Foei!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Was ik ook van plan tot marjo smste met een vraag over dr contract op het werk
Ik ook zoiets, en heb er 2quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, vanaf begin niks verwijderd
dacht ergens 2004 of 2005
Misschien zo nog ffquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Foei!
Het is nog vroeg, probeer nog even lekker te slapen zou ik zeggen
Je bent zo lekker fris dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Misschien zo nog ffAnders maar douchen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan moet ik nog 4 uur! hahaha
Moet wel vol te houden zijn toch?
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Misschien zo nog ffAnders maar douchen
Tel de uurtjes eens FUBARquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Sterf !!!! moet nog tot half 5
Humorquote:
Oei!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:26 schreef lynda het volgende:
Doe jij eens mij pm sturen over vanmiddag en kijken of er nog boeken zijn van stephen king die je wil
hahahaha, gewoon niet meer op in gaan manquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
nee, in dat topic over mijn ongelukje
die gast blijft doorlullen dat ik pas op het einde zag dat ik niet voor de eerste vrachtwagen kon komen, terwijl ik al tig keer heb gezegd dat ik dat bij het begin zag
jah, heb nog 1 keer gedaan, vanmorgen, maar nu niet meerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, gewoon niet meer op in gaan man
hahahah, just try itquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, heb nog 1 keer gedaan, vanmorgen, maar nu niet meer
FUBARRRRRRRRRRRRRRR!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
boe
om niet overal op te reageren in het topic van crazy?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah, just try it
Ik begin het ook een beetje te leren
Nee, om mensen te negeren en me niet zo druk te makenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
om niet overal op te reageren in het topic van crazy?
snap ik wel hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, om mensen te negeren en me niet zo druk te maken
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
FUBARRRRRRRRRRRRRRR!
Mijn grote muziek held
geeft potje zout aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
snap ik wel hoor
maar ben vreselijk flauw!
hahaha, anders ik wel! Verveling tot en metquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
snap ik wel hoor
maar ben vreselijk flauw!
Als ik jou een filmpje geeft en ik wil weten welke muziek er achter zit,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
que ?
whehehe nu denkt idereen wtf muziek held >???
hahahahah!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
nu: 28 mensen ingeklokt
dit wordt TE erg
Hoeveel mensen zitter er "normaal" dan?quote:
Ik zit ondertussen een dvd te kijken, anders val ik echt in slaap!quote:
Mja ik heb over 2 uur weer een meetingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen een dvd te kijken, anders val ik echt in slaap!
normaal: rond de 80quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zitter er "normaal" dan?
meetings... samen koffie drinken dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik heb over 2 uur weer een meeting
Verder is het hier heel rustig ivm feestdag in bepaalde delen van Europa
Geloof het of niet... Maria's hemelvaartquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
meetings... samen koffie drinken dus
Wat voor feestdagen dan? hahahaha
Ons moederbedrijf zit in Israël, en die hebben vrijdag altijd weekend
WTF, al die gasten lekker vrij en wij maar "werken"!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geloof het of niet... Maria's hemelvaart
In Belgie, Frankrijk, Spanje en Italie hebben ze sowieso vandaag allemaal vrij
Dingen schrijven en handleidingen maken kost echt veel tijd ja!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
normaal: rond de 80
ICT kan makkelijk met 1 man hier.
Alleen hier allemaal procedures schrijven en dergelijke waardoor je veel tijd verliest.
Ik kwam hier waren er gem 10 eerste lijns meldingen en 15 2de lijns meldingen.
Zaten hier met 2 icters.
Toen ik eenmaal was ingewerkt heb ik op mijn manier gewerkt, en resultaat:
nu 3 aanvragen als eerste lijns melding en wat 2del lijns die wat langer duren ivm verhuizingen en leveringen.
ja dat wist ik dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geloof het of niet... Maria's hemelvaart
In Belgie, Frankrijk, Spanje en Italie hebben ze sowieso vandaag allemaal vrij
Truste Draakje!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:50 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ga zo weer eens bijtanken
M'n water!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:56 schreef draculettetje het volgende:
eerst een hond uit de vijver vissen
Ooow hier ben jequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:56 schreef draculettetje het volgende:
Het is dat ik hier niet op joetjoep kan komen, anders had ik echt mijn best voor je gedaan!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lal
ja idd droxz
jij met je youtube deuntjes![]()
regel er is 1 die ik niet kan vinden
Neem gewoon de vijver mee!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:56 schreef draculettetje het volgende:
quote:
hoiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef lynda het volgende:
Zo ook eindelijk onder de douche vandaan
Toppie!!!!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ze is er al uit en afgedroogd en ik ben niet eens zo heel erg groen geworden!
zo dan, nieuw record douchen willen halen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef lynda het volgende:
Zo ook eindelijk onder de douche vandaan
ja dat ook nog!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie!!!!!!
Ook nog een beetje droog gebleven?
da's waar ja!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das altijd het nadeel van zo'n GM topic...
* Dr.Droxz pakt een lepel....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:08 schreef lynda het volgende:
Nu ff ontbijten met hoe verrassend.. Yoghurt! Ik moet vaker medicijnen krijgen waarbij ik moet ontbijten.. Yoghurt blijft lekker
Draakje
Jij ook draculetetetetetjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:11 schreef draculettetje het volgende:
maar inmiddels dus geen hond meer in de vijver en ligt ze te slapen
dus ik doe weer ff mee! kijken of ze me weer 3 uur laat liggen!
werk ze en een goed weekend!
nee gewoon yoghurt met zelf toegevoegde cruesli en is al opquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt een lepel....![]()
Aardbei?
hey,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das altijd het nadeel van zo'n GM topic...
Prettig weekend Draakje!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:11 schreef draculettetje het volgende:
maar inmiddels dus geen hond meer in de vijver en ligt ze te slapen
dus ik doe weer ff mee! kijken of ze me weer 3 uur laat liggen!
werk ze en een goed weekend!
Ik weet wat wij vanavond gaan etenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:15 schreef lynda het volgende:
[..]
nee gewoon yoghurt met zelf toegevoegde cruesli en is al op
Maakt niets uit hoor, wij zitten hier zelf ook te vaak als we niet werkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jullie hier hingen
maar ik werk niet dus ik hoor hier eigenlijk niet thuis
psssssssssst.... zo vaak ben ik hier nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
o.O worden we voorspelbaar (als mensen nu al weten dat we hier uit hangen ... )
Ik heb ook een vrije dag hoor vandaagquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik werk helemaal nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:35 schreef lynda het volgende:
Ik heb ook een vrije dag hoor vandaag![]()
* lynda gaat er vandoor.. nog ff wat dingen regelen en door naar goh.. Droxz![]()
hang hier ook niet zoveel :pquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit al te wachten hoor!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb ook een vrije dag hoor vandaag![]()
* lynda gaat er vandoor.. nog ff wat dingen regelen en door naar goh.. Droxz![]()
Daar maken we toch al een tijdje geen geheim meer van dacht ik zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
o.O lynda ... Droxz ? ? ? ?
wheheheh ik zeg niets ...
hahahahaha, je had tenminste wat te doen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hang hier ook niet zoveel :p
WOOOOOOOOOT
werk te doen gehad
palet met 40 laptops kwam binnen.
Ik zo: jah kan daar en daar.
die gast: ja weet niet of het past hoor door de deur.
Ik: Ja die andere 5 konden er ook in
hij: ja maar dit is geen europalet.
Ik zo: o, gewoon proberen.
lukt eniet, resultaat:
Crazym mocht palet leegruimen en in magazijn zetten(gelukkig voor de deur
Die gozer zoekt op dat woord volgens mij, roep hem nou nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dus ?
zo lang je maar niet over cactusen enz begint te lullen komt alles goed
TUUUUUUUUUUUUUUUUUURLIJK!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:24 schreef Crazy-M het volgende:
iedereen hier nog wakker ?
ROFLMAO!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
if dword = *.cactus go to: kickass.exe, and ban user !
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ROFLMAO!
Nog 68 minuten, nog 68 minuten!!!!!!!
editzzzzz you haz it!quote:
o yeah babequote:
Jep, droxz weer helemaal happy!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo dan... kut ns! Eerst vond iemand het gisteren leuk voor de trein te springen,
en daarna vond iemand het leuk om iemand aan te randen... even 1,5 uur doen over een stukje waar ik normaal 30 minuten over doe
Maar het was wel weer gezellig gisteren
Coole fiets Crazy! Niet onbeheerd achterlaten hequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
Goed zo Droxz
Nieuwe fiets is binnen
Cube Acid
[ afbeelding ]
truequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Coole fiets Crazy! Niet onbeheerd achterlaten he
Droxz, ik had vandaag dus precies hetzelfde
Fijn weekend allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Altijd als je zoekt kan je niets vinden :xquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Coole fiets Crazy! Niet onbeheerd achterlaten he
Droxz, ik had vandaag dus precies hetzelfde
Fijn weekend allemaal!
1tje maar?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:53 schreef draculettetje het volgende:
zoooo ik heb me ff misselijk gegeten aan een ijsje
Is Droxz weer lastig ja?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:59 schreef lynda het volgende:
En wat een BOUTnacht.. Beetje oppas spelen over een iemand die nog ouder is ook *zucht*
jeuj weer gelachen vandaag!quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is Droxz weer lastig ja?![]()
Mogguh Draakje
Das minder, had wel verwacht dat je een leuke avond zou hebben!quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:59 schreef lynda het volgende:
Wtf.. tis 2 uur 's nachts en ik weet niet wie er een feestje aan het vieren is maar sinds 5 minuten staat hier ergens in de buurt toch een partij tering herrie aan
En wat een BOUTnacht.. Beetje oppas spelen over een iemand die nog ouder is ook *zucht*
quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is Droxz weer lastig ja?![]()
Mogguh Draakje
Aaah blijft leuk die foto's van Ronja Draakjequote:Op zondag 17 augustus 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
dit is zo'n beetje een dagelijks ritueeltje aan het worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens kijken wat ik vanavond ga doen, hele middag nog eens extra geslapenquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Aaah blijft leuk die foto's van Ronja Draakje
omg Droxz![]()
![]()
![]()
Fijne zondag nog!
Was dat maar zo, ik sta nog wat uurtjes in de min, dus ik moet nog langer werken vandaag ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 07:03 schreef Crazy-M het volgende:
Maandag ......
Kunnen we die niet skippen ?
vandaag begint uitrol van 120 pc's.
ik moet op servicedesk de storingen opvangen ....
Ben benieuwd
Mogguh Draakje!quote:
Lekker weekend gehad Draakje?quote:
en dat dus! U is nu officieel oud!quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
voor het geval dat tri pack hier langs komt:
gefeli!!
Dat klinkt lekker, een uurtje!quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:46 schreef lynda het volgende:
Ja nog een uurtje en ik ben alweer klaar! O Droxz martin is er weer! Met ze drieën sorry gezegd hehe. Gelijk boos :p
aha, helemaal vergeten!quote:
Ben al aardig wakker, ben al bijna klaar met aflevering 5 trouwens van die seriequote:Op maandag 18 augustus 2008 08:51 schreef lynda het volgende:
Nou hup wakker worden allemaal!
ow ja da's vandaag!quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
Ok, verhuisploeg: Aanwezig
Laat de pret maar beginnen
ben benieuwd
dat scheelt weerquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:00 schreef Crazy-M het volgende:
Ik hoef (tot nu toe) geen drol te doen
net even wat stickers aangepast die ik vrijdag gemaakt had. Mail adressen stonden fout in systeem
(waren maar 10 stickers van de 50 ofzo)
foute uur!quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:03 schreef Crazy-M het volgende:
nu eerst:
Q music aan
radio EHV collega moet toch door het gebouw huppelen
iddquote:
Teken dat je dag er al op zit vandaagquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:08 schreef draculettetje het volgende:
en ik wordt hier steeds uit het systeem geflikkerd
Green Day?quote:
artiest weet ik niet maar het was het originele van: I have the time of my life,quote:
Zal iig beter zijn dan die kut 538 hierquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
artiest weet ik niet maar het was het originele van: I have the time of my life,
net nummer van: Do you love me, en nu: Are you ready for loving me,
(wie dit foute uur heeft samengesteld wilt iets duidelijk maken denk ik
Hungry eyes alweer in die catogeriequote:Op maandag 18 augustus 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal iig beter zijn dan die kut 538 hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I get my life !!!!
lol liedje
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
is die lijst ook nog ergens te vinden? Leuk voor op de mp3 spelerquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hungry eyes alweer in die catogerie
hahaha, die gast heeft inmiddels aan trauma!quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:26 schreef lynda het volgende:
Martin was ook helemaal pissig Droxz :p nog nooit iemand zo boos twee kranten zien aanpakken haha.
nu nog 35 minuten! Vanmiddag begin maken aan de zolder eindelijk! Twee muren behang vrij maken rest beetje schuren.. Zal wel weer een grote tering zooi worden.. Maar goed dat ouders er niet zijn *evil Smiley*
oja Droxz.. Ga bellen!
nee is geen lijst vanquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:28 schreef lynda het volgende:
[..]
is die lijst ook nog ergens te vinden? Leuk voor op de mp3 speler
Heerlijk man die foute muziekquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:40 schreef Sgele het volgende:
Wel handig..ik hoef gewoon geen internet radio op te zetten omdat ik van Crazy hoor dat er kutmuziek gedraait wordt
straks maar eens ff kijken :p ik zie me collega aankomen fietsen!quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
Lynda.
Lijst met foute nummers staat trouwens hier:
http://qmusic.nl/page/fouteuur
Heb je gewonnen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:57 schreef draculettetje het volgende:
zoooooo heb ik ff ruzie gehad met excel
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:57 schreef draculettetje het volgende:
zoooooo heb ik ff ruzie gehad met excel
die wou niet doen wat ik wildequote:Op maandag 18 augustus 2008 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoezo dat
pfff, nog steeds niks te doen hier
Ik ken hetquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die wou niet doen wat ik wilde
Mogguh Draakjequote:Op maandag 18 augustus 2008 10:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja uiteindelijk wel al wou ik bijna opgeven!
hoi sgele![]()
da's wel heeeeeel langquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
* Sgele moet tot 8 uur bljiven vanavond
Ik vandaag van 07:45 tot 17:45quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
* Sgele moet tot 8 uur bljiven vanavond
Ja behoorlijkquote:
ben je dan ook te vroeg begonnen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja behoorlijkWas het helemaal vergeten dat ik een latere dienst had vandaag
Ik heb m'n nieuwe schoenen maar besteld trouwensquote:
Ja want als we tot 8 moeten, kunnen we om 11 uur beginnenquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben je dan ook te vroeg begonnen?
mag ik je nu wel zielig vindenquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja want als we tot 8 moeten, kunnen we om 11 uur beginnen
succes alvast!quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:51 schreef lynda het volgende:
Jaaaaaaaaaa klaar
Nog 1,5 uur en het feest zal los barsten op zolderheb de buren maar alvast gewaarschuwd voor muziekoverlag
Overig bouwoverlast zal later van de week pas zijn
Niet doen...doe ik zelf ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mag ik je nu wel zielig vinden
Dat zijn mijn normale tijdenquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
half 9 tot 5 dus das best wel te doen
Ik heb gebeld hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:51 schreef lynda het volgende:
Jaaaaaaaaaa klaar
Nog 1,5 uur en het feest zal los barsten op zolderheb de buren maar alvast gewaarschuwd voor muziekoverlag
Overig bouwoverlast zal later van de week pas zijn
Braafquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb gebeld hoor
Arts wil eerst nog 1 keer praten over de operatie, en ik moet praten met de anesthesist
23 Sep.
Succes met je kamer
Zat ik dus ook aan te denken, maar mijn maat is nogal... uh... apart hahahahaquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb m'n nieuwe schoenen maar besteld trouwens
Voor een grote vent, heb ik een nogal normale maatquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zat ik dus ook aan te denken, maar mijn maat is nogal... uh... apart hahahaha
Ik moet schoenen echt passen
Ik kan wel braaf zijn, op zijn tijdquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Braaf![]()
Anesthesist is normaalTien minuten en je staat weer buiten nadat je binnenste buiten bent gekeerd
47.5 hier, ene keer 47, andere keer 48.... ligt bij mij echt aan de schoenenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voor een grote vent, heb ik een nogal normale maat
De tering, ik zit aan de 43/44quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
47.5 hier, ene keer 47, andere keer 48.... ligt bij mij echt aan de schoenen
Ik ben er wel hoor Droxzquote:
Dat heb jij ook kleine poten voor zo'n groot lichaam!quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
De tering, ik zit aan de 43/44
[..]
Ik ben er wel hoor Droxz
Hallo Leanne![]()
Ik zal al op je antwoord te wachtenquote:
quote:
Frappant?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:26 schreef lynda het volgende:
Hoe heet het ook alweer als iemand eigenlijk continu leugens verteld?
En dan dus ook uiteindelijk niet meer weet wat hij verteld en in zijn eigen leugens trapt..
Je heb er ook zo'n mooi woord voor..
En, kan je het winnen van je virusscanner?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
is aan het stoeien met antievirus2009 .....
pathologische of pseudologische leugenaar?quote:
Had mijn post net geupdatequote:
mongool?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:26 schreef lynda het volgende:
Hoe heet het ook alweer als iemand eigenlijk continu leugens verteld?
En dan dus ook uiteindelijk niet meer weet wat hij verteld en in zijn eigen leugens trapt..
Je heb er ook zo'n mooi woord voor..
Mijn koffie, wat doe je!quote:
doe niet zo eng moeilijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had mijn post net geupdate
Er is wel een verschil tussen een pathologische leugenaar en een pseudologische leugenaar (pseudologia phantastica). De eerste weet dat hij/zij liegt (het is een soort ziekte), de laatste ziet het als zijn/haar waarheid.
mongool zeggenquote:
Ik ben slim, ik weet het!quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe niet zo eng moeilijk
veel te moeilijk op een maandag
Vervanging werkplekken loopt tot nu toe voor mij goed
buiten de receptie nog niemand gebeld
das nog maar de vraagquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En, kan je het winnen van je virusscanner?![]()
Sorryquote:
optisch of digitale zoom? Digitale zoom zuigt namelijk (pixel vergroting)quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:40 schreef Sgele het volgende:
Droxz..jij weet nogal wat van camera's enzo he?
Weet jij toevallig welke compacte camera een gruwelijk hoge optische zoom heeft? (voor zover dat kan bij compacte dingetjes)
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das nog maar de vraag
voor al het antwoord ....
ow die zit er al maanden op .....
hehe nog eens niet opgelet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben slim, ik weet het!
Gewoon gejat van internet, maar dat had je vast wel door
Optisch!quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
optisch of digitale zoom? Digitale zoom zuigt namelijk (pixel vergroting)
Wel een duurdere serie, maar kijk eens bij de powershot serie van Canonquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Optisch!Digitaal zuigt inderdaad...
ik ben niksquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:43 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Voor jou geld ook.. Wat ben je dan?
he sgele
Ik moet meer koffie hebben denk, want ik snap hem nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das nog maar de vraag
voor al het antwoord ....
ow die zit er al maanden op .....
Zal eens kijkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel een duurdere serie, maar kijk eens bij de powershot serie van Canon
( 12x zoom dacht ik)
Jawel je bent een sukkel!quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik ben niks![]()
mijn flaptop is et niet
LOL,quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
een gebruiker die al maanden met spyware / div virusen op zn laptop rond loopt ....
en dan op de achter grond (van zn laptop) zo'n joekel van een bmp
your pc is invected by spyware ......
en dat ze dan bij je komen.. met ja hij is traag
en dat je dan naar die achtergrond wijst
en dan dus die reactie van : ow die zit er al maanden op .....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:17 schreef draculettetje het volgende:
hellup ik heb het ineens druk
Ik verveel me de touwtyfusquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:17 schreef draculettetje het volgende:
hellup ik heb het ineens druk
Heb hier nog wel genoeg werk voor je liggen hoorquote:
Mocht je meer info nodig hebben hoor ik het wel.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]Sorry, ik moest wel lachen om je opmerking!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Houdoe!quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:29 schreef DonGuido het volgende:
Bah, het weer is er hier niet beter op geworden zie ik al weer. Hier gaat menig cactus slap van hangen
Mja het is voor een collega...en ik maak zelf ook wel foto's, alleen compact camera's heb ik niet zo veel meequote:Op maandag 18 augustus 2008 12:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht je meer info nodig hebben hoor ik het wel.
Ik weet ook niet wat je er ongeveer voor wil uitgeven, en waarvoor je hem precies wil gebruiken
Dat al te groot?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja het is voor een collega...en ik maak zelf ook wel foto's, alleen compact camera's heb ik niet zo veel mee
Geld was niet echt een probleem zei ze, alleen wilde ze dus een kleintje met veel specs... ze vindt die Powersnot al te groot
Juist dat vind ik dus ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat al te groot?![]()
Loop ik dan met een 350D met bat.pack + telelens hahaha
IXUS serie dan maar? Maar dit zoomen niet zo ver... maarja, wat wil je met van die kleine rot lensjes
Die Camera ziet er anders cool uit, leuke specs!quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Juist dat vind ik dus ook
Ik heb nog een finepix 5600Heb ik al 2 jaar, en ding werkt prima voor de foto's die ik maak
Ben niet zo'n die hard als jij zie ik al weer
Laten we het zo zeggen dat jij meer met je camera doetquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die Camera ziet er anders cool uit, leuke specs!
Ik ben niet zo die-hard hoor, ik ga er eens per zoveel even tussenuit om b.v foto's te maken in Artis, en natuur foto's. Heb ook wel wat kleine opdrachten gedaan voor hondenopleidins... what ever...
Heb mijne ook alweer bijna 2 jaar denk ik
Was jij niet die gene die tijgers cool vond trouwens?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen dat jij meer met je camera doet
Laatste keer dat ik m'n Fuji gebruikt heb, is een paar maanden geleden, dat was voor een discotheek waar ik gewerkt heb, om een avondje foto's te knallen
Ik vind tijgers best cool, maar volgens mij heb ik het daar nog nooit over gehadquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was jij niet die gene die tijgers cool vond trouwens?
Mijn foto's lukken steeds iets beter, probeer er wat meer tijd in de steken, maar heb de laatste tijd... niet veel tijdFoto's maken bij feesten ed. heb ik nog nooit gedaan, en zou ik wel eens willen doen
dank uquote:
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:35 schreef Sgele het volgende:
[..]Hij was eigenlijk niet op jou bedoeld ofzo
Tenminste nog iemand die lacht vandaagquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand die lacht vandaag
Ik lach vandaag wel hoor, heb hier een lekkere drukke dag... tijd gaat snel... kut collega is er niet,quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand die lacht vandaag
zeg dat danquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:35 schreef Sgele het volgende:
[..]Hij was eigenlijk niet op jou bedoeld ofzo
ok succesquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lach vandaag wel hoor, heb hier een lekkere drukke dag... tijd gaat snel... kut collega is er niet,
en noob collega gaat weg!
Heb het serieus zo druk dat ik nog moeten eten...
Ik ga eten/roken!
Done! Nog 3 uurtjes te gaan!quote:
Ik dacht dat ik een lange dag had, maar jij kan er ook zeker wat van!!!quote:
nog 2 uurtjesquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een lange dag had, maar jij kan er ook zeker wat van!!!
Zolang je lekker bezig bent valt het wel mee vind ik.
Als het heel rustig is, en je zit hier alleen de F5-en valt het tegen hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een lange dag had, maar jij kan er ook zeker wat van!!!
Zolang je lekker bezig bent valt het wel mee vind ik.
geeft je even f5 voerquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het heel rustig is, en je zit hier alleen de F5-en valt het tegen hoor![]()
Vond het al lang durenquote:
nog net geen half uurquote:
F5!quote:
Dude...quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb geen zin meer... ik moet ruim een uur...
ik nog 3 kwartierquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb geen zin meer... ik moet ruim een uur...
Hou 's opquote:
ok, over 15 minuten. Deal ?quote:
No deal, ik speel verderquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, over 15 minuten. Deal ?
(or no deal)
kut,quote:
Ik pak de trein wel OK?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kut,
8km file naar huis
ongeluk gebeurd.
Wordt dus binnendoor rijden
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kut,
8km file naar huis
ongeluk gebeurd.
Wordt dus binnendoor rijden
Heul verstandigquote: