snap ik wel hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, om mensen te negeren en me niet zo druk te maken
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
FUBARRRRRRRRRRRRRRR!
Mijn grote muziek held
geeft potje zout aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
snap ik wel hoor
maar ben vreselijk flauw!
hahaha, anders ik wel! Verveling tot en metquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
snap ik wel hoor
maar ben vreselijk flauw!
Als ik jou een filmpje geeft en ik wil weten welke muziek er achter zit,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
que ?
whehehe nu denkt idereen wtf muziek held >???
hahahahah!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
nu: 28 mensen ingeklokt
dit wordt TE erg
Hoeveel mensen zitter er "normaal" dan?quote:
Ik zit ondertussen een dvd te kijken, anders val ik echt in slaap!quote:
Mja ik heb over 2 uur weer een meetingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen een dvd te kijken, anders val ik echt in slaap!
normaal: rond de 80quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zitter er "normaal" dan?
meetings... samen koffie drinken dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik heb over 2 uur weer een meeting
Verder is het hier heel rustig ivm feestdag in bepaalde delen van Europa
Geloof het of niet... Maria's hemelvaartquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
meetings... samen koffie drinken dus
Wat voor feestdagen dan? hahahaha
Ons moederbedrijf zit in Israël, en die hebben vrijdag altijd weekend
WTF, al die gasten lekker vrij en wij maar "werken"!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geloof het of niet... Maria's hemelvaart
In Belgie, Frankrijk, Spanje en Italie hebben ze sowieso vandaag allemaal vrij
Dingen schrijven en handleidingen maken kost echt veel tijd ja!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
normaal: rond de 80
ICT kan makkelijk met 1 man hier.
Alleen hier allemaal procedures schrijven en dergelijke waardoor je veel tijd verliest.
Ik kwam hier waren er gem 10 eerste lijns meldingen en 15 2de lijns meldingen.
Zaten hier met 2 icters.
Toen ik eenmaal was ingewerkt heb ik op mijn manier gewerkt, en resultaat:
nu 3 aanvragen als eerste lijns melding en wat 2del lijns die wat langer duren ivm verhuizingen en leveringen.
ja dat wist ik dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geloof het of niet... Maria's hemelvaart
In Belgie, Frankrijk, Spanje en Italie hebben ze sowieso vandaag allemaal vrij
Truste Draakje!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:50 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ga zo weer eens bijtanken
M'n water!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:56 schreef draculettetje het volgende:
eerst een hond uit de vijver vissen
Ooow hier ben jequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:56 schreef draculettetje het volgende:
eerst een hond uit de vijver vissen
Het is dat ik hier niet op joetjoep kan komen, anders had ik echt mijn best voor je gedaan!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lal
ja idd droxz
jij met je youtube deuntjes![]()
regel er is 1 die ik niet kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |