Hmm dat nog net niet alleen deze zou ik wel graag een keertje willen:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Stiekem verzamel ik er spulletjes van.
Nee joh, ik ga echt niet de hele dag aan het strand liggen hoor, ga ook lekker de stad in en naar alle plaatsen in de omgeving.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik ben echt totaal ongeschikt om de hele dag op een strand te liggen is dat nou echt iets waar je naar uitkijkt,
of denk jij dat bij mij als ik zeg dat ik liever een uurtje of 4 - 5 fiets![]()
Zo'n kleintje?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm dat nog net niet alleen deze zou ik wel graag een keertje willen:
[ afbeelding ]
Oke, en ach de aangename temperatuur van daar is al een feest, hier blijft het herfst helaasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga echt niet de hele dag aan het strand liggen hoor, ga ook lekker de stad in en naar alle plaatsen in de omgeving.
Musea bezoeken en kerken en al dat soort dingen.
quote:
Het is vaak puur voor de heb hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, zo'n hele grote doe je toch bijna niet om, dit is een bracelet, ik heb de ketting al wel eens gezien maar vind hem echt too muchi.
Ik hou toch van het Nederlandse weer, als ik die wolkenluchten zie, die wind van vandaag hoor.....heerlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
Oke, en ach de aangename temperatuur van daar is al een feest, hier blijft het herfst helaas
Ik ben ook dol op die wolken zeker met het uitzicht (hoog) hier maar niet in augustus!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou toch van het Nederlandse weer, als ik die wolkenluchten zie, die wind van vandaag hoor.....heerlijk
Ja jonge Godquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo lekker legguh, opaatje!
45 of ouderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hoe oud moet je zijn op fok voor de opa/oma titel?
30+quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja klopt!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is vaak puur voor de heb hoor.
De eerste keer dat hij de ring om doet is in Bree in The Prancing Pony.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja klopt!Weet jij trouwens de titel van dat nummer als Frodo achternagezeten wordt als hij voor de eerste (?) keer de ring om doet en dat ze door de elves in het water terechtkomen? Die vond ik mooi.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou toch van het Nederlandse weer, als ik die wolkenluchten zie, die wind van vandaag hoor.....heerlijk
Je kunt beter in mei of september op vakantie gaan hier. Dan is het wat rustiger en vaak mooi weer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen hoop ik wel dat het volgende week iets minder onstuimig is.
Klopt denk ik wel, als je dat zou willen doen, heel fijn!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
De eerste keer dat hij de ring omdoet is in Bree in The Prancing Pony.
Maar ik denk dat jij doelt op Flight to the Ford of op Weathertop.
Ik moet even kijken, ik heb hier de complete recordings ( iets van 6 cds).
Hey da's leuk een Dementor edit net als ik klik.....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:46 schreef Dementor het volgende:
Kahaarin, welk fragment bedoel je precies?
Oh wacht even ik denk al dat ik het weet.
de opa-titel gaat in deze naar een manneke dat gewoon best lief is en staat los van jaren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |