Is goed, kan je lang wachten want ik ben te lelijk voor hyves/fotoboekquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Staat zeker die bruine foto van Hayden in..
Ik ga pas kijken als er een pic van jouw staat
Daarom, ik heb ook geen vrienden ofzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das logisch, anders was je geen mod..
da's heul niet waar!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:48 schreef Pheno het volgende:
Cul meets zijn dames only, ik post er niet vaak meer, te dames.
Echt hè... wat is dat toch met die Groningenobsessie hier?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Btw: Grun 270 - Nimma 170 = 100 verschilWe komen er wel, ook zonder die spamhoer
Die baas had ik al in het vorige topic gepostquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:37 schreef Mikkie het volgende:
Baas fotosjops
Baas fotosjops #2: Te baas voor jou
Ja maar dan moet je zelf ook kunnen koken voor die meets of nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
ah, hip
je moet ook 's in de CUL SC posten Yashi, daar zitten lieve damesen dan mag je naar CUL-meets komen
en die zijn leuk!
Toch zonde dat je jezelf wegsoeptquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:15 schreef LaGrive het volgende:
Als ik ooit een keer mijn rijbewijs haal wil ik zo'n auto:
[ afbeelding ]
[Fok!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechtenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jawelmaar niet zoals ze in Cul koken.. Daar maken ze van een appel en een ei een heus diner
Sexy raar of eng raar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:38 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Ik kreeg net bijna ruzie met een Engelse Anita dus keek een beetje raar
Patat bestaat ook nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:37 schreef LaGrive het volgende:
[..]
[Fok!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechten
Succes
(recept voor patat hebben ze niet)
Ja, dom wijf dat het isquote:
Of je verzint gewoon wat leuksquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik word hier wel als frietvreter neergezet he![]()
ik post gewoon niet meer wat ik eet
quote:
Juh ik ben al bezigquote:
Met Photoshop schijn je dat zo terug te kunnen draaien.quote:
Mwa, was er al vaker geweest enquote:
Je hoeft het nog niet eens te maken, je zegt tegen ons dat je iets hebt gemaaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh ik ben al bezigmaandag had ik een heel lekker gerecht met spekjes en aardappelblokjes en boontjes
Ik ben dat standaard koken ook zat.. Maar woensdag had ik door t leren niet echt tijd om te kokenen vandaag was het al zo laat om nog iets fatsoenlijks te maken
ja? Dat kan toch niet...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Met Photoshop schijn je dat zo terug te kunnen draaien.
Kan wel, heb ik een keer gelezen. Maar hoe? Joost mag het wetenquote:
Oeh lekker uitgekooktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:47 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Je hoeft het nog niet eens te maken, je zegt tegen ons dat je iets hebt gemaakt
Dat kan toch niet johquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan wel, heb ik een keer gelezen. Maar hoe? Joost mag het weten.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:40 schreef LaGrive het volgende:
+ ik ga hier natuurlijk geen hele fotosessie van mijzelf neer zetten
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geloof me, als het tieten heeft sloven ze zich uit..
Dus ja die puzzel gaan ze oplossen
Ik ben serieusquote:
Haha ja het slaat nergens op, ik verveelde me echt dood op dat moment en opende maar een topicquote:
Die heeft dr ook al int echie gezienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Jammer dat swarma er niet is, die was meteen aan de slag gegaan
Geweldigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Jammer dat swarma er niet is, die was meteen aan de slag gegaan
Dat viel mij de laatste paar dagen ook al opquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doet Imageshack het tegenwoordig weer hier btw
Niks van gemerkt. FF-config ftw!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doet Imageshack het tegenwoordig weer hier btw
BB werkt gewoon perfect in IE hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik gebruik firefox eik alleen voor blackboard
Ik zie hier voor mezelf al een paar trofeeën binnen handbereikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:15 schreef LaGrive het volgende:
ik gebruik het altijddd
alleen als we niet echt gaan bowlen, maar meer wedstrijdjes: zo ver mogelijk gooien, zo hoog mogelijk gooien, zo snel mogelijk gooien, zo langzaam mogelijk gooien. In echt bowlen ben ik niet goed
Ja maar bij FF heb ik zon saveform of iets als addon dus hoef ik niks in te vullenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
BB werkt gewoon perfect in IE hoor
Dus je gebruikt alleen FF om je studentnummer en wachtwoord niet in te hoeven vullen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar bij FF heb ik zon saveform of iets als addon dus hoef ik niks in te vullen
En ja dat kan met IE ook maar die cookies wis ik vaker enzo
Vuile Duitser ben je ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vroegah gebruikte ik FF om te cheaten met een spelletjeomdat je heel makkelijk proxys kan invoeren enzo
Dan voor jou de bonuscategorie: Zo subtiel mogelijk gooien, inclusief bowlpasjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie hier voor mezelf al een paar trofeeën binnen handbereik
Ik zeg wat hij zegt..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:24 schreef Houniet het volgende:
Ik zeg, weltrusten. Morgen weer werken.
je moet dan wel de strijd met mij aan gaan hequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie hier voor mezelf al een paar trofeeën binnen handbereik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |