Hoiquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:23 schreef DR34M3R het volgende:
ehhhh... is dat negatief reisadvies er niet altijd al?
Behalve als Frans Bauer in Maastricht optreedt, omwille van verbetering van de muzieksmaak van Nederlanders, mogen de fans dan wel naar Limburg afreizen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:23 schreef DR34M3R het volgende:
ehhhh... is dat negatief reisadvies er niet altijd al?
Dat is meer gedwongen transport danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve als Frans Bauer in Maastricht optreedt, omwille van verbetering van de muzieksmaak van Nederlanders, mogen de fans dan wel naar Limburg afreizen!
Daar hadden de duitsers in '40-'45 mooi treinvervoer voor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve als Frans Bauer in Maastricht optreedt, omwille van verbetering van de muzieksmaak van Nederlanders, mogen de fans dan wel naar Limburg afreizen!
bengeltjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:34 schreef cablegunmaster het volgende:
wie woont er ook al nog meer in limburg andre rieu?
Die zijn ook niet te verstaan.quote:
Met volle mond hoeven ze ook niet te pratenquote:
Ze mijdt me, net zoals zovelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bengeltje wel hoor, en goed ook
En waarom mag dat dan zijn?quote:
en MPG en ikke, eigenlijk alle belangrijke mensen dusquote:
* dr34m3r denkt er aan om een topicreport in te sturen om de TT te laten aanpassen.. moet zijn limburgers..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
en MPG en ikke, eigenlijk alle belangrijke mensen dus
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* dr34m3r denkt er aan om een topicreport in te sturen om de TT te laten aanpassen.. moet zijn limburgers..
Ook zo'n limburgs stukje vergifquote:
Lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:41 schreef Klonk het volgende:
stukje vlaai iemand ?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
en 1 keer raden wie dat topic report leest en er niets mee doet![]()
quote:
als er maar veeeeeeel aardbeien op zitten!quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:41 schreef Pheno het volgende:
Ach, Limboland denkt altijd dat het belangrijk is. Alleen wat ze ook te zeggen hebben, niemand verstaat ze, dus we negeren ze maar.
quote:
Das wel een goed idee daar pilletjes in doen jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:08 schreef Klonk het volgende:
alle mensen zijn rare mensen
zo, ik ga mijn pilletjes maar eens halen
zegt dat iets over "alle mensen" of over jou?quote:
Oh, je geeft het antwoord zelf alquote:zo, ik ga mijn pilletjes maar eens halen
quote:
dat zegt wat over alle mensen, want alle mensen zijn raar, en dat is maar goed ook anders zou het een saaie boel wordenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zegt dat iets over "alle mensen" of over jou?
[..]
Oh, je geeft het antwoord zelf al
Dan ging het niet over dat wij collega's warenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Gelukkig niet, die tijd heb ik gehad hoor!
Ik ben niet raar jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zegt wat over alle mensen, want alle mensen zijn raar, en dat is maar goed ook anders zou het een saaie boel worden
quote:
quote:Run away from all your boredom
Run away from all your whoredom and wave
Your worries, and cares, goodbye
All it takes is one decision
A lot of guts, a little vision to wave
Your worries, and cares goodbye
Jij ook eet smakelijkquote:
Ik heb gelukkig al lang gegetenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij ook eet smakelijk
Douchen met een laken?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig al lang gegetenVanavond ga ik douchen samen met het laken.. dat werkt vast vet goed. Dan kan ik morgen weer in bed slapen
Eet smakelijk jij en andere eters![]()
Ik heb geen wasmachine.. en dat ding is te groot om in de gootsteen te wassen..quote:
Uh, geen wasmachine?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb geen wasmachine.. en dat ding is te groot om in de gootsteen te wassen..
Je bent er tegen op gerend?quote:
Ow, datquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen die iets tegen een andere provincie hebben, zo vermoeiend.
quote:
Je moet??? Weet je wat jongeman. Blijf thuis.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
En ik moet er zaterdag heen
Straks maar even inentingen halen
Is het zo makkelijk jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wat zie ik nu.
[..]
Je moet??? Weet je wat jongeman. Blijf thuis.
Ik ook van jouquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het kan nog makkelijker, voortaan niet voorstellen.
Dat het maar snel weg mag zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef Klonk het volgende:
pilletjes tegen hoesten zijn smerig maar ze lijken wel te helpen, viel me wel tegen, heb maar een kuurtje van een weekje, dus het is een soort van mini, mini, mini longontsteking denk ik...
Germ, longontsteking.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef Klonk het volgende:
pilletjes tegen hoesten zijn smerig maar ze lijken wel te helpen, viel me wel tegen, heb maar een kuurtje van een weekje, dus het is een soort van mini, mini, mini longontsteking denk ik...
Limburg is een leuke provincie hoor, met leuke mensen, die je altijd leuk kunt pesten...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen die iets tegen een andere provincie hebben, zo vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |