quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:43 schreef LaGrive het volgende:
dat is toch niet zo heel snel:
http://www.nu.nl/news/170(...)kens_per_minuut.html
Ik weet niet eens hoe die er uit zietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:38 schreef J-heronimus het volgende:
Leeft ie nog?![]()
Ik zag hem weleens op de HAN.
Als je hem ziet wordt je spontaan homoseksueel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe die er uit ziet
Ik denk het nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:17 schreef LaGrive het volgende:
ja, ik denk het wel!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh als Hou een ex heeft moet ie toch wel een beetje hot zijn hoor
Dat dusquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Alhoewel soms zie je ugly ass people met nog lelijkere mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ach, het draait allemaal om innerlijk. Uiterlijk is niet belangrijk toch?Dat zie jij verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo denk je dat het mijn ex is?
![]()
Ik snapte dat het een algemene opmerking wasquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het was een algemene opmerking, eigenlijk totaal niet specifiek gericht op jou. Wat denk je zeg, dat ik nu ging zeggen van; - je ex is lelijk, of - jij ziet er niet uit![]()
ik ga naar me oma
Ik heb er 5quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh als Hou een ex heeft moet ie toch wel een beetje hot zijn hoor
ik studeer alquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:05 schreef LaGrive het volgende:
welke studie ga jij doen motorbloempje?
ah oke!quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik studeer al![]()
ben in februari begonnen aan Informatiekunde
maar ga alsnog de intro doen omdat ik veel met eerstejaars te maken ga krijgen
We hebben het hier nooit over jou. En sinds tijden komt jou naam hier langs en meteen reageer je. Beetje toevallig, vind je niet?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:13 schreef Hertog_Martin het volgende:ik denk ik check dit topic even zo na m'n vakantie en ik hoef nog geen 30 posts terug te gaan of het gaat weer es over mij
Hijs fijn
oja is er nog iets te doen in nijmegen komende 2 weken?
Wie ben jij nou weer ?quote:
Kijken hoe iedereen die deelneemt zich eigen verschut zet in de stadquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Leven zit vol toevalligheden m'n beste
Wist niet dat intro nu al gestart was... wat zijn leuke dingen om mee te pikken als niet-deelnemer van de intro dan?
Waarom lijkt dit op een schoen? En waarom zou een schoen aantrekkelijk zijn om op te eten?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:54 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zoeeen honger en laat ik nou net dit plaatje tegenkomen in de shop.
De Nike Airquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Waarom lijkt dit op een schoen? En waarom zou een schoen aantrekkelijk zijn om op te eten?
Nike Air Max Classicsquote:
Ga eens bier drinken denk ik danquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Post eens ff door joh.
IK KOM ER AAN.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
pizza shoarma paprika ui knoflooksaus onderweg
wtf!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:54 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zoeeen honger en laat ik nou net dit plaatje tegenkomen in de shop.
Preciesquote:
Jij hier... Allemaal ouwe bekenden komen terugquote:
Ik ook. Na tientallen bars en nachtclubs afgewerkt te hebben van barcelona tot sevilla afgelopen weken is een avond thuis zitten ineens raar.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij hier... Allemaal ouwe bekenden komen terug
En de chicks ook afgewerkt of watquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik ook. Na tientallen bars en nachtclubs afgewerkt te hebben van barcelona tot sevilla afgelopen weken is een avond thuis zitten ineens raar.
quote:
Nee helaasch.. en volgens mij hadden geen van m'n mede-backpackers gescoord op hun vakanties, daarvoor moet je misschien toch meer een salou achtige vakantie hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
En de chicks ook afgewerkt of wat?
Lekkere wijven hosseleeeeeeeennnn!quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
En de chicks ook afgewerkt of wat?
Linkquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Beter schop je wat leven in het Scenegirls topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |