Dat zijn mijn normale tijdenquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
half 9 tot 5 dus das best wel te doen
Ik heb gebeld hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:51 schreef lynda het volgende:
Jaaaaaaaaaa klaar
Nog 1,5 uur en het feest zal los barsten op zolderheb de buren maar alvast gewaarschuwd voor muziekoverlag
Overig bouwoverlast zal later van de week pas zijn
Braafquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb gebeld hoor
Arts wil eerst nog 1 keer praten over de operatie, en ik moet praten met de anesthesist
23 Sep.
Succes met je kamer
Zat ik dus ook aan te denken, maar mijn maat is nogal... uh... apart hahahahaquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb m'n nieuwe schoenen maar besteld trouwens
Voor een grote vent, heb ik een nogal normale maatquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zat ik dus ook aan te denken, maar mijn maat is nogal... uh... apart hahahaha
Ik moet schoenen echt passen
Ik kan wel braaf zijn, op zijn tijdquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Braaf![]()
Anesthesist is normaalTien minuten en je staat weer buiten nadat je binnenste buiten bent gekeerd
47.5 hier, ene keer 47, andere keer 48.... ligt bij mij echt aan de schoenenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voor een grote vent, heb ik een nogal normale maat
De tering, ik zit aan de 43/44quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
47.5 hier, ene keer 47, andere keer 48.... ligt bij mij echt aan de schoenen
Ik ben er wel hoor Droxzquote:
Dat heb jij ook kleine poten voor zo'n groot lichaam!quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
De tering, ik zit aan de 43/44
[..]
Ik ben er wel hoor Droxz
Hallo Leanne![]()
Ik zal al op je antwoord te wachtenquote:
quote:
Frappant?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:26 schreef lynda het volgende:
Hoe heet het ook alweer als iemand eigenlijk continu leugens verteld?
En dan dus ook uiteindelijk niet meer weet wat hij verteld en in zijn eigen leugens trapt..
Je heb er ook zo'n mooi woord voor..
En, kan je het winnen van je virusscanner?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
is aan het stoeien met antievirus2009 .....
pathologische of pseudologische leugenaar?quote:
Had mijn post net geupdatequote:
mongool?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:26 schreef lynda het volgende:
Hoe heet het ook alweer als iemand eigenlijk continu leugens verteld?
En dan dus ook uiteindelijk niet meer weet wat hij verteld en in zijn eigen leugens trapt..
Je heb er ook zo'n mooi woord voor..
Mijn koffie, wat doe je!quote:
doe niet zo eng moeilijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had mijn post net geupdate
Er is wel een verschil tussen een pathologische leugenaar en een pseudologische leugenaar (pseudologia phantastica). De eerste weet dat hij/zij liegt (het is een soort ziekte), de laatste ziet het als zijn/haar waarheid.
mongool zeggenquote:
Ik ben slim, ik weet het!quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe niet zo eng moeilijk
veel te moeilijk op een maandag
Vervanging werkplekken loopt tot nu toe voor mij goed
buiten de receptie nog niemand gebeld
das nog maar de vraagquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En, kan je het winnen van je virusscanner?![]()
Sorryquote:
optisch of digitale zoom? Digitale zoom zuigt namelijk (pixel vergroting)quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:40 schreef Sgele het volgende:
Droxz..jij weet nogal wat van camera's enzo he?
Weet jij toevallig welke compacte camera een gruwelijk hoge optische zoom heeft? (voor zover dat kan bij compacte dingetjes)
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das nog maar de vraag
voor al het antwoord ....
ow die zit er al maanden op .....
hehe nog eens niet opgelet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben slim, ik weet het!
Gewoon gejat van internet, maar dat had je vast wel door
Optisch!quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
optisch of digitale zoom? Digitale zoom zuigt namelijk (pixel vergroting)
Wel een duurdere serie, maar kijk eens bij de powershot serie van Canonquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Optisch!Digitaal zuigt inderdaad...
ik ben niksquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:43 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Voor jou geld ook.. Wat ben je dan?
he sgele
Ik moet meer koffie hebben denk, want ik snap hem nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das nog maar de vraag
voor al het antwoord ....
ow die zit er al maanden op .....
Zal eens kijkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel een duurdere serie, maar kijk eens bij de powershot serie van Canon
( 12x zoom dacht ik)
Jawel je bent een sukkel!quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik ben niks![]()
mijn flaptop is et niet
LOL,quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
een gebruiker die al maanden met spyware / div virusen op zn laptop rond loopt ....
en dan op de achter grond (van zn laptop) zo'n joekel van een bmp
your pc is invected by spyware ......
en dat ze dan bij je komen.. met ja hij is traag
en dat je dan naar die achtergrond wijst
en dan dus die reactie van : ow die zit er al maanden op .....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:17 schreef draculettetje het volgende:
hellup ik heb het ineens druk
Ik verveel me de touwtyfusquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:17 schreef draculettetje het volgende:
hellup ik heb het ineens druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |