Welterusten!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:01 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er ook vandoor, wekker gaat alweer over 5,5 uur geloof ik
Mogen wij niet luisteren?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer.![]()
Toch niet de hele maand?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
AVA NMNS en uuuhh tja toch maar ff terug lezen![]()
Top wijf !!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je ziet of hoort d'r niet, maar ze is er altijd![]()
Tuurlijk wel. Maar het is een herhaling h`e, En dat wil ik je toch liever niet aandoen. Over het algemeen wordt herhaling als uitermate hinderlijk ervaren namelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogen wij niet luisteren?
Dat was ik al voordat ik thuiskwam.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ben je wel gelijk lekker weer aan vakantie toe
Ja, ik ga binnenkort terugbellen, basterds!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die pakken ze wel, allemaal digitaal, die nummers staan overal
We don't need no water, let the motherfucker burn! Burn motherfucker, burn!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer.![]()
-edit- in de context van passende youtubes zoeken was ie leuker. Maar voor je dak zeg maar)
Welterusten buuv.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Jong en lui, ik ga ook maar eens pitten.
Slaap lekker Buufquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ga meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
slaap lekkerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Truste! Ik ga met je mee met een flutboekje onder mijn arm.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Slaap lekker, jij ook, op bokavondquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Truste! Ik ga met je mee met een flutboekje onder mijn arm.
Welterusten!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Truste! Ik ga met je mee met een flutboekje onder mijn arm.
ja waar zit jij danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:11 schreef HoneyBunny het volgende:
jezus wat gaan jullie snel![]()
En nu gaat iedereen ook nog eens slapen![]()
Truste Noek, Buuf en Soury![]()
Ik weet het. Brief is al weg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar Noekje, serieus. alle bellers worden digitaal verwerkt in de centrale en voor maanden lang bewaard. Even een brief schrijven en ze plukken hem/haar er zo tussenuit.
Iedereen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:11 schreef HoneyBunny het volgende:
jezus wat gaan jullie snel![]()
En nu gaat iedereen ook nog eens slapen![]()
Truste Noek, Buuf en Soury![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |