Hoezo overdreven?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:39 schreef Klonk het volgende:
nu ik de medicijnen zie heb ik het gevoel dat tante dok het wat heeft overdrevenmaar goed boeit ook niet, zo lang het maar weg gaat...
Plagen is oke, pesten is gemeen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef OA het volgende:
[..]
Limburg is een leuke provincie hoor, met leuke mensen, die je altijd leuk kunt pesten....
neuh, kuurtje van een week, met anti biotica volgens mij krijg je bij een echte zware longontsteking wel iets meer meequote:
Dan hoef ik niet eens naar binnen. Dat past namelijk vast niet allemaal in Gaiaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jaja.![]()
Ik vraag gewoon elke Limburger hier om zaterdag ook naar gaia te gaan.
gaia = toch natuur god dinges? moeder natuur in andere naam?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef Klonk het volgende:
ik ben trouwens nog nooit in Gaia geweest
Luister nou eens, met een echt zware lig je in het ziekenhuisquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, kuurtje van een week, met anti biotica volgens mij krijg je bij een echte zware longontsteking wel iets meer mee
Oké, plagen dan!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Plagen is oke, pesten is gemeen.
Sommige Limlanders zijn wel erg eigenwijs zeg...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luister nou eens, met een echt zware lig je in het ziekenhuis
dan heb ik mazzel, ik lig hoogstens op de bankquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luister nou eens, met een echt zware lig je in het ziekenhuis
Misschien proberen ze het eerst voorzichtig. Mag je daarna terug komen omdat het niet voldoende geholpen heeft.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, kuurtje van een week, met anti biotica volgens mij krijg je bij een echte zware longontsteking wel iets meer mee
Wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef Klonk het volgende:
ik ben trouwens nog nooit in Gaia geweest
Jij MOET naar binnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet eens naar binnen. Dat past namelijk vast niet allemaal in Gaia
Daar kan ik wel tegen, kom maar op.quote:
Ik vind dat nog nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
Wat niet is kan nog komen.Is echt een mooi park (vind ik dan).
Het moet wel spontaan zijn natuurlijk...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar kan ik wel tegen, kom maar op.
Leuke kriebeltjes!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
私は夕方長く、beautifullであることを望む
En waarom niet? Er werden allemaal aandoeningen verspreid door Nederlanders die naar Limburg gingen en vice versa... dus voor alle partijen is dat negatief reisadvies het bestequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:00 schreef dndiek het volgende:
Ik heb trouwens jeukende vingers, want die TT kan echt niet....
Limburg
そりゃすごいquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
私は夕方長く、美しいことを望む
Zekers, elk teken is een lettergreepquote:
Misschien kan er maar het beste een negatief reisadvies voor jou komenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom niet? Er werden allemaal aandoeningen verspreid door Nederlanders die naar Limburg gingen en vice versa... dus voor alle partijen is dat negatief reisadvies het beste.
Mja ik weet hetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zekers, elk teken is een lettergreep
Lijkt me niet nodig, ik had sowieso nog geen plannen om naar Limburg te gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:42 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien kan er maar het beste een negatief reisadvies voor jou komen
Limburg
Mijn moeder is lang en mooi?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zal je eigen moeder bedoelen.
Met zo'n waanideeën kan je maar beter thuis achter de geraniums gaan zittenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig, ik had sowieso nog geen plannen om naar Limburg te gaan.
Geen idee, ik ken haar nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn moeder is lang en mooi?
Ik heb wel een varen, mag dat ook?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Met zo'n waanideeën kan je maar beter thuis achter de geraniums gaan zitten
Limburg
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb cactussen, mag dat ook?.
Net zo lang door drinken tot ik het niet eens meer merkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet meer thee drinken dan nu he
Het komt er vanzelf weer uitquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Net zo lang door drinken tot ik het niet eens meer merk
Witte thee?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
White tea maar eens proberen
Ja daaromquote:
Nee, je mag dan ook niet varenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Shit, net te laat met mijn edit.
ik heb geen cactussen, maar wel een varen dus![]()
Jij bent echt goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |