Neem gewoon de vijver mee!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:56 schreef draculettetje het volgende:
eerst een hond uit de vijver vissen
quote:
hoiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef lynda het volgende:
Zo ook eindelijk onder de douche vandaan
Toppie!!!!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ze is er al uit en afgedroogd en ik ben niet eens zo heel erg groen geworden!
zo dan, nieuw record douchen willen halen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef lynda het volgende:
Zo ook eindelijk onder de douche vandaan
ja dat ook nog!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie!!!!!!
Ook nog een beetje droog gebleven?
da's waar ja!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das altijd het nadeel van zo'n GM topic...
* Dr.Droxz pakt een lepel....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:08 schreef lynda het volgende:
Nu ff ontbijten met hoe verrassend.. Yoghurt! Ik moet vaker medicijnen krijgen waarbij ik moet ontbijten.. Yoghurt blijft lekker
Draakje
Jij ook draculetetetetetjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:11 schreef draculettetje het volgende:
maar inmiddels dus geen hond meer in de vijver en ligt ze te slapen
dus ik doe weer ff mee! kijken of ze me weer 3 uur laat liggen!
werk ze en een goed weekend!
nee gewoon yoghurt met zelf toegevoegde cruesli en is al opquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt een lepel....![]()
Aardbei?
hey,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das altijd het nadeel van zo'n GM topic...
Prettig weekend Draakje!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:11 schreef draculettetje het volgende:
maar inmiddels dus geen hond meer in de vijver en ligt ze te slapen
dus ik doe weer ff mee! kijken of ze me weer 3 uur laat liggen!
werk ze en een goed weekend!
Ik weet wat wij vanavond gaan etenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:15 schreef lynda het volgende:
[..]
nee gewoon yoghurt met zelf toegevoegde cruesli en is al op
Maakt niets uit hoor, wij zitten hier zelf ook te vaak als we niet werkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jullie hier hingen
maar ik werk niet dus ik hoor hier eigenlijk niet thuis
psssssssssst.... zo vaak ben ik hier nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
o.O worden we voorspelbaar (als mensen nu al weten dat we hier uit hangen ... )
Ik heb ook een vrije dag hoor vandaagquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik werk helemaal nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:35 schreef lynda het volgende:
Ik heb ook een vrije dag hoor vandaag![]()
* lynda gaat er vandoor.. nog ff wat dingen regelen en door naar goh.. Droxz![]()
hang hier ook niet zoveel :pquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |