quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ROFLMAO!
Nog 68 minuten, nog 68 minuten!!!!!!!
editzzzzz you haz it!quote:
o yeah babequote:
Jep, droxz weer helemaal happy!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo dan... kut ns! Eerst vond iemand het gisteren leuk voor de trein te springen,
en daarna vond iemand het leuk om iemand aan te randen... even 1,5 uur doen over een stukje waar ik normaal 30 minuten over doe
Maar het was wel weer gezellig gisteren
Coole fiets Crazy! Niet onbeheerd achterlaten hequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
Goed zo Droxz
Nieuwe fiets is binnen
Cube Acid
[ afbeelding ]
truequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Coole fiets Crazy! Niet onbeheerd achterlaten he
Droxz, ik had vandaag dus precies hetzelfde
Fijn weekend allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Altijd als je zoekt kan je niets vinden :xquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Coole fiets Crazy! Niet onbeheerd achterlaten he
Droxz, ik had vandaag dus precies hetzelfde
Fijn weekend allemaal!
1tje maar?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:53 schreef draculettetje het volgende:
zoooo ik heb me ff misselijk gegeten aan een ijsje
Is Droxz weer lastig ja?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:59 schreef lynda het volgende:
En wat een BOUTnacht.. Beetje oppas spelen over een iemand die nog ouder is ook *zucht*
jeuj weer gelachen vandaag!quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is Droxz weer lastig ja?![]()
Mogguh Draakje
Das minder, had wel verwacht dat je een leuke avond zou hebben!quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:59 schreef lynda het volgende:
Wtf.. tis 2 uur 's nachts en ik weet niet wie er een feestje aan het vieren is maar sinds 5 minuten staat hier ergens in de buurt toch een partij tering herrie aan
En wat een BOUTnacht.. Beetje oppas spelen over een iemand die nog ouder is ook *zucht*
quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is Droxz weer lastig ja?![]()
Mogguh Draakje
Aaah blijft leuk die foto's van Ronja Draakjequote:Op zondag 17 augustus 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
dit is zo'n beetje een dagelijks ritueeltje aan het worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens kijken wat ik vanavond ga doen, hele middag nog eens extra geslapenquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Aaah blijft leuk die foto's van Ronja Draakje
omg Droxz![]()
![]()
![]()
Fijne zondag nog!
Was dat maar zo, ik sta nog wat uurtjes in de min, dus ik moet nog langer werken vandaag ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 07:03 schreef Crazy-M het volgende:
Maandag ......
Kunnen we die niet skippen ?
vandaag begint uitrol van 120 pc's.
ik moet op servicedesk de storingen opvangen ....
Ben benieuwd
Mogguh Draakje!quote:
Lekker weekend gehad Draakje?quote:
en dat dus! U is nu officieel oud!quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
voor het geval dat tri pack hier langs komt:
gefeli!!
Dat klinkt lekker, een uurtje!quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:46 schreef lynda het volgende:
Ja nog een uurtje en ik ben alweer klaar! O Droxz martin is er weer! Met ze drieën sorry gezegd hehe. Gelijk boos :p
aha, helemaal vergeten!quote:
Ben al aardig wakker, ben al bijna klaar met aflevering 5 trouwens van die seriequote:Op maandag 18 augustus 2008 08:51 schreef lynda het volgende:
Nou hup wakker worden allemaal!
ow ja da's vandaag!quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
Ok, verhuisploeg: Aanwezig
Laat de pret maar beginnen
ben benieuwd
dat scheelt weerquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:00 schreef Crazy-M het volgende:
Ik hoef (tot nu toe) geen drol te doen
net even wat stickers aangepast die ik vrijdag gemaakt had. Mail adressen stonden fout in systeem
(waren maar 10 stickers van de 50 ofzo)
foute uur!quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:03 schreef Crazy-M het volgende:
nu eerst:
Q music aan
radio EHV collega moet toch door het gebouw huppelen
iddquote:
Teken dat je dag er al op zit vandaagquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:08 schreef draculettetje het volgende:
en ik wordt hier steeds uit het systeem geflikkerd
Green Day?quote:
artiest weet ik niet maar het was het originele van: I have the time of my life,quote:
Zal iig beter zijn dan die kut 538 hierquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
artiest weet ik niet maar het was het originele van: I have the time of my life,
net nummer van: Do you love me, en nu: Are you ready for loving me,
(wie dit foute uur heeft samengesteld wilt iets duidelijk maken denk ik
Hungry eyes alweer in die catogeriequote:Op maandag 18 augustus 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal iig beter zijn dan die kut 538 hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I get my life !!!!
lol liedje
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
is die lijst ook nog ergens te vinden? Leuk voor op de mp3 spelerquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hungry eyes alweer in die catogerie
hahaha, die gast heeft inmiddels aan trauma!quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:26 schreef lynda het volgende:
Martin was ook helemaal pissig Droxz :p nog nooit iemand zo boos twee kranten zien aanpakken haha.
nu nog 35 minuten! Vanmiddag begin maken aan de zolder eindelijk! Twee muren behang vrij maken rest beetje schuren.. Zal wel weer een grote tering zooi worden.. Maar goed dat ouders er niet zijn *evil Smiley*
oja Droxz.. Ga bellen!
nee is geen lijst vanquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:28 schreef lynda het volgende:
[..]
is die lijst ook nog ergens te vinden? Leuk voor op de mp3 speler
Heerlijk man die foute muziekquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:40 schreef Sgele het volgende:
Wel handig..ik hoef gewoon geen internet radio op te zetten omdat ik van Crazy hoor dat er kutmuziek gedraait wordt
straks maar eens ff kijken :p ik zie me collega aankomen fietsen!quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
Lynda.
Lijst met foute nummers staat trouwens hier:
http://qmusic.nl/page/fouteuur
Heb je gewonnen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:57 schreef draculettetje het volgende:
zoooooo heb ik ff ruzie gehad met excel
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:57 schreef draculettetje het volgende:
zoooooo heb ik ff ruzie gehad met excel
die wou niet doen wat ik wildequote:Op maandag 18 augustus 2008 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoezo dat
pfff, nog steeds niks te doen hier
Ik ken hetquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die wou niet doen wat ik wilde
Mogguh Draakjequote:Op maandag 18 augustus 2008 10:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja uiteindelijk wel al wou ik bijna opgeven!
hoi sgele![]()
da's wel heeeeeel langquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
* Sgele moet tot 8 uur bljiven vanavond
Ik vandaag van 07:45 tot 17:45quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
* Sgele moet tot 8 uur bljiven vanavond
Ja behoorlijkquote:
ben je dan ook te vroeg begonnen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja behoorlijkWas het helemaal vergeten dat ik een latere dienst had vandaag
Ik heb m'n nieuwe schoenen maar besteld trouwensquote:
Ja want als we tot 8 moeten, kunnen we om 11 uur beginnenquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben je dan ook te vroeg begonnen?
mag ik je nu wel zielig vindenquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja want als we tot 8 moeten, kunnen we om 11 uur beginnen
succes alvast!quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:51 schreef lynda het volgende:
Jaaaaaaaaaa klaar
Nog 1,5 uur en het feest zal los barsten op zolderheb de buren maar alvast gewaarschuwd voor muziekoverlag
Overig bouwoverlast zal later van de week pas zijn
Niet doen...doe ik zelf ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mag ik je nu wel zielig vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |