Mijn favoquote:
Ah zonde, heb je zelf nog wat uitgevroten met 1 van hen dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit jaar was ik de eerste van die "fijne bende", dus nee. Toen de rest kwam zat ik al in het nachtritme.![]()
Ben wel jalours wat een aantal van hen zit daar nog.
En qua versieren zat ik op schema.
Una hija de Fidel. 45 kg.
Ja, tuurlijk, komt helemaal goed hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Met dit weer lijkt het me niet zo gezellig, zeker niet met die wind. Maar je zult wel een afdak hebben.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Ik zeg het tapijt is niet hoog genoeg!
hoiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Avond WJ...wist dat je kwam, had je nummertje al klaar gezet
Nee, ff schuif je er niet zomaar onderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Met zulke belichting heb je toch geen drugs nodigquote:
Beerput kan ook nog best vol.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef Lobasca het volgende:
quote:
Let je een beetje op dat je hem er daar niet infietst?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi![]()
effe achteruit fietsen om te kijken dan..
Zélfs jij had dit leuk gevonden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met zulke belichting heb je toch geen drugs nodig![]()
Gawddammit word gewoon oud
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He Sport, ben je er nu alweer
ja dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
MartMocht Huizinga of Elmont te gast zijn sein dan even ajb
Jij mist haar ook he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, nu Fan nog even en dan zijn we compleet
Die ligt voor pampus .. Zes weken niet geslapen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kamperen is tof! Zeker als je iets meer meeneemt dan het absolute minimum. Lekker vrij , en veel buiten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, komt helemaal goed hoor.![]()
Ik heb er zin in.![]()
Tis een beetje saai hier hè?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef CarOnline het volgende:![]()
![]()
Nu allemaal blij doen he, net of het lekker weer is enzo.
Oh zo was het niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kan alleen Dementor over beslissen. D'tor heeft op dit moment een oogje op een kassajuf.
I'm confused.
Dit klinkt dan wel weer heel gaaf jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zélfs jij had dit leuk gevonden.![]()
Deze dan:
Wat is een zeepkist? Ik heb altijd douchegelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja ik krijg een zeepkist dus mag opblijven
Ik heb zeepkist sessies op mijn werkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat is een zeepkist? Ik heb altijd douchegel
uhh,,je krijgt aan geen aandacht? Kneusteun geeft je vast graag billenkoek, wel even zijn ongewassen pik likken, geen probleem voor jou lijkt me.quote:
Dan ga je toch lekker naar huisquote:
geen idee, wat het precies was moest me uitgelegd worden en ik wil het ook helemaal niet weten allemaal.quote:
Geen idee Frau Lobasca heeft hem voor mij in petto, ik zelf dacht aan een aardappelkist op wieltjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat is een zeepkist? Ik heb altijd douchegel
Nou!!! Die biedt ik dus altijd Lafuma relaxstoelen in bruikleen aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Van die kampeerders die niet eens een stoel hebben en dan in kleermakerszit voor hun piepkleine tentje zitten, snap ik nooit zoveel.
Tering je bent echt jaloersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhh,,je krijgt aan geen aandacht? Kneusteun geeft je vast graag billenkoek, wel even zijn ongewassen pik likken, geen probleem voor jou lijkt me.
Tunneltent waar je in kan staan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Kamperen is tof! Zeker als je iets meer meeneemt dan het absolute minimum. Lekker vrij , en veel buiten.
Van die kampeerders die niet eens een stoel hebben en dan in kleermakerszit voor hun piepkleine tentje zitten, snap ik nooit zoveel.
Je hebt het vast al gepost, maar: waar ga je kamperen dan?
Billenkoek is voor koeien, HB krijgt Deventer koek en ik voer d'r liefdevol en voorzichtigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhh,,je krijgt aan geen aandacht? Kneusteun geeft je vast graag billenkoek, wel even zijn ongewassen pik likken, geen probleem voor jou lijkt me.
Je ligt al vroeg op snelheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wel even zijn ongewassen pik likken
Oh wacht, ze viel op jou en je gezonde produkten. Nodig haar uit voor een gezellige en gezonde maaltijd , wie weet.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hee ho, niet iedereen is een Frau he!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
Geen idee Frau Lobasca heeft hem voor mij in petto, ik zelf dacht aan een aardappelkist op wieltjes![]()
dat is toch een zeepkist?
Bij dat "even doorbijten" moet ik direct aan Lobasca denken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Begint pas na twaalven, even doorbijten Coos
Beterquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk ook al die tijd al dat ze stikverliefd op muh is![]()
Maar ja, ik heb HB nu![]()
Entschuldigungquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee ho, niet iedereen is een Frau he!![]()
Nou dag mensen, het was me een waar genoegen maar ik ga even de verjaardag van Soury vieren![]()
Dan zou ik m'n tent opzetten in een bootje.quote:
bye caroooooquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee ho, niet iedereen is een Frau he!![]()
Nou dag mensen, het was me een waar genoegen maar ik ga even de verjaardag van Soury vieren![]()
Ah ja zo'n kacheltje is ook lekker. En stáán in een tent is ook lekker.Het moet gewoon een huisje zijn eigenlijk, dat achterin de auto past.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tunneltent waar je in kan staan.![]()
Stoelen en tafeltje mee, gasstel, straalkacheltje, komt goed, houd ook niet zo van creperen.![]()
Ameland.
Wat een mazzel zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk ook al die tijd al dat ze stikverliefd op muh is![]()
Maar ja, ik heb HB nu![]()
Lobasca is een schatje, 't is gewoon haar manier van communiceren. Na een jaar of wat in één huis zal het vast wennenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij dat "even doorbijten" moet ik direct aan Lobasca denken.
Welnee joh, zit een vast grondzeil in de tent met een drempel die omhoog kan, komt echt helemaal goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan zou ik m'n tent opzetten in een bootje.
Of je nou tjuis op gas kookt of op zo'n gasstel, maakt geen reet uit toch. Gas is gas.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou!!! Die biedt ik dus altijd Lafuma relaxstoelen in bruikleen aan.
Sommige eten 2 of 3 weken van zo'n campinggas brandertje.![]()
Ik heb 2 x gekookt. Een eitje op zondag.
nee, kawaatje!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Bye Willem-Jofez!
Ben je op de Zundapp trouwens?
Doe je ook mee? Jij mag mij, tussen 10 en 12quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:35 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wat een mazzel zegdat laatste dan he
5 sterren hotel, en al uw problemen zijn opgelostquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Welnee joh, zit een vast grondzeil in de tent met een drempel die omhoog kan, komt echt helemaal goed.
Ik moet er wel om lachen eigenlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh wacht, ze viel op jou en je gezonde produkten. Nodig haar uit voor een gezellige en gezonde maaltijd , wie weet.
En opletten dat je je tent niet in een lager gedeelte zet anders krijg je natte voetenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Welnee joh, zit een vast grondzeil in de tent met een drempel die omhoog kan, komt echt helemaal goed.
Welterusten beequeen en Lobascaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
Het grof vuil laat hem staan en ik ben jaloers, have fun with it, allnight long ook vooral, je zult maar niks beters te doen hebben.
Slaap lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |