Dat woord ken ik niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
gelukkig ik dacht al wat een armoe
Proest !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]![]()
![]()
DIe moet NZ er zojuist tussen gezet hebben
Snap niet waar het over gaat.quote:
Je hebt ook mensen die bellen en die zeggen niks. Rete-irritant.quote:
Inderdaad, en gewoon met 120 (okay iets meer) naar de boot toe rijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi.
Een huisje dus.
Caravan vind ik niks Coos. 80 lm/h is echt te lanzgaam. Niet iedereen gaat per vliegtuig naar zijn caravan.
"k had nog speciaal een joetjoepie voor je neergeplempt. Nog gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die bellen en die zeggen niks. Rete-irritant.
Die zijn niet leuk, die moeten dood. Morsdood, ik zeg het U!
Pit zequote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:01 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er ook vandoor, wekker gaat alweer over 5,5 uur geloof ik
Maak je wel wakkerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:01 schreef Manu82 het volgende:
Loop je de Telegraaf?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:01 schreef Manu82 het volgende:
hey, m'n vogels boven een weerkaart in jouw ava!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je ziet of hoort d'r niet, maar ze is er altijd![]()
Nee, het was een snelle ronde, deze keer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
"k had nog speciaal een joetjoepie voor je neergeplempt. Nog gezien?
AVA NMNS en uuuhh tja toch maar ff terug lezenquote:
Dat is vroegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:01 schreef Manu82 het volgende:
Die pakken ze wel, allemaal digitaal, die nummers staan overalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die bellen en die zeggen niks. Rete-irritant.
Die zijn niet leuk, die moeten dood. Morsdood, ik zeg het U!
Speciaal voor jou nog een keer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, het was een snelle ronde, deze keer.
Wat heb ik gemist??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |