Je hebt dus niet alleen een parttime optimisme maar ook een parttime geheugen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
Joh waar gaat dit over ? Welke opmerkingen??
Je moet schapen tellen lof!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef Soury het volgende:
Peter is cool ... !!! En ik tel de nachten
Fantastisch waar maak je je dan zo druk over ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt dus niet alleen een parttime optimisme maar ook een parttime geheugen.
Joh, Peter zit er echt niet mee dat jij niet meer luistert of geen muziekje van hem wilt hebben. Gezellig is hij toch wel en dat zijn zijn bellers en luisteraars ook
Tel altijd verkeerdquote:
Ik hou niet zo van insinueren, snap je. Het lijkt erop dat jij daar erg goed in bent... heb je een leermeester(es)?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
Fantastisch waar maak je je dan zo druk over ?
Zeepkist zie ik al jaren naar uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef Lobasca het volgende:
Leuk, mensen die je niet kennen, maar alles van je schijnen te weten, kommermaarin Sporty, ik eet me broodje, en brand je daarna wel af, de zeepkist is voor jou.
Ik klikte eropquote:
Een fok user en who the fuck is Manu ??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef Manu82 het volgende:
ja, waar gaat dit nu over
en who the fuck is Sporti
Schrikken hè, en jij bent altijd zo voorzichtig met klikken.quote:
oehoehoeh... voor Noekje dan...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef CarOnline het volgende:
Nee joh, dat begrijp ik wel. En ik ga het gewoon vragen, want ze hebben daar weet ik hoeveel drankenschappen. Je moet er echt een keer gaan kijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Dankjewel lief Manu, maar een half topic red ik nog wel![]()
En ff voor de goede orde Disana, Rozenlimonade is non-alcoholico hoor. Dat je je niet een breuk zoekt in het drankenschap
Gut, geen leven? Hou je nonsens dan voor je.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zeepkist zie ik al jaren naar uit
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schrikken hè, en jij bent altijd zo voorzichtig met klikken.
Niemand heeft een leven als ie op fok zit. Toch ???quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gut, geen leven? Hou je nonsens dan voor je.
huh rozenlimonade kun je gewoon bij de toko kopenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef Disana het volgende:
Huizen kopen heeft heel wat voeten in de aarde, en rozenlimonade is niet zomaar overal te vinden.
Tof.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oehoehoeh... voor Noekje dan...
Deze...
Scherpe vragen Manuquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef Manu82 het volgende:
ah op die fiets, en dat tweede vraag ik mezelf ook wel eens afquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Een fok user en who the fuck is Manu ??
Schatje,quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef Manu82 het volgende:
Daaromquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ah op die fiets, en dat tweede vraag ik mezelf ook wel eens af
Ja, zo kwamen we er ook op. Buuv kan er waar zij woont kennelijk niet aan komen, en ik had het toevallig over een nieuwe mega toko hier in de stad. Dus nu ga ik kijken of ze daar die limonade hebben... woon er namelijk vlakbij en heb dan een excuus om er weer rond te neuzenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
huh rozenlimonade kun je gewoon bij de toko kopen
ja, maar die hebben we niet in boerekoolstronkeradeel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
huh rozenlimonade kun je gewoon bij de toko kopen
Ik heb al gegeten vandaag, speklapjes, aardappeltjes en spinaziequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
Scherpe vragen ManuWie ben jij? En wat ga je eten?
Zeker niet op een verjaardag, iets met haten en dode kattenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand heeft een leven als ie op fok zit. Toch ???
Maar hij kan nog wel wat voor Dementor betekenen.quote:
Hey all!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, dat begrijp ik wel. En ik ga het gewoon vragen, want ze hebben daar weet ik hoeveel drankenschappen. Je moet er echt een keer gaan kijken
Achja, we gaan maar weer muziek luisterenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schatje,;
iets wat aandacht wilt,,, maar aan mij heb je 2 handen vol![]()
een leeg plekje in je brain heb je vast nog wel, als je het te zielig vind..
Wat een kutfilmpje eigenlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar die hebben we niet in boerekoolstronkeradeel.![]()
Lasagne en wel zelfgemaaktquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten vandaag, speklapjes, aardappeltjes en spinazie
Wat heb jij gekookt?
Hey Coos!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar hij kan nog wel wat voor Dementor betekenen.
Ik heb ze net gewurgd.. Die nieuwe BBQ moet dienst doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeker niet op een verjaardag, iets met haten en dode katten
i just can't stop loving you..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Achja, we gaan maar weer muziek luisteren![]()
O da's well een goede tip. Als je in een steeg belandt waar drie stuks schorriemorrie zin hebben om je invalide te trappen, dat je dan even Guus kan bellen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef kahaarin het volgende:
Ik zag net Guus voorbij komen, dit is ook een heel mooi nummer:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |