Aan mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
je doet me aan iemand denken..........peins peins
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iedereen?
"But there were some who resisted".
Ik zie de fronzen in je voorhoofdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
je doet me aan iemand denken..........peins peins
Soms is het beter dingen niet te wetenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:15 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja uitzoeken wat een fokking zeepkist is
Gevondenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:18 schreef Sporti het volgende:
[..]
Soms is het beter dingen niet te weten
quote:
zie je wel wij maakte die zelf van een aardappelkist met wieltjes van een oude kinderwagen eronderquote:
Ben al van alles aan het doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:15 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He mop!
Al klaar voor de vakantie?
Pas maar, 't is nu een kist maar voor je het weet praten ze je het graf inquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
zie je wel wij maakte die zelf van een aardappelkist met wieltjes van een oude kinderwagen eronder, nou die kreeg ik dus aangeboden van Lobasca vanavond
LOTR is cwl.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zit meer in deze mood.
King Elendil die tegen beter weten in toch er vol in gaat.![]()
Ojee mijn dingetje he, ik zal jullie er niet mee vermoeien.
ik ben echt totaal ongeschikt om de hele dag op een strand te liggen is dat nou echt iets waar je naar uitkijkt,quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben al van alles aan het doen.
Neem natuurlijk weer veel te veel kleding mee, waarvan je het grootste gedeelte niet eens draagt, maar ja, toch maar in die koffer persen he? Want 'je weet maar nooit'.
Terwijl als het mooi weer is (en het is mooi weer daar de hele volgende week 21-26 graden) je toch alleen maar aan het strand ligt in je bikini.
Als je nou de helft gewoon "vergeet" dan heb je een excuus om allemaal nieuws te kopen!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben al van alles aan het doen.
Neem natuurlijk weer veel te veel kleding mee, waarvan je het grootste gedeelte niet eens draagt, maar ja, toch maar in die koffer persen he? Want 'je weet maar nooit'.
Terwijl als het mooi weer is (en het is mooi weer daar de hele volgende week 21-26 graden) je toch alleen maar aan het strand ligt in je bikini.
wat een slangenkuil zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pas maar, 't is nu een kist maar voor je het weet praten ze je het graf in
Ik word ook onrustig van uren in de zon liggen hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik ben echt totaal ongeschikt om de hele dag op een strand te liggen is dat nou echt iets waar je naar uitkijkt,
of denk jij dat bij mij als ik zeg dat ik liever een uurtje of 4 - 5 fiets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |