Zit alles zo tegen vandaag dan?quote:
Hier zo'n beetje het zelfde... zit hier echt als een zombie... en vraag me af hoequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
valt best mee eigenlijk maar ik ben gewoon echt totaal op
ik hoef toch nooit lang te werkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier zo'n beetje het zelfde... zit hier echt als een zombie... en vraag me af hoe
ik wakker moet gaan blijven vandaag...
Maar, moet je lang werken vandaag?
succesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:32 schreef Sgele het volgende:
Ik wordt hier zo moe van he.. mensen..Ik ga even een training verzorgen
hahahaha, hier alleen 538, niet echt om vrolijk van te wordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
omg, die muziek hier
3 kantoren, alle 3 tussen deur die altijd openstaat.
Kantoor 1:
100% nl (ook goede zender)
Kantoor 2: (zit ik)
Q-Music, Foute uur
Kantoor 3:
Jazz FM
Succes, jij hebt tenminste weer wat te doen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:32 schreef Sgele het volgende:
Ik wordt hier zo moe van he.. mensen..Ik ga even een training verzorgen
Dan moet ik nog 4 uur! hahahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hoef toch nooit lang te werken
half 1 ben ik weer klaar
Wel klote om te horen dat het je zoveel moeite kost!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:45 schreef draculettetje het volgende:
jawel dat wel
maar dan houdt het niet op he
dan moet ik ronja uitlaten, maar ik hoop dat ze net zo lief is als gister, toen heeft ze me ook 3 uur laten slapen!
Damn, wij zitten nu met 2 mensen voor 600 manquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
zijn hier maar 47 mensen ingeklokt
(onder andere ook 2 andere posten)
Ik ben 48 maar had tag niet bij, ict nog 3 andere.
Dus in princiepe 4 ict voor 44 mensen vandaag
jah, ik ben ook maar voorbereidend werk aan het doen voor de maandagquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn, wij zitten nu met 2 mensen voor 600 man
En nog heb ik niets te doen!
Voor maandag heb ik niets in de planning... ben mijn gmail account maar weer eens aan het bekijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik ben ook maar voorbereidend werk aan het doen voor de maandag
Mogguhquote:
Moet je nog een inlog hebben voor mijn fun gmail account?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
zo alweer ver klaar met voorbereidend werk voor maandag
rofl, als ik dat doe ...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor maandag heb ik niets in de planning... ben mijn gmail account maar weer eens aan het bekijken.
(funny shit)
nah niet nodigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet je nog een inlog hebben voor mijn fun gmail account?
Ben je dus wel even bezigquote:
Was ik ook van plan tot marjo smste met een vraag over dr contract op het werkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Doe jij eens uitslapen dan!
jah, vanaf begin niks verwijderdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |