Neem 1 ding van mij aan jij bent superblij dat ik NEE zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe je ook mee? Jij mag mij, tussen 10 en 12![]()
![]()
En nu niet nee zeggen
Dus gewoon een caravan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Het moet gewoon een huisje zijn eigenlijk, dat achterin de auto past.
truste bq, slaap lekkertquote:
Dat leg ik altijd aan de duitsers uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Of je nou tjuis op gas kookt of op zo'n gasstel, maakt geen reet uit toch. Gas is gas.
Ik had hem al eerder gepost, deze is het:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah ja zo'n kacheltje is ook lekker. En stáán in een tent is ook lekker.Het moet gewoon een huisje zijn eigenlijk, dat achterin de auto past.
Nu al pittenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
Het grof vuil laat hem staan en ik ben jaloers, have fun with it, allnight long ook vooral, je zult maar niks beters te doen hebben.
Slaap lekker.
Ja, met een antieke site-table erinquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah ja zo'n kacheltje is ook lekker. En stáán in een tent is ook lekker.Het moet gewoon een huisje zijn eigenlijk, dat achterin de auto past.
Propaan is een stuk heter dan aard- en butagas.....'t Kook wel iets lastigerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Of je nou tjuis op gas kookt of op zo'n gasstel, maakt geen reet uit toch. Gas is gas.
je mag achterop en daarachter je dochters, ruimte zatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh gaaf, volgende keer ff kieken![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:43 schreef noekje het volgende:
Ja, kan die? Jezus Mina zeg.
Dat is uitlokkingquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik aankom doe ik de deur en de ramen open en die gaan pas weer dicht na vier weken.
Heerlijk vier weken zonder ook maar iets slapen.
Gaat goed komen, als ze ons een gatenveld toewijzen dan verzoeken we vriendelijk om wat anders.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En opletten dat je je tent niet in een lager gedeelte zet anders krijg je natte voeten![]()
Ik heb ook weleens gekampeerd, nou ja gekampeerd, ik had een voortent met daaraan een caravan van ruim 5 mtr
Kerst Sjesusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:42 schreef Coos het volgende:
btw ik/we hebben nog vijf loten voor de Spaanse kerstloterij gekocht. El Gordo de Navidad.
Tis Coos maarquote:
In Nederland kan een kacheltje toch echt wel van pas komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus gewoon een caravan.
Als ik aankom doe ik de deur en de ramen open en die gaan pas weer dicht na vier weken.
Niks kacheltje!! Maar de trent die veel Nederlanders in Spanje hebben is tegenwoordig airco. Al;s je dan zo'n caravan binnenkomt is het net alsof je in een vrieskist stapt. Ik moet er niet aan denken!!
Heerlijk vier weken zonder ook maar iets slapen.
Ja toen schijnt die geboren te zijn. Maar ze zijn dus nu al te koop. De trekking is 22 december. Tegen die tijd zal ik ze wel even posten kunnen jullie meegenieten hoe ik multimiljonair wordt.quote:
Waren vast nog van 2007quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja toen schijnt die geboren te zijn. Maar ze zijn dus nu al te koop. De trekking is 22 december. Tegen die tijd zal ik ze wel even posten kunnen jullie meegenieten hoe ik multimiljonair wordt.
Cool ofzo ik kan niet tegen ziekenhuizenquote:
quote:
Gokken op zijn geboorte datumquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja toen schijnt die geboren te zijn. Maar ze zijn dus nu al te koop. De trekking is 22 december. Tegen die tijd zal ik ze wel even posten kunnen jullie meegenieten hoe ik multimiljonair wordt.
De "Verlosser" is dan wel op z'n plaatsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Iew, vieze uiers!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat jij er was en omdat het kan
Mooi.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik had hem al eerder gepost, deze is het:
[ afbeelding ]
Ja, dat zie ik toch??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
HuhHoe komt je daar nu weer aan
hihiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:51 schreef Dementor het volgende:
Fijn mijn donderse PM box zit weer eens vol.
Ik heb daar deze vakantie nog een caravan gekocht en een dag later aan een Spanjaard met vette winst verkocht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi.
Een huisje dus.
Caravan vind ik niks Coos. 80 lm/h is echt te lanzgaam. Niet iedereen gaat per vliegtuig naar zijn caravan.
Heb je de mijne wel gehad?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Das nie leuk joah.
Nu heb ik vast leuke berichtjes gemist.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Kijk jij nooit naar je eigen ava?
Echt leuke mensen laat je toch zeker niet PM enquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:53 schreef Dementor het volgende:
Das nie leuk joah.
Nu heb ik vast leuke berichtjes gemist.
Nee die kunnen ook bellen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Echt leuke mensen laat je toch zeker niet PM en![]()
kijk kijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]![]()
![]()
DIe moet NZ er zojuist tussen gezet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |