quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ROFLMAO!
Nog 68 minuten, nog 68 minuten!!!!!!!
editzzzzz you haz it!quote:
o yeah babequote:
Jep, droxz weer helemaal happy!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo dan... kut ns! Eerst vond iemand het gisteren leuk voor de trein te springen,
en daarna vond iemand het leuk om iemand aan te randen... even 1,5 uur doen over een stukje waar ik normaal 30 minuten over doe
Maar het was wel weer gezellig gisteren
Coole fiets Crazy! Niet onbeheerd achterlaten hequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
Goed zo Droxz
Nieuwe fiets is binnen
Cube Acid
[ afbeelding ]
truequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Coole fiets Crazy! Niet onbeheerd achterlaten he
Droxz, ik had vandaag dus precies hetzelfde
Fijn weekend allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Altijd als je zoekt kan je niets vinden :xquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Coole fiets Crazy! Niet onbeheerd achterlaten he
Droxz, ik had vandaag dus precies hetzelfde
Fijn weekend allemaal!
1tje maar?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:53 schreef draculettetje het volgende:
zoooo ik heb me ff misselijk gegeten aan een ijsje
Is Droxz weer lastig ja?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:59 schreef lynda het volgende:
En wat een BOUTnacht.. Beetje oppas spelen over een iemand die nog ouder is ook *zucht*
jeuj weer gelachen vandaag!quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is Droxz weer lastig ja?![]()
Mogguh Draakje
Das minder, had wel verwacht dat je een leuke avond zou hebben!quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:59 schreef lynda het volgende:
Wtf.. tis 2 uur 's nachts en ik weet niet wie er een feestje aan het vieren is maar sinds 5 minuten staat hier ergens in de buurt toch een partij tering herrie aan
En wat een BOUTnacht.. Beetje oppas spelen over een iemand die nog ouder is ook *zucht*
quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is Droxz weer lastig ja?![]()
Mogguh Draakje
Aaah blijft leuk die foto's van Ronja Draakjequote:Op zondag 17 augustus 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
dit is zo'n beetje een dagelijks ritueeltje aan het worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens kijken wat ik vanavond ga doen, hele middag nog eens extra geslapenquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Aaah blijft leuk die foto's van Ronja Draakje
omg Droxz![]()
![]()
![]()
Fijne zondag nog!
Was dat maar zo, ik sta nog wat uurtjes in de min, dus ik moet nog langer werken vandaag ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 07:03 schreef Crazy-M het volgende:
Maandag ......
Kunnen we die niet skippen ?
vandaag begint uitrol van 120 pc's.
ik moet op servicedesk de storingen opvangen ....
Ben benieuwd
Mogguh Draakje!quote:
Lekker weekend gehad Draakje?quote:
en dat dus! U is nu officieel oud!quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
voor het geval dat tri pack hier langs komt:
gefeli!!
Dat klinkt lekker, een uurtje!quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:46 schreef lynda het volgende:
Ja nog een uurtje en ik ben alweer klaar! O Droxz martin is er weer! Met ze drieën sorry gezegd hehe. Gelijk boos :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |