Mijn favoquote:
Ah zonde, heb je zelf nog wat uitgevroten met 1 van hen dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit jaar was ik de eerste van die "fijne bende", dus nee. Toen de rest kwam zat ik al in het nachtritme.![]()
Ben wel jalours wat een aantal van hen zit daar nog.
En qua versieren zat ik op schema.
Una hija de Fidel. 45 kg.
Ja, tuurlijk, komt helemaal goed hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Met dit weer lijkt het me niet zo gezellig, zeker niet met die wind. Maar je zult wel een afdak hebben.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Ik zeg het tapijt is niet hoog genoeg!
hoiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Avond WJ...wist dat je kwam, had je nummertje al klaar gezet
Nee, ff schuif je er niet zomaar onderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Met zulke belichting heb je toch geen drugs nodigquote:
Beerput kan ook nog best vol.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef Lobasca het volgende:
quote:
Let je een beetje op dat je hem er daar niet infietst?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi![]()
effe achteruit fietsen om te kijken dan..
Zélfs jij had dit leuk gevonden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met zulke belichting heb je toch geen drugs nodig![]()
Gawddammit word gewoon oud
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He Sport, ben je er nu alweer
ja dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
MartMocht Huizinga of Elmont te gast zijn sein dan even ajb
Jij mist haar ook he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, nu Fan nog even en dan zijn we compleet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |