Waar zijn jullie

Pfff drama. Was vorige uit en toen begon persoon A tegen mij te praten. (Persoon A is de ex van een goede vriendin van mij, zusje van Persoon A is een vriendin van mijn zusje) . Persoon A begon dat hij wat had gehoord over mijn zusje, heel geheimzinnig, ging er uiteindliejk over dat ze heel braaf is met jongens, en dan ze vergeleken met de zussen blalbalba (werd als een onwijze slet afgeschilderd samen met mijn zus, maar goed boeiend). Ik dacht al, jezus als je het leven van al de vriendinnetjes van je zusje bij moet houden dan ben je wel druk bezig. Dus ik begon tegen persoon A, ja trouwens, ik weet ook wat over jouw zusje. Die valt nogal op Duitsers, ja ze scoort wel elke dag een ander. Dus toen gingen zijn vrienden boos doen(voor mijn gevoel quasi), dus ik voor de grap ook eventjes mee doen en het verhaal nog een beetje aandikken en vervolgens aan het zusje van A excuses aanbieden. Persoon A deed ook moeilijk tegen zijn ex daarover, wat voor vriendinnen(ik ben meervoud

) ze wel niet had blablalba. Wij beide er totaal geen aandacht aan geschonken.
Dat is een strandtent en die is alleen op maandag en donderdag open. Ik was er maandag dus en donderdag niet.
Persoon A heeft eerst liefdesverklaring aan zijn ex afgelegd de donderdag en vervolgens weer lopen zeiken over dat ik zijn zusje een hoer had genoemd(dat heb ik nooit gezegd, maar goed). Vervolgens is hij samen met zijn neef ruzie gaan maken met mijn andere zus en haar vriend, terwijl die ook echt niet snapten waar het over ging. Toen mij zwart gemaakt, ja ze vonden me zo tof, maar nu had ik het echt gehad blalblalba..
Is A er om het eind tegen zijn ex weer over begonnen, en vandaag tegen mijn zus eerst excuses aangeboden op msn en er toen WEER op door gegaan.
Maar ik ben totaal niet geinteresseerd in het sletten leven van de vriendinntetjes van mijn zusje, dus al zou het waar zijn, ik wist het niet eens.
Daarnet tegenover mij ook excuses aangeboden, echt te lomp. Ben daarna pas gaan bellen wat er allemaal aan de hand is geweest. Heel familie van A is boos op mij, maar ik vind het wel een lachertje.
Is echt zo'n domme familie, die alles van elkaar weten. Maar ze zijn dus ook tegenover kleine zusje begonnen wat voor 'kutzussen' ze wel niet heeft. Terwijl ik het blijkbaar dus had gedaan. Dit is trouwens al 2 maandagen geleden, en het speelt nog steeds. Dan vraag ik me af, heb je echt geen beter leven dan het 'hoerenleven' van je zusje verdedigen.
Ik zou er hard om lachen als iemand het wel zou menen...