Ik moet meer koffie hebben denk, want ik snap hem nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das nog maar de vraag
voor al het antwoord ....
ow die zit er al maanden op .....
Zal eens kijkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel een duurdere serie, maar kijk eens bij de powershot serie van Canon
( 12x zoom dacht ik)
Jawel je bent een sukkel!quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik ben niks![]()
mijn flaptop is et niet
LOL,quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
een gebruiker die al maanden met spyware / div virusen op zn laptop rond loopt ....
en dan op de achter grond (van zn laptop) zo'n joekel van een bmp
your pc is invected by spyware ......
en dat ze dan bij je komen.. met ja hij is traag
en dat je dan naar die achtergrond wijst
en dan dus die reactie van : ow die zit er al maanden op .....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:17 schreef draculettetje het volgende:
hellup ik heb het ineens druk
Ik verveel me de touwtyfusquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:17 schreef draculettetje het volgende:
hellup ik heb het ineens druk
Heb hier nog wel genoeg werk voor je liggen hoorquote:
Mocht je meer info nodig hebben hoor ik het wel.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]Sorry, ik moest wel lachen om je opmerking!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Houdoe!quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:29 schreef DonGuido het volgende:
Bah, het weer is er hier niet beter op geworden zie ik al weer. Hier gaat menig cactus slap van hangen
Mja het is voor een collega...en ik maak zelf ook wel foto's, alleen compact camera's heb ik niet zo veel meequote:Op maandag 18 augustus 2008 12:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht je meer info nodig hebben hoor ik het wel.
Ik weet ook niet wat je er ongeveer voor wil uitgeven, en waarvoor je hem precies wil gebruiken
Dat al te groot?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja het is voor een collega...en ik maak zelf ook wel foto's, alleen compact camera's heb ik niet zo veel mee
Geld was niet echt een probleem zei ze, alleen wilde ze dus een kleintje met veel specs... ze vindt die Powersnot al te groot
Juist dat vind ik dus ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat al te groot?![]()
Loop ik dan met een 350D met bat.pack + telelens hahaha
IXUS serie dan maar? Maar dit zoomen niet zo ver... maarja, wat wil je met van die kleine rot lensjes
Die Camera ziet er anders cool uit, leuke specs!quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Juist dat vind ik dus ook
Ik heb nog een finepix 5600Heb ik al 2 jaar, en ding werkt prima voor de foto's die ik maak
Ben niet zo'n die hard als jij zie ik al weer
Laten we het zo zeggen dat jij meer met je camera doetquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die Camera ziet er anders cool uit, leuke specs!
Ik ben niet zo die-hard hoor, ik ga er eens per zoveel even tussenuit om b.v foto's te maken in Artis, en natuur foto's. Heb ook wel wat kleine opdrachten gedaan voor hondenopleidins... what ever...
Heb mijne ook alweer bijna 2 jaar denk ik
Was jij niet die gene die tijgers cool vond trouwens?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen dat jij meer met je camera doet
Laatste keer dat ik m'n Fuji gebruikt heb, is een paar maanden geleden, dat was voor een discotheek waar ik gewerkt heb, om een avondje foto's te knallen
Ik vind tijgers best cool, maar volgens mij heb ik het daar nog nooit over gehadquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was jij niet die gene die tijgers cool vond trouwens?
Mijn foto's lukken steeds iets beter, probeer er wat meer tijd in de steken, maar heb de laatste tijd... niet veel tijdFoto's maken bij feesten ed. heb ik nog nooit gedaan, en zou ik wel eens willen doen
dank uquote:
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:35 schreef Sgele het volgende:
[..]Hij was eigenlijk niet op jou bedoeld ofzo
Tenminste nog iemand die lacht vandaagquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand die lacht vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |