Gewoon aan blijven trekken, dan is het gewoon een teasebroekquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:55 schreef LaGrive het volgende:
Ben je van jezelf blondDat zou je ook niet zeggen
ik ben door mijn lievelingsspijkerbroek heen gesleten
Is het niet gebroken dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:23 schreef Mikkie het volgende:
Mja daar dacht ik ook al aan. Bovendien heb ik dan de vrijheid om misschien nog naar de EHBO te rijden: vanmiddag bij sporten is m'n pink voor m'n gevoel dubbel geklapt. Werd wat dik en erg gevoelig, maar dacht dat 't wel over zou gaan. Inmiddels is 'ie anderhalve keer m'n andere pink en zo blauw als 't maar zijn kan
Neu, denk dat 't wel mee valt. Hij is wel erg gevoelig, maar op 'eigen kracht' kan ie nog zo'n 80 tot 90% buigen van wat normaal ook kan. Lijkt me niet dat dat kan als ie gebroken isquote:
Ja idd, eindelijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:46 schreef LaGrive het volgende:
nee.
Vanaf nu gewoon weer met OV reizen![]()
(naja maandag dan)
Dat gaat toch gewoon per opleiding of faculteit?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
LG heb jij eigenlijk al een introkamp op t oog ?
Nee, het doel van die introkampen is juist om ook mensen van andere studies te leren kennenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:50 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Dat gaat toch gewoon per opleiding of faculteit?
Ja wij zaten toen in someren en hadden inderdaad bedden.. Bij 1 van die weekenden staat nu ook onderin dat het in Someren is..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:55 schreef LaGrive het volgende:
vaak hebben ze ook wel bedden toch!
Wij zaten volgens mij ook in Someren...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja wij zaten toen in someren en hadden inderdaad bedden.. Bij 1 van die weekenden staat nu ook onderin dat het in Someren is..
Maar dat was echt een afstandse boerderij
Als je dat kindje in de kist van opa had gepropt waren je problemen nu opgelost.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
We hebben iig nu al 1 probleemkindje.. Staat niet op onze lijst maar is wel ingeschreven.. En als toetje heeft ze gister begrafenis van dr Opa gehad.. Dus ja die heeft ook weinig zin in een hoop geregel wat die groepjes betreft.. Dus morgen maar even ter plaatse bellen naar de organisatie dat zij gewoon bij ons int groepje moet blijven..
Dat vind ik geen humor eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:18 schreef sooty het volgende:
[..]
Als je dat kindje in de kist van opa had gepropt waren je problemen nu opgelost.
Ja ik hoop ook dat iedereen gewoon wat geregeld heeft. Maar stuk of 5 hebben nog niks teruggemaild.. Maarja dan moeten ze eerst maar bij elkaar slapen hoor.. Ik hoef geen kindjes op mijn kamer.. Heb ook geen bed daarvoor dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:15 schreef LaGrive het volgende:
Oke, wij moeten dat morgen allemaal nog zien. Zit er eigenlijk niet zo op te wachten op een kindje op mijn kamer.
Introcest ftwquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:33 schreef J-heronimus het volgende:
Kindjes mee naar huis nemen klinkt meteen ook zo fout.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:43 schreef LaGrive het volgende:
dat is toch niet zo heel snel:
http://www.nu.nl/news/170(...)kens_per_minuut.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |