Sorryquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoop het toch..
Hmmz krijg kutkaarten
Jij zei kutquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoop het toch..
Hmmz krijg kutkaarten
Verdorie, geef eens wat beter.. voor dit soort blinds kan ik auto's kopen jahquote:
hihiquote:
twee eenpersoonsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heb je al weer een normaal bed, LL?
Speelgoedauto's dan wel?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Verdorie, geef eens wat beter.. voor dit soort blinds kan ik auto's kopen jah
[..]
hihi
[..]
twee eenpersoons
maar ze liggen wel lekker
Coolquote:
Iets anders gaan doen dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:13 schreef Ladylike het volgende:
Ik call echt met de domste kaarten
Toch minder blowen als ik poker speel
wat dan?quote:
Pheno en ik ook niet, en toch blijven we terugkomen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in een koffieleut topic????Lust je toch helemaal niet?
Je zin loopt wel lekker zo. Die andere die baan doodt is??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Koffie
Maar het is hier niet saai. In tegenstelling tot die andere die baan doodt is
Heb je ook iets om je in te smeren zodat ze niet van jou gaan smikkelen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
Geen wonder dat het jeukt... er vliegt hier een mug rond.
* DaMart pakt de vliegenmepper voor een muggenbarbecue.
Jullie zijn dus gewoon raar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pheno en ik ook niet, en toch blijven we terugkomen.
Foodquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
Geen wonder dat het jeukt... er vliegt hier een mug rond.
* DaMart pakt de vliegenmepper voor een muggenbarbecue.
Silence, I kill youquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zin loopt wel lekker zo. Die andere die baan doodt is??
Och ja, overal is wel eens een flinke dip.
[..]
Heb je ook iets om je in te smeren zodat ze niet van jou gaan smikkelen?
Te laat, deze mug heeft al gesmikkeld... zijn galgenmaal!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
Heb je ook iets om je in te smeren zodat ze niet van jou gaan smikkelen?
Nee, wij houden het evenwicht in stand hierquote:
Nu wij zijn de zinnigen tussen de zelfmoordterroristenquote:
Wou je bijna alweer op je donder geven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Silence, I kill you![]()
Die staat nu op dus, de dvd![]()
Wat zal die gelukkig sterven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te laat, deze mug heeft al gesmikkeld... zijn galgenmaal!![]()
Je kan toch ook van beide kanten genieten?quote:Nee, wij houden het evenwicht in stand hier.
Oehquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wou je bijna alweer op je donder geven.![]()
[..]
AH IJsthee jaquote:
Ja, het is best benauwd. Dus dacht iets verkoelends zou wel lekker zijn.quote:
Lijkt mij ook, zal wel lekker zwaar op de arm liggen als het zo nat is.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:12 schreef Fha het volgende:
Bengeltje![]()
Douchen samen met een bedlaken is nog best moeilijk
Mja en het is veel te grootquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:20 schreef Bengeltje het volgende:
Lijkt mij ook, zal wel lekker zwaar op de arm liggen als het zo nat is.
Je hebt toch niet zo'n glazen wand he.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja en het is veel te grootIk had het op mn hoofd gelegd (als een spook weet je wel
;')) zodat het goed nat werd.. en toen kon ik de uitgang niet meer vinden hahahaha
Hallo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenavond.
Welterusten DM.quote:
Neequote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt toch niet zo'n glazen wand he.
Nee, straks, ff haren kammen en tandenpoetsen, dan de beestjes van hieronder verzorgen en door naar het werk. Daar pas koffiequote:
Katten hebben eten, ik heb zelf gegeten, heb net een berichtje herschreven en nu ga ik wat aan de persoonlijke verzorging doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 06:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, straks, ff haren kammen en tandenpoetsen, dan de beestjes van hieronder verzorgen en door naar het werk. Daar pas koffie
JA!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waar bljft die hittegolf?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:37 schreef Klonk het volgende:
voorlopig gelukkig nergens, beetje meer zon zou niet erg zijn maar de middagtemperaturen zo tussen de 20 en 25 graden vind ik wel errug lekker
Ik heb geen hyves, nimmerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:10 schreef Ladylike het volgende:
Hier is het ook rustig
Ben een Hyves aant maken
Iedereen zeurde erom
Ze bleven me gek maken..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |