1tje maar?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:53 schreef draculettetje het volgende:
zoooo ik heb me ff misselijk gegeten aan een ijsje
Is Droxz weer lastig ja?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:59 schreef lynda het volgende:
En wat een BOUTnacht.. Beetje oppas spelen over een iemand die nog ouder is ook *zucht*
jeuj weer gelachen vandaag!quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is Droxz weer lastig ja?![]()
Mogguh Draakje
Das minder, had wel verwacht dat je een leuke avond zou hebben!quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:59 schreef lynda het volgende:
Wtf.. tis 2 uur 's nachts en ik weet niet wie er een feestje aan het vieren is maar sinds 5 minuten staat hier ergens in de buurt toch een partij tering herrie aan
En wat een BOUTnacht.. Beetje oppas spelen over een iemand die nog ouder is ook *zucht*
quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is Droxz weer lastig ja?![]()
Mogguh Draakje
Aaah blijft leuk die foto's van Ronja Draakjequote:Op zondag 17 augustus 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
dit is zo'n beetje een dagelijks ritueeltje aan het worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens kijken wat ik vanavond ga doen, hele middag nog eens extra geslapenquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Aaah blijft leuk die foto's van Ronja Draakje
omg Droxz![]()
![]()
![]()
Fijne zondag nog!
Was dat maar zo, ik sta nog wat uurtjes in de min, dus ik moet nog langer werken vandaag ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 07:03 schreef Crazy-M het volgende:
Maandag ......
Kunnen we die niet skippen ?
vandaag begint uitrol van 120 pc's.
ik moet op servicedesk de storingen opvangen ....
Ben benieuwd
Mogguh Draakje!quote:
Lekker weekend gehad Draakje?quote:
en dat dus! U is nu officieel oud!quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
voor het geval dat tri pack hier langs komt:
gefeli!!
Dat klinkt lekker, een uurtje!quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:46 schreef lynda het volgende:
Ja nog een uurtje en ik ben alweer klaar! O Droxz martin is er weer! Met ze drieën sorry gezegd hehe. Gelijk boos :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |