Foei!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Was ik ook van plan tot marjo smste met een vraag over dr contract op het werk
Ik ook zoiets, en heb er 2quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, vanaf begin niks verwijderd
dacht ergens 2004 of 2005
Misschien zo nog ffquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Foei!
Het is nog vroeg, probeer nog even lekker te slapen zou ik zeggen
Je bent zo lekker fris dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Misschien zo nog ffAnders maar douchen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan moet ik nog 4 uur! hahaha
Moet wel vol te houden zijn toch?
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Misschien zo nog ffAnders maar douchen
Tel de uurtjes eens FUBARquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Sterf !!!! moet nog tot half 5
Humorquote:
Oei!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:26 schreef lynda het volgende:
Doe jij eens mij pm sturen over vanmiddag en kijken of er nog boeken zijn van stephen king die je wil
hahahaha, gewoon niet meer op in gaan manquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
nee, in dat topic over mijn ongelukje
die gast blijft doorlullen dat ik pas op het einde zag dat ik niet voor de eerste vrachtwagen kon komen, terwijl ik al tig keer heb gezegd dat ik dat bij het begin zag
jah, heb nog 1 keer gedaan, vanmorgen, maar nu niet meerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, gewoon niet meer op in gaan man
hahahah, just try itquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, heb nog 1 keer gedaan, vanmorgen, maar nu niet meer
FUBARRRRRRRRRRRRRRR!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
boe
om niet overal op te reageren in het topic van crazy?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah, just try it
Ik begin het ook een beetje te leren
Nee, om mensen te negeren en me niet zo druk te makenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
om niet overal op te reageren in het topic van crazy?
snap ik wel hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, om mensen te negeren en me niet zo druk te maken
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
FUBARRRRRRRRRRRRRRR!
Mijn grote muziek held
geeft potje zout aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
snap ik wel hoor
maar ben vreselijk flauw!
hahaha, anders ik wel! Verveling tot en metquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
snap ik wel hoor
maar ben vreselijk flauw!
Als ik jou een filmpje geeft en ik wil weten welke muziek er achter zit,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
que ?
whehehe nu denkt idereen wtf muziek held >???
hahahahah!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
nu: 28 mensen ingeklokt
dit wordt TE erg
Hoeveel mensen zitter er "normaal" dan?quote:
Ik zit ondertussen een dvd te kijken, anders val ik echt in slaap!quote:
Mja ik heb over 2 uur weer een meetingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen een dvd te kijken, anders val ik echt in slaap!
normaal: rond de 80quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zitter er "normaal" dan?
meetings... samen koffie drinken dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik heb over 2 uur weer een meeting
Verder is het hier heel rustig ivm feestdag in bepaalde delen van Europa
Geloof het of niet... Maria's hemelvaartquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
meetings... samen koffie drinken dus
Wat voor feestdagen dan? hahahaha
Ons moederbedrijf zit in Israël, en die hebben vrijdag altijd weekend
WTF, al die gasten lekker vrij en wij maar "werken"!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geloof het of niet... Maria's hemelvaart
In Belgie, Frankrijk, Spanje en Italie hebben ze sowieso vandaag allemaal vrij
Dingen schrijven en handleidingen maken kost echt veel tijd ja!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
normaal: rond de 80
ICT kan makkelijk met 1 man hier.
Alleen hier allemaal procedures schrijven en dergelijke waardoor je veel tijd verliest.
Ik kwam hier waren er gem 10 eerste lijns meldingen en 15 2de lijns meldingen.
Zaten hier met 2 icters.
Toen ik eenmaal was ingewerkt heb ik op mijn manier gewerkt, en resultaat:
nu 3 aanvragen als eerste lijns melding en wat 2del lijns die wat langer duren ivm verhuizingen en leveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |