Je hebt dus niet alleen een parttime optimisme maar ook een parttime geheugen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
Joh waar gaat dit over ? Welke opmerkingen??
Je moet schapen tellen lof!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef Soury het volgende:
Peter is cool ... !!! En ik tel de nachten
Fantastisch waar maak je je dan zo druk over ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt dus niet alleen een parttime optimisme maar ook een parttime geheugen.
Joh, Peter zit er echt niet mee dat jij niet meer luistert of geen muziekje van hem wilt hebben. Gezellig is hij toch wel en dat zijn zijn bellers en luisteraars ook
Tel altijd verkeerdquote:
Ik hou niet zo van insinueren, snap je. Het lijkt erop dat jij daar erg goed in bent... heb je een leermeester(es)?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
Fantastisch waar maak je je dan zo druk over ?
Zeepkist zie ik al jaren naar uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef Lobasca het volgende:
Leuk, mensen die je niet kennen, maar alles van je schijnen te weten, kommermaarin Sporty, ik eet me broodje, en brand je daarna wel af, de zeepkist is voor jou.
Ik klikte eropquote:
Een fok user en who the fuck is Manu ??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef Manu82 het volgende:
ja, waar gaat dit nu over
en who the fuck is Sporti
Schrikken hè, en jij bent altijd zo voorzichtig met klikken.quote:
oehoehoeh... voor Noekje dan...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef CarOnline het volgende:
Nee joh, dat begrijp ik wel. En ik ga het gewoon vragen, want ze hebben daar weet ik hoeveel drankenschappen. Je moet er echt een keer gaan kijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Dankjewel lief Manu, maar een half topic red ik nog wel![]()
En ff voor de goede orde Disana, Rozenlimonade is non-alcoholico hoor. Dat je je niet een breuk zoekt in het drankenschap
Gut, geen leven? Hou je nonsens dan voor je.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zeepkist zie ik al jaren naar uit
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schrikken hè, en jij bent altijd zo voorzichtig met klikken.
Niemand heeft een leven als ie op fok zit. Toch ???quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gut, geen leven? Hou je nonsens dan voor je.
huh rozenlimonade kun je gewoon bij de toko kopenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef Disana het volgende:
Huizen kopen heeft heel wat voeten in de aarde, en rozenlimonade is niet zomaar overal te vinden.
Tof.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oehoehoeh... voor Noekje dan...
Deze...
Scherpe vragen Manuquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef Manu82 het volgende:
ah op die fiets, en dat tweede vraag ik mezelf ook wel eens afquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Een fok user en who the fuck is Manu ??
Schatje,quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef Manu82 het volgende:
Daaromquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ah op die fiets, en dat tweede vraag ik mezelf ook wel eens af
Ja, zo kwamen we er ook op. Buuv kan er waar zij woont kennelijk niet aan komen, en ik had het toevallig over een nieuwe mega toko hier in de stad. Dus nu ga ik kijken of ze daar die limonade hebben... woon er namelijk vlakbij en heb dan een excuus om er weer rond te neuzenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
huh rozenlimonade kun je gewoon bij de toko kopen
ja, maar die hebben we niet in boerekoolstronkeradeel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
huh rozenlimonade kun je gewoon bij de toko kopen
Ik heb al gegeten vandaag, speklapjes, aardappeltjes en spinaziequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
Scherpe vragen ManuWie ben jij? En wat ga je eten?
Zeker niet op een verjaardag, iets met haten en dode kattenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand heeft een leven als ie op fok zit. Toch ???
Maar hij kan nog wel wat voor Dementor betekenen.quote:
Hey all!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, dat begrijp ik wel. En ik ga het gewoon vragen, want ze hebben daar weet ik hoeveel drankenschappen. Je moet er echt een keer gaan kijken
Achja, we gaan maar weer muziek luisterenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schatje,;
iets wat aandacht wilt,,, maar aan mij heb je 2 handen vol![]()
een leeg plekje in je brain heb je vast nog wel, als je het te zielig vind..
Wat een kutfilmpje eigenlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar die hebben we niet in boerekoolstronkeradeel.![]()
Lasagne en wel zelfgemaaktquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten vandaag, speklapjes, aardappeltjes en spinazie
Wat heb jij gekookt?
Hey Coos!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar hij kan nog wel wat voor Dementor betekenen.
Ik heb ze net gewurgd.. Die nieuwe BBQ moet dienst doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeker niet op een verjaardag, iets met haten en dode katten
i just can't stop loving you..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Achja, we gaan maar weer muziek luisteren![]()
O da's well een goede tip. Als je in een steeg belandt waar drie stuks schorriemorrie zin hebben om je invalide te trappen, dat je dan even Guus kan bellen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef kahaarin het volgende:
Ik zag net Guus voorbij komen, dit is ook een heel mooi nummer:
ow ok * Charmian feels sorry for debuurvrouwquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Goed plan. Ga je uitgebreid koken op de camping?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey all!![]()
Goed plan, lijkt me een goede winkel, we zijn vanaf nu vrij en gaan morgen eerst maar eens snuffelen bij de vrijbuiter, wie weet lukt het nog voor de afvaart.![]()
waar ligt boerenkoolstronkelradeel?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:12 schreef blomst het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed plan. Ga je uitgebreid koken op de camping?
ow dank je, da's lief!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ok * Charmian feels sorry for debuurvrouw
Het stikt hier van de indisch en surinaams toko'sWat heb je wel voor multiculti in boerekoolstronkeradeel? Ook geen appiehein? Soms heel soms hebben ze daar tussen de conimexrommel ook een flesje rozestroop of stroop soesoe (rozenstroop met melk) staan.
Ow of bij de Xenos soms ook.
Daar kan alleen Dementor over beslissen. D'tor heeft op dit moment een oogje op een kassajuf.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef Coos het volgende:
Maar hij kan nog wel wat voor Dementor betekenen.
Ben wel benieuwd naar dat plaatje (of niet)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:17 schreef willem-jozef het volgende:
hoi soury, gefeliciteerd met je verjaardag!
[ afbeelding ]
Dit jaar was ik de eerste van die "fijne bende", dus nee. Toen de rest kwam zat ik al in het nachtritme.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey Coos!Hadden ze je caravan nog weer versierd?
![]()
Met dit weer lijkt het me niet zo gezellig, zeker niet met die wind. Maar je zult wel een afdak hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet elke avond natuurlijk maar toch is er wel een tweepits gasstel met grildingetje mee....
Ik weet niet of Guus dan de goede keuze is als je maar 1 belletje kunt doen.....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
O da's well een goede tip. Als je in een steeg belandt waar drie stuks schorriemorrie zin hebben om je invalide te trappen, dat je dan even Guus kan bellen.
Avond WJ...wist dat je kwam, had je nummertje al klaar gezetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:20 schreef willem-jozef het volgende:
goedenavond btw.
ik zie dat de virtuele ma Tokkie en haar spruit ook weer bijdragen aan een fijn sfeertje!![]()
Mijn favoquote:
Ah zonde, heb je zelf nog wat uitgevroten met 1 van hen dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit jaar was ik de eerste van die "fijne bende", dus nee. Toen de rest kwam zat ik al in het nachtritme.![]()
Ben wel jalours wat een aantal van hen zit daar nog.
En qua versieren zat ik op schema.
Una hija de Fidel. 45 kg.
Ja, tuurlijk, komt helemaal goed hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Met dit weer lijkt het me niet zo gezellig, zeker niet met die wind. Maar je zult wel een afdak hebben.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Ik zeg het tapijt is niet hoog genoeg!
hoiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Avond WJ...wist dat je kwam, had je nummertje al klaar gezet
Nee, ff schuif je er niet zomaar onderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Met zulke belichting heb je toch geen drugs nodigquote:
Beerput kan ook nog best vol.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef Lobasca het volgende:
quote:
Let je een beetje op dat je hem er daar niet infietst?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi![]()
effe achteruit fietsen om te kijken dan..
Zélfs jij had dit leuk gevonden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met zulke belichting heb je toch geen drugs nodig![]()
Gawddammit word gewoon oud
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He Sport, ben je er nu alweer
ja dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
MartMocht Huizinga of Elmont te gast zijn sein dan even ajb
Jij mist haar ook he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, nu Fan nog even en dan zijn we compleet
Die ligt voor pampus .. Zes weken niet geslapen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kamperen is tof! Zeker als je iets meer meeneemt dan het absolute minimum. Lekker vrij , en veel buiten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, komt helemaal goed hoor.![]()
Ik heb er zin in.![]()
Tis een beetje saai hier hè?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef CarOnline het volgende:![]()
![]()
Nu allemaal blij doen he, net of het lekker weer is enzo.
Oh zo was het niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kan alleen Dementor over beslissen. D'tor heeft op dit moment een oogje op een kassajuf.
I'm confused.
Dit klinkt dan wel weer heel gaaf jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zélfs jij had dit leuk gevonden.![]()
Deze dan:
Wat is een zeepkist? Ik heb altijd douchegelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja ik krijg een zeepkist dus mag opblijven
Ik heb zeepkist sessies op mijn werkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat is een zeepkist? Ik heb altijd douchegel
uhh,,je krijgt aan geen aandacht? Kneusteun geeft je vast graag billenkoek, wel even zijn ongewassen pik likken, geen probleem voor jou lijkt me.quote:
Dan ga je toch lekker naar huisquote:
geen idee, wat het precies was moest me uitgelegd worden en ik wil het ook helemaal niet weten allemaal.quote:
Geen idee Frau Lobasca heeft hem voor mij in petto, ik zelf dacht aan een aardappelkist op wieltjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat is een zeepkist? Ik heb altijd douchegel
Nou!!! Die biedt ik dus altijd Lafuma relaxstoelen in bruikleen aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Van die kampeerders die niet eens een stoel hebben en dan in kleermakerszit voor hun piepkleine tentje zitten, snap ik nooit zoveel.
Tering je bent echt jaloersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhh,,je krijgt aan geen aandacht? Kneusteun geeft je vast graag billenkoek, wel even zijn ongewassen pik likken, geen probleem voor jou lijkt me.
Tunneltent waar je in kan staan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Kamperen is tof! Zeker als je iets meer meeneemt dan het absolute minimum. Lekker vrij , en veel buiten.
Van die kampeerders die niet eens een stoel hebben en dan in kleermakerszit voor hun piepkleine tentje zitten, snap ik nooit zoveel.
Je hebt het vast al gepost, maar: waar ga je kamperen dan?
Billenkoek is voor koeien, HB krijgt Deventer koek en ik voer d'r liefdevol en voorzichtigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhh,,je krijgt aan geen aandacht? Kneusteun geeft je vast graag billenkoek, wel even zijn ongewassen pik likken, geen probleem voor jou lijkt me.
Je ligt al vroeg op snelheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wel even zijn ongewassen pik likken
Oh wacht, ze viel op jou en je gezonde produkten. Nodig haar uit voor een gezellige en gezonde maaltijd , wie weet.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hee ho, niet iedereen is een Frau he!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
Geen idee Frau Lobasca heeft hem voor mij in petto, ik zelf dacht aan een aardappelkist op wieltjes![]()
dat is toch een zeepkist?
Bij dat "even doorbijten" moet ik direct aan Lobasca denken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Begint pas na twaalven, even doorbijten Coos
Beterquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk ook al die tijd al dat ze stikverliefd op muh is![]()
Maar ja, ik heb HB nu![]()
Entschuldigungquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee ho, niet iedereen is een Frau he!![]()
Nou dag mensen, het was me een waar genoegen maar ik ga even de verjaardag van Soury vieren![]()
Dan zou ik m'n tent opzetten in een bootje.quote:
bye caroooooquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee ho, niet iedereen is een Frau he!![]()
Nou dag mensen, het was me een waar genoegen maar ik ga even de verjaardag van Soury vieren![]()
Ah ja zo'n kacheltje is ook lekker. En stáán in een tent is ook lekker.Het moet gewoon een huisje zijn eigenlijk, dat achterin de auto past.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tunneltent waar je in kan staan.![]()
Stoelen en tafeltje mee, gasstel, straalkacheltje, komt goed, houd ook niet zo van creperen.![]()
Ameland.
Wat een mazzel zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk ook al die tijd al dat ze stikverliefd op muh is![]()
Maar ja, ik heb HB nu![]()
Lobasca is een schatje, 't is gewoon haar manier van communiceren. Na een jaar of wat in één huis zal het vast wennenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij dat "even doorbijten" moet ik direct aan Lobasca denken.
Welnee joh, zit een vast grondzeil in de tent met een drempel die omhoog kan, komt echt helemaal goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan zou ik m'n tent opzetten in een bootje.
Of je nou tjuis op gas kookt of op zo'n gasstel, maakt geen reet uit toch. Gas is gas.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou!!! Die biedt ik dus altijd Lafuma relaxstoelen in bruikleen aan.
Sommige eten 2 of 3 weken van zo'n campinggas brandertje.![]()
Ik heb 2 x gekookt. Een eitje op zondag.
nee, kawaatje!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Bye Willem-Jofez!
Ben je op de Zundapp trouwens?
Doe je ook mee? Jij mag mij, tussen 10 en 12quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:35 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wat een mazzel zegdat laatste dan he
5 sterren hotel, en al uw problemen zijn opgelostquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Welnee joh, zit een vast grondzeil in de tent met een drempel die omhoog kan, komt echt helemaal goed.
Ik moet er wel om lachen eigenlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh wacht, ze viel op jou en je gezonde produkten. Nodig haar uit voor een gezellige en gezonde maaltijd , wie weet.
En opletten dat je je tent niet in een lager gedeelte zet anders krijg je natte voetenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Welnee joh, zit een vast grondzeil in de tent met een drempel die omhoog kan, komt echt helemaal goed.
Welterusten beequeen en Lobascaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
Het grof vuil laat hem staan en ik ben jaloers, have fun with it, allnight long ook vooral, je zult maar niks beters te doen hebben.
Slaap lekker.
Neem 1 ding van mij aan jij bent superblij dat ik NEE zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe je ook mee? Jij mag mij, tussen 10 en 12![]()
![]()
En nu niet nee zeggen
Dus gewoon een caravan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Het moet gewoon een huisje zijn eigenlijk, dat achterin de auto past.
truste bq, slaap lekkertquote:
Dat leg ik altijd aan de duitsers uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Of je nou tjuis op gas kookt of op zo'n gasstel, maakt geen reet uit toch. Gas is gas.
Ik had hem al eerder gepost, deze is het:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah ja zo'n kacheltje is ook lekker. En stáán in een tent is ook lekker.Het moet gewoon een huisje zijn eigenlijk, dat achterin de auto past.
Nu al pittenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
Het grof vuil laat hem staan en ik ben jaloers, have fun with it, allnight long ook vooral, je zult maar niks beters te doen hebben.
Slaap lekker.
Ja, met een antieke site-table erinquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah ja zo'n kacheltje is ook lekker. En stáán in een tent is ook lekker.Het moet gewoon een huisje zijn eigenlijk, dat achterin de auto past.
Propaan is een stuk heter dan aard- en butagas.....'t Kook wel iets lastigerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Of je nou tjuis op gas kookt of op zo'n gasstel, maakt geen reet uit toch. Gas is gas.
je mag achterop en daarachter je dochters, ruimte zatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh gaaf, volgende keer ff kieken![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:43 schreef noekje het volgende:
Ja, kan die? Jezus Mina zeg.
Dat is uitlokkingquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik aankom doe ik de deur en de ramen open en die gaan pas weer dicht na vier weken.
Heerlijk vier weken zonder ook maar iets slapen.
Gaat goed komen, als ze ons een gatenveld toewijzen dan verzoeken we vriendelijk om wat anders.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En opletten dat je je tent niet in een lager gedeelte zet anders krijg je natte voeten![]()
Ik heb ook weleens gekampeerd, nou ja gekampeerd, ik had een voortent met daaraan een caravan van ruim 5 mtr
Kerst Sjesusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:42 schreef Coos het volgende:
btw ik/we hebben nog vijf loten voor de Spaanse kerstloterij gekocht. El Gordo de Navidad.
Tis Coos maarquote:
In Nederland kan een kacheltje toch echt wel van pas komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus gewoon een caravan.
Als ik aankom doe ik de deur en de ramen open en die gaan pas weer dicht na vier weken.
Niks kacheltje!! Maar de trent die veel Nederlanders in Spanje hebben is tegenwoordig airco. Al;s je dan zo'n caravan binnenkomt is het net alsof je in een vrieskist stapt. Ik moet er niet aan denken!!
Heerlijk vier weken zonder ook maar iets slapen.
Ja toen schijnt die geboren te zijn. Maar ze zijn dus nu al te koop. De trekking is 22 december. Tegen die tijd zal ik ze wel even posten kunnen jullie meegenieten hoe ik multimiljonair wordt.quote:
Waren vast nog van 2007quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja toen schijnt die geboren te zijn. Maar ze zijn dus nu al te koop. De trekking is 22 december. Tegen die tijd zal ik ze wel even posten kunnen jullie meegenieten hoe ik multimiljonair wordt.
Cool ofzo ik kan niet tegen ziekenhuizenquote:
quote:
Gokken op zijn geboorte datumquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja toen schijnt die geboren te zijn. Maar ze zijn dus nu al te koop. De trekking is 22 december. Tegen die tijd zal ik ze wel even posten kunnen jullie meegenieten hoe ik multimiljonair wordt.
De "Verlosser" is dan wel op z'n plaatsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Iew, vieze uiers!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat jij er was en omdat het kan
Mooi.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik had hem al eerder gepost, deze is het:
[ afbeelding ]
Ja, dat zie ik toch??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
HuhHoe komt je daar nu weer aan
hihiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:51 schreef Dementor het volgende:
Fijn mijn donderse PM box zit weer eens vol.
Ik heb daar deze vakantie nog een caravan gekocht en een dag later aan een Spanjaard met vette winst verkocht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi.
Een huisje dus.
Caravan vind ik niks Coos. 80 lm/h is echt te lanzgaam. Niet iedereen gaat per vliegtuig naar zijn caravan.
Heb je de mijne wel gehad?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Das nie leuk joah.
Nu heb ik vast leuke berichtjes gemist.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Kijk jij nooit naar je eigen ava?
Echt leuke mensen laat je toch zeker niet PM enquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:53 schreef Dementor het volgende:
Das nie leuk joah.
Nu heb ik vast leuke berichtjes gemist.
Nee die kunnen ook bellen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Echt leuke mensen laat je toch zeker niet PM en![]()
kijk kijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]![]()
![]()
DIe moet NZ er zojuist tussen gezet hebben
Dat woord ken ik niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
gelukkig ik dacht al wat een armoe
Proest !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]![]()
![]()
DIe moet NZ er zojuist tussen gezet hebben
Snap niet waar het over gaat.quote:
Je hebt ook mensen die bellen en die zeggen niks. Rete-irritant.quote:
Inderdaad, en gewoon met 120 (okay iets meer) naar de boot toe rijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi.
Een huisje dus.
Caravan vind ik niks Coos. 80 lm/h is echt te lanzgaam. Niet iedereen gaat per vliegtuig naar zijn caravan.
"k had nog speciaal een joetjoepie voor je neergeplempt. Nog gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die bellen en die zeggen niks. Rete-irritant.
Die zijn niet leuk, die moeten dood. Morsdood, ik zeg het U!
Pit zequote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:01 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er ook vandoor, wekker gaat alweer over 5,5 uur geloof ik
Maak je wel wakkerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:01 schreef Manu82 het volgende:
Loop je de Telegraaf?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:01 schreef Manu82 het volgende:
hey, m'n vogels boven een weerkaart in jouw ava!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je ziet of hoort d'r niet, maar ze is er altijd![]()
Nee, het was een snelle ronde, deze keer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
"k had nog speciaal een joetjoepie voor je neergeplempt. Nog gezien?
AVA NMNS en uuuhh tja toch maar ff terug lezenquote:
Dat is vroegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:01 schreef Manu82 het volgende:
Die pakken ze wel, allemaal digitaal, die nummers staan overalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die bellen en die zeggen niks. Rete-irritant.
Die zijn niet leuk, die moeten dood. Morsdood, ik zeg het U!
Speciaal voor jou nog een keer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, het was een snelle ronde, deze keer.
Wat heb ik gemist??
Welterusten!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:01 schreef Manu82 het volgende:
Mogen wij niet luisteren?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer.![]()
Toch niet de hele maand?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
AVA NMNS en uuuhh tja toch maar ff terug lezen![]()
Top wijf !!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je ziet of hoort d'r niet, maar ze is er altijd![]()
Tuurlijk wel. Maar het is een herhaling h`e, En dat wil ik je toch liever niet aandoen. Over het algemeen wordt herhaling als uitermate hinderlijk ervaren namelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogen wij niet luisteren?
Dat was ik al voordat ik thuiskwam.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ben je wel gelijk lekker weer aan vakantie toe
Ja, ik ga binnenkort terugbellen, basterds!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die pakken ze wel, allemaal digitaal, die nummers staan overal
We don't need no water, let the motherfucker burn! Burn motherfucker, burn!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer.![]()
-edit- in de context van passende youtubes zoeken was ie leuker. Maar voor je dak zeg maar)
Welterusten buuv.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Jong en lui, ik ga ook maar eens pitten.
Slaap lekker Buufquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ga meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
slaap lekkerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Truste! Ik ga met je mee met een flutboekje onder mijn arm.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Slaap lekker, jij ook, op bokavondquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Truste! Ik ga met je mee met een flutboekje onder mijn arm.
Welterusten!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Truste! Ik ga met je mee met een flutboekje onder mijn arm.
ja waar zit jij danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:11 schreef HoneyBunny het volgende:
jezus wat gaan jullie snel![]()
En nu gaat iedereen ook nog eens slapen![]()
Truste Noek, Buuf en Soury![]()
Ik weet het. Brief is al weg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar Noekje, serieus. alle bellers worden digitaal verwerkt in de centrale en voor maanden lang bewaard. Even een brief schrijven en ze plukken hem/haar er zo tussenuit.
Iedereen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:11 schreef HoneyBunny het volgende:
jezus wat gaan jullie snel![]()
En nu gaat iedereen ook nog eens slapen![]()
Truste Noek, Buuf en Soury![]()
Aan mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
je doet me aan iemand denken..........peins peins
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iedereen?
"But there were some who resisted".
Ik zie de fronzen in je voorhoofdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
je doet me aan iemand denken..........peins peins
Soms is het beter dingen niet te wetenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:15 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja uitzoeken wat een fokking zeepkist is
Gevondenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:18 schreef Sporti het volgende:
[..]
Soms is het beter dingen niet te weten
quote:
zie je wel wij maakte die zelf van een aardappelkist met wieltjes van een oude kinderwagen eronderquote:
Ben al van alles aan het doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:15 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He mop!
Al klaar voor de vakantie?
Pas maar, 't is nu een kist maar voor je het weet praten ze je het graf inquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
zie je wel wij maakte die zelf van een aardappelkist met wieltjes van een oude kinderwagen eronder, nou die kreeg ik dus aangeboden van Lobasca vanavond
LOTR is cwl.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zit meer in deze mood.
King Elendil die tegen beter weten in toch er vol in gaat.![]()
Ojee mijn dingetje he, ik zal jullie er niet mee vermoeien.
ik ben echt totaal ongeschikt om de hele dag op een strand te liggen is dat nou echt iets waar je naar uitkijkt,quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben al van alles aan het doen.
Neem natuurlijk weer veel te veel kleding mee, waarvan je het grootste gedeelte niet eens draagt, maar ja, toch maar in die koffer persen he? Want 'je weet maar nooit'.
Terwijl als het mooi weer is (en het is mooi weer daar de hele volgende week 21-26 graden) je toch alleen maar aan het strand ligt in je bikini.
Als je nou de helft gewoon "vergeet" dan heb je een excuus om allemaal nieuws te kopen!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben al van alles aan het doen.
Neem natuurlijk weer veel te veel kleding mee, waarvan je het grootste gedeelte niet eens draagt, maar ja, toch maar in die koffer persen he? Want 'je weet maar nooit'.
Terwijl als het mooi weer is (en het is mooi weer daar de hele volgende week 21-26 graden) je toch alleen maar aan het strand ligt in je bikini.
wat een slangenkuil zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pas maar, 't is nu een kist maar voor je het weet praten ze je het graf in
Ik word ook onrustig van uren in de zon liggen hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik ben echt totaal ongeschikt om de hele dag op een strand te liggen is dat nou echt iets waar je naar uitkijkt,
of denk jij dat bij mij als ik zeg dat ik liever een uurtje of 4 - 5 fiets![]()
Hmm dat nog net niet alleen deze zou ik wel graag een keertje willen:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Stiekem verzamel ik er spulletjes van.
Nee joh, ik ga echt niet de hele dag aan het strand liggen hoor, ga ook lekker de stad in en naar alle plaatsen in de omgeving.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik ben echt totaal ongeschikt om de hele dag op een strand te liggen is dat nou echt iets waar je naar uitkijkt,
of denk jij dat bij mij als ik zeg dat ik liever een uurtje of 4 - 5 fiets![]()
Zo'n kleintje?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm dat nog net niet alleen deze zou ik wel graag een keertje willen:
[ afbeelding ]
Oke, en ach de aangename temperatuur van daar is al een feest, hier blijft het herfst helaasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga echt niet de hele dag aan het strand liggen hoor, ga ook lekker de stad in en naar alle plaatsen in de omgeving.
Musea bezoeken en kerken en al dat soort dingen.
quote:
Het is vaak puur voor de heb hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, zo'n hele grote doe je toch bijna niet om, dit is een bracelet, ik heb de ketting al wel eens gezien maar vind hem echt too muchi.
Ik hou toch van het Nederlandse weer, als ik die wolkenluchten zie, die wind van vandaag hoor.....heerlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
Oke, en ach de aangename temperatuur van daar is al een feest, hier blijft het herfst helaas
Ik ben ook dol op die wolken zeker met het uitzicht (hoog) hier maar niet in augustus!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou toch van het Nederlandse weer, als ik die wolkenluchten zie, die wind van vandaag hoor.....heerlijk
Ja jonge Godquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo lekker legguh, opaatje!
45 of ouderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hoe oud moet je zijn op fok voor de opa/oma titel?
30+quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja klopt!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is vaak puur voor de heb hoor.
De eerste keer dat hij de ring om doet is in Bree in The Prancing Pony.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja klopt!Weet jij trouwens de titel van dat nummer als Frodo achternagezeten wordt als hij voor de eerste (?) keer de ring om doet en dat ze door de elves in het water terechtkomen? Die vond ik mooi.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou toch van het Nederlandse weer, als ik die wolkenluchten zie, die wind van vandaag hoor.....heerlijk
Je kunt beter in mei of september op vakantie gaan hier. Dan is het wat rustiger en vaak mooi weer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen hoop ik wel dat het volgende week iets minder onstuimig is.
Klopt denk ik wel, als je dat zou willen doen, heel fijn!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
De eerste keer dat hij de ring omdoet is in Bree in The Prancing Pony.
Maar ik denk dat jij doelt op Flight to the Ford of op Weathertop.
Ik moet even kijken, ik heb hier de complete recordings ( iets van 6 cds).
Hey da's leuk een Dementor edit net als ik klik.....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:46 schreef Dementor het volgende:
Kahaarin, welk fragment bedoel je precies?
Oh wacht even ik denk al dat ik het weet.
de opa-titel gaat in deze naar een manneke dat gewoon best lief is en staat los van jaren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ach, we zien wel, als het echt te erg is gaan we wel weer naar huis.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt beter in mei of september op vakantie gaan hier. Dan is het wat rustiger en vaak mooi weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |