quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh als Hou een ex heeft moet ie toch wel een beetje hot zijn hoor
Dat dusquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Alhoewel soms zie je ugly ass people met nog lelijkere mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ach, het draait allemaal om innerlijk. Uiterlijk is niet belangrijk toch?Dat zie jij verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo denk je dat het mijn ex is?
![]()
Ik snapte dat het een algemene opmerking wasquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het was een algemene opmerking, eigenlijk totaal niet specifiek gericht op jou. Wat denk je zeg, dat ik nu ging zeggen van; - je ex is lelijk, of - jij ziet er niet uit![]()
ik ga naar me oma
Ik heb er 5quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh als Hou een ex heeft moet ie toch wel een beetje hot zijn hoor
ik studeer alquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:05 schreef LaGrive het volgende:
welke studie ga jij doen motorbloempje?
ah oke!quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik studeer al![]()
ben in februari begonnen aan Informatiekunde
maar ga alsnog de intro doen omdat ik veel met eerstejaars te maken ga krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |