Hoiquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:23 schreef DR34M3R het volgende:
ehhhh... is dat negatief reisadvies er niet altijd al?
Behalve als Frans Bauer in Maastricht optreedt, omwille van verbetering van de muzieksmaak van Nederlanders, mogen de fans dan wel naar Limburg afreizen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:23 schreef DR34M3R het volgende:
ehhhh... is dat negatief reisadvies er niet altijd al?
Dat is meer gedwongen transport danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve als Frans Bauer in Maastricht optreedt, omwille van verbetering van de muzieksmaak van Nederlanders, mogen de fans dan wel naar Limburg afreizen!
Daar hadden de duitsers in '40-'45 mooi treinvervoer voor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve als Frans Bauer in Maastricht optreedt, omwille van verbetering van de muzieksmaak van Nederlanders, mogen de fans dan wel naar Limburg afreizen!
bengeltjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:34 schreef cablegunmaster het volgende:
wie woont er ook al nog meer in limburg andre rieu?
Die zijn ook niet te verstaan.quote:
Met volle mond hoeven ze ook niet te pratenquote:
Ze mijdt me, net zoals zovelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bengeltje wel hoor, en goed ook
En waarom mag dat dan zijn?quote:
en MPG en ikke, eigenlijk alle belangrijke mensen dusquote:
* dr34m3r denkt er aan om een topicreport in te sturen om de TT te laten aanpassen.. moet zijn limburgers..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
en MPG en ikke, eigenlijk alle belangrijke mensen dus
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* dr34m3r denkt er aan om een topicreport in te sturen om de TT te laten aanpassen.. moet zijn limburgers..
Ook zo'n limburgs stukje vergifquote:
Lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:41 schreef Klonk het volgende:
stukje vlaai iemand ?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
en 1 keer raden wie dat topic report leest en er niets mee doet![]()
quote:
als er maar veeeeeeel aardbeien op zitten!quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:41 schreef Pheno het volgende:
Ach, Limboland denkt altijd dat het belangrijk is. Alleen wat ze ook te zeggen hebben, niemand verstaat ze, dus we negeren ze maar.
quote:
Das wel een goed idee daar pilletjes in doen jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:08 schreef Klonk het volgende:
alle mensen zijn rare mensen
zo, ik ga mijn pilletjes maar eens halen
zegt dat iets over "alle mensen" of over jou?quote:
Oh, je geeft het antwoord zelf alquote:zo, ik ga mijn pilletjes maar eens halen
quote:
dat zegt wat over alle mensen, want alle mensen zijn raar, en dat is maar goed ook anders zou het een saaie boel wordenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zegt dat iets over "alle mensen" of over jou?
[..]
Oh, je geeft het antwoord zelf al
Dan ging het niet over dat wij collega's warenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Gelukkig niet, die tijd heb ik gehad hoor!
Ik ben niet raar jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zegt wat over alle mensen, want alle mensen zijn raar, en dat is maar goed ook anders zou het een saaie boel worden
quote:
quote:Run away from all your boredom
Run away from all your whoredom and wave
Your worries, and cares, goodbye
All it takes is one decision
A lot of guts, a little vision to wave
Your worries, and cares goodbye
Jij ook eet smakelijkquote:
Ik heb gelukkig al lang gegetenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij ook eet smakelijk
Douchen met een laken?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig al lang gegetenVanavond ga ik douchen samen met het laken.. dat werkt vast vet goed. Dan kan ik morgen weer in bed slapen
Eet smakelijk jij en andere eters![]()
Ik heb geen wasmachine.. en dat ding is te groot om in de gootsteen te wassen..quote:
Uh, geen wasmachine?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb geen wasmachine.. en dat ding is te groot om in de gootsteen te wassen..
Je bent er tegen op gerend?quote:
Ow, datquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen die iets tegen een andere provincie hebben, zo vermoeiend.
quote:
Je moet??? Weet je wat jongeman. Blijf thuis.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
En ik moet er zaterdag heen
Straks maar even inentingen halen
Is het zo makkelijk jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wat zie ik nu.
[..]
Je moet??? Weet je wat jongeman. Blijf thuis.
Ik ook van jouquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het kan nog makkelijker, voortaan niet voorstellen.
Dat het maar snel weg mag zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef Klonk het volgende:
pilletjes tegen hoesten zijn smerig maar ze lijken wel te helpen, viel me wel tegen, heb maar een kuurtje van een weekje, dus het is een soort van mini, mini, mini longontsteking denk ik...
Germ, longontsteking.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef Klonk het volgende:
pilletjes tegen hoesten zijn smerig maar ze lijken wel te helpen, viel me wel tegen, heb maar een kuurtje van een weekje, dus het is een soort van mini, mini, mini longontsteking denk ik...
Limburg is een leuke provincie hoor, met leuke mensen, die je altijd leuk kunt pesten...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen die iets tegen een andere provincie hebben, zo vermoeiend.
Hoezo overdreven? Te zwaar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:39 schreef Klonk het volgende:
nu ik de medicijnen zie heb ik het gevoel dat tante dok het wat heeft overdrevenmaar goed boeit ook niet, zo lang het maar weg gaat...
Hoezo overdreven?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:39 schreef Klonk het volgende:
nu ik de medicijnen zie heb ik het gevoel dat tante dok het wat heeft overdrevenmaar goed boeit ook niet, zo lang het maar weg gaat...
Plagen is oke, pesten is gemeen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef OA het volgende:
[..]
Limburg is een leuke provincie hoor, met leuke mensen, die je altijd leuk kunt pesten....
neuh, kuurtje van een week, met anti biotica volgens mij krijg je bij een echte zware longontsteking wel iets meer meequote:
Dan hoef ik niet eens naar binnen. Dat past namelijk vast niet allemaal in Gaiaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jaja.![]()
Ik vraag gewoon elke Limburger hier om zaterdag ook naar gaia te gaan.
gaia = toch natuur god dinges? moeder natuur in andere naam?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef Klonk het volgende:
ik ben trouwens nog nooit in Gaia geweest
Luister nou eens, met een echt zware lig je in het ziekenhuisquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, kuurtje van een week, met anti biotica volgens mij krijg je bij een echte zware longontsteking wel iets meer mee
Oké, plagen dan!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Plagen is oke, pesten is gemeen.
Sommige Limlanders zijn wel erg eigenwijs zeg...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luister nou eens, met een echt zware lig je in het ziekenhuis
dan heb ik mazzel, ik lig hoogstens op de bankquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luister nou eens, met een echt zware lig je in het ziekenhuis
Misschien proberen ze het eerst voorzichtig. Mag je daarna terug komen omdat het niet voldoende geholpen heeft.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, kuurtje van een week, met anti biotica volgens mij krijg je bij een echte zware longontsteking wel iets meer mee
Wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef Klonk het volgende:
ik ben trouwens nog nooit in Gaia geweest
Jij MOET naar binnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet eens naar binnen. Dat past namelijk vast niet allemaal in Gaia
Daar kan ik wel tegen, kom maar op.quote:
Ik vind dat nog nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
Wat niet is kan nog komen.Is echt een mooi park (vind ik dan).
Het moet wel spontaan zijn natuurlijk...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar kan ik wel tegen, kom maar op.
Leuke kriebeltjes!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
私は夕方長く、beautifullであることを望む
En waarom niet? Er werden allemaal aandoeningen verspreid door Nederlanders die naar Limburg gingen en vice versa... dus voor alle partijen is dat negatief reisadvies het bestequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:00 schreef dndiek het volgende:
Ik heb trouwens jeukende vingers, want die TT kan echt niet....
Limburg
そりゃすごいquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
私は夕方長く、美しいことを望む
Zekers, elk teken is een lettergreepquote:
Misschien kan er maar het beste een negatief reisadvies voor jou komenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom niet? Er werden allemaal aandoeningen verspreid door Nederlanders die naar Limburg gingen en vice versa... dus voor alle partijen is dat negatief reisadvies het beste.
Mja ik weet hetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zekers, elk teken is een lettergreep
Lijkt me niet nodig, ik had sowieso nog geen plannen om naar Limburg te gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:42 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien kan er maar het beste een negatief reisadvies voor jou komen
Limburg
Mijn moeder is lang en mooi?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zal je eigen moeder bedoelen.
Met zo'n waanideeën kan je maar beter thuis achter de geraniums gaan zittenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig, ik had sowieso nog geen plannen om naar Limburg te gaan.
Geen idee, ik ken haar nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn moeder is lang en mooi?
Ik heb wel een varen, mag dat ook?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Met zo'n waanideeën kan je maar beter thuis achter de geraniums gaan zitten
Limburg
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb cactussen, mag dat ook?.
Net zo lang door drinken tot ik het niet eens meer merkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet meer thee drinken dan nu he
Het komt er vanzelf weer uitquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Net zo lang door drinken tot ik het niet eens meer merk
Witte thee?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
White tea maar eens proberen
Ja daaromquote:
Nee, je mag dan ook niet varenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Shit, net te laat met mijn edit.
ik heb geen cactussen, maar wel een varen dus![]()
Jij bent echt goed!quote:
Nee dat is vies..quote:
Erg jonge theeblaadjes.quote:
Ik ga het zo meemaken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan bitterder dan normale thee?
Oh liefquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:16 schreef Klonk het volgende:
d'r zat hier net een kat op de televisievond ik wel leuk
niets ergs hopelijk ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh liefIk moet naar de DA met dat kreng van me.. bleg.
Alleen als er een vrouw aan vast zit. Maar waarom ik die dan op de tv zou zettenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
neem ook een poes, zet die op de televisie
Ik zal mijn vrouw vragen op de tv te gaan zitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
neem ook een poes, zet die op de televisie
Ik gok dat dr nieren er mee op houden.quote:
Het was een keer een aflevering van Dharma and Greg.. toen zei iemand ook dat er niks leuks op tv was en toen ging Dharma dus maar op de tv zittenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal mijn vrouw vragen op de tv te gaan zitten.
Dharmaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Het was een keer een aflevering van Dharma and Greg.. toen zei iemand ook dat er niks leuks op tv was en toen ging Dharma dus maar op de tv zitten
ai, da's kut, onze kleine zwarte pien heeft ook nierproblemen, maar sinds ze dure goed voor de nierenbrokjes krijgt gaat het een stuk beter, ik zal voor je duimen (en je poezelgeval natuurlijk ook)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik gok dat dr nieren er mee op houden.gelukkig hebben we al lang geleden afgesproken dat mevrouw nooit dood gaat
Ik heb alleen de middelenquote:
Mja ik hoop dat ik het daarmee ook een beetje op kan lossen inderdaad, en ach.. poezebeest is ook alweer ergens tussen de 13 en 17 ofzo.. Dus zo vreemd is het ook allemaal niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
ai, da's kut, onze kleine zwarte pien heeft ook nierproblemen, maar sinds ze dure goed voor de nierenbrokjes krijgt gaat het een stuk beter, ik zal voor je duimen (en je poezelgeval natuurlijk ook)
Kan je dat geld niet lenen bij iemand even danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja ik hoop dat ik het daarmee ook een beetje op kan lossen inderdaad, en ach.. poezebeest is ook alweer ergens tussen de 13 en 17 ofzo.. Dus zo vreemd is het ook allemaal niet.
Maar dankje in ieder geval![]()
Ik moet alleen nog 10 dagen wachten tot ik de DA kan betalen en dus een afspraak kan maken
Leuk voor op de tvquote:
Nope.. helaaschquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je dat geld niet lenen bij iemand even dan
quote:
Ja hoor, geen problemenquote:
Dan heb je al een heel eind, dus kan de rest wachtenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
yep, alleen nog wat kleren, maar dat komt wel
nu ff geen zin in
Ik besteed mn tijd nu ff aan julliequote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je al een heel eind, dus kan de rest wachten
Hoi, neuken?quote:
oeh het wordt idd gezelligquote:
weet niet of IK gezellig benquote:
quote:
Sorryquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoop het toch..
Hmmz krijg kutkaarten
Jij zei kutquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoop het toch..
Hmmz krijg kutkaarten
Verdorie, geef eens wat beter.. voor dit soort blinds kan ik auto's kopen jahquote:
hihiquote:
twee eenpersoonsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heb je al weer een normaal bed, LL?
Speelgoedauto's dan wel?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Verdorie, geef eens wat beter.. voor dit soort blinds kan ik auto's kopen jah
[..]
hihi
[..]
twee eenpersoons
maar ze liggen wel lekker
Coolquote:
Iets anders gaan doen dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:13 schreef Ladylike het volgende:
Ik call echt met de domste kaarten
Toch minder blowen als ik poker speel
wat dan?quote:
Pheno en ik ook niet, en toch blijven we terugkomen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in een koffieleut topic????Lust je toch helemaal niet?
Je zin loopt wel lekker zo. Die andere die baan doodt is??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Koffie
Maar het is hier niet saai. In tegenstelling tot die andere die baan doodt is
Heb je ook iets om je in te smeren zodat ze niet van jou gaan smikkelen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
Geen wonder dat het jeukt... er vliegt hier een mug rond.
* DaMart pakt de vliegenmepper voor een muggenbarbecue.
Jullie zijn dus gewoon raar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pheno en ik ook niet, en toch blijven we terugkomen.
Foodquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
Geen wonder dat het jeukt... er vliegt hier een mug rond.
* DaMart pakt de vliegenmepper voor een muggenbarbecue.
Silence, I kill youquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zin loopt wel lekker zo. Die andere die baan doodt is??
Och ja, overal is wel eens een flinke dip.
[..]
Heb je ook iets om je in te smeren zodat ze niet van jou gaan smikkelen?
Te laat, deze mug heeft al gesmikkeld... zijn galgenmaal!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
Heb je ook iets om je in te smeren zodat ze niet van jou gaan smikkelen?
Nee, wij houden het evenwicht in stand hierquote:
Nu wij zijn de zinnigen tussen de zelfmoordterroristenquote:
Wou je bijna alweer op je donder geven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Silence, I kill you![]()
Die staat nu op dus, de dvd![]()
Wat zal die gelukkig sterven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te laat, deze mug heeft al gesmikkeld... zijn galgenmaal!![]()
Je kan toch ook van beide kanten genieten?quote:Nee, wij houden het evenwicht in stand hier.
Oehquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wou je bijna alweer op je donder geven.![]()
[..]
AH IJsthee jaquote:
Ja, het is best benauwd. Dus dacht iets verkoelends zou wel lekker zijn.quote:
Lijkt mij ook, zal wel lekker zwaar op de arm liggen als het zo nat is.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:12 schreef Fha het volgende:
Bengeltje![]()
Douchen samen met een bedlaken is nog best moeilijk
Mja en het is veel te grootquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:20 schreef Bengeltje het volgende:
Lijkt mij ook, zal wel lekker zwaar op de arm liggen als het zo nat is.
Je hebt toch niet zo'n glazen wand he.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja en het is veel te grootIk had het op mn hoofd gelegd (als een spook weet je wel
;')) zodat het goed nat werd.. en toen kon ik de uitgang niet meer vinden hahahaha
Hallo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenavond.
Welterusten DM.quote:
Neequote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt toch niet zo'n glazen wand he.
Nee, straks, ff haren kammen en tandenpoetsen, dan de beestjes van hieronder verzorgen en door naar het werk. Daar pas koffiequote:
Katten hebben eten, ik heb zelf gegeten, heb net een berichtje herschreven en nu ga ik wat aan de persoonlijke verzorging doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 06:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, straks, ff haren kammen en tandenpoetsen, dan de beestjes van hieronder verzorgen en door naar het werk. Daar pas koffie
JA!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waar bljft die hittegolf?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:37 schreef Klonk het volgende:
voorlopig gelukkig nergens, beetje meer zon zou niet erg zijn maar de middagtemperaturen zo tussen de 20 en 25 graden vind ik wel errug lekker
Ik heb geen hyves, nimmerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:10 schreef Ladylike het volgende:
Hier is het ook rustig
Ben een Hyves aant maken
Iedereen zeurde erom
Ze bleven me gek maken..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |