Ja toen schijnt die geboren te zijn. Maar ze zijn dus nu al te koop. De trekking is 22 december. Tegen die tijd zal ik ze wel even posten kunnen jullie meegenieten hoe ik multimiljonair wordt.quote:
Waren vast nog van 2007quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja toen schijnt die geboren te zijn. Maar ze zijn dus nu al te koop. De trekking is 22 december. Tegen die tijd zal ik ze wel even posten kunnen jullie meegenieten hoe ik multimiljonair wordt.
Cool ofzo ik kan niet tegen ziekenhuizenquote:
quote:
Gokken op zijn geboorte datumquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja toen schijnt die geboren te zijn. Maar ze zijn dus nu al te koop. De trekking is 22 december. Tegen die tijd zal ik ze wel even posten kunnen jullie meegenieten hoe ik multimiljonair wordt.
De "Verlosser" is dan wel op z'n plaatsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Iew, vieze uiers!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat jij er was en omdat het kan
Mooi.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik had hem al eerder gepost, deze is het:
[ afbeelding ]
Ja, dat zie ik toch??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
HuhHoe komt je daar nu weer aan
hihiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:51 schreef Dementor het volgende:
Fijn mijn donderse PM box zit weer eens vol.
Ik heb daar deze vakantie nog een caravan gekocht en een dag later aan een Spanjaard met vette winst verkocht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi.
Een huisje dus.
Caravan vind ik niks Coos. 80 lm/h is echt te lanzgaam. Niet iedereen gaat per vliegtuig naar zijn caravan.
Heb je de mijne wel gehad?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Das nie leuk joah.
Nu heb ik vast leuke berichtjes gemist.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Kijk jij nooit naar je eigen ava?
Echt leuke mensen laat je toch zeker niet PM enquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:53 schreef Dementor het volgende:
Das nie leuk joah.
Nu heb ik vast leuke berichtjes gemist.
Nee die kunnen ook bellen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Echt leuke mensen laat je toch zeker niet PM en![]()
kijk kijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]![]()
![]()
DIe moet NZ er zojuist tussen gezet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |