hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
En de chicks ook afgewerkt of wat?
Lekkere wijven hosseleeeeeeeennnn!quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
En de chicks ook afgewerkt of wat?
Linkquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Beter schop je wat leven in het Scenegirls topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |