quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik was tussen de middag even thuis en ik schrok zó hard dat het gewoon zeer deed![]()
![]()
Echt een steek bij mijn hart, auwie!
En er zat 'alleen maar' een ENORME zwarte grote spin in de gootsteen![]()
Dat is mijn grote angst. Bungeejumpen ofzo doe ik zó, maar spinnen... brrrrr.
Uiteindelijk heb ik er een plastic beker op zijn kop overheen durven zetten (na 10 minuten panisch alleen maar staren naar dat ding) en voor de zekerheid een meloen op die beker gelegd. Ja, hij was zo groot, straks duwt ie die beker om![]()
Er ligt een taak voor Heer G als ie thuis komt straks!
Alleen van dieren die er lief en schattig uit zien en daar vallen spinnen niet onderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, lekker wijfBen jij nou een dierenliefhebster, man
![]()
Hypocriet he!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen van dieren die er lief en schattig uit zien en daar vallen spinnen niet onder.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:34 schreef Greys het volgende:
...voor de zekerheid een meloen op die beker gelegd. Ja, hij was zo groot, straks duwt ie die beker om![]()
En ik geen lamquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hypocriet he!
Nou ja, ik eet ook geen konijn
Ja lach maar. Ik heb nu al beelden in mijn hoofd dat ik straks thuis kom en dat die meloen op de grond ligt en die beker omver. The horror!quote:
Hihihi, sorry!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:47 schreef Greys het volgende:
Viking, dat verhaal van die spin naast je hoofd in bed! Ik ga nu dus echt ALLES checken en uitpluizen he, vanavond, voor ik in bed ga![]()
Nee, zo is Mark niet, alleen al niet omdat hij weet dat ik hem dan nóóit meer aankijkquote:Jij bent met de deur op slot op de wc gaan zitten wachten tot dat monster weggehaald was. Dat zou ik nou weer nooit doen he? Ik zou zeker willen weten dat het ding weg is, voor hetzelfde geld had je huisgenoot hem uit zijn handen laten glippen en had ie tegen jou gezegd dat ie weg was
Wanneer ben je een held met 'grote spinnen'? Als je er een red van een vreselijke verdrinkingsdood?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja lach maar. Ik heb nu al beelden in mijn hoofd dat ik straks thuis kom en dat die meloen op de grond ligt en die beker omver. The horror!
Ben jij een held met grote spinnen? Eerlijk?
Ik bedoelde eigenlijk te vragen of jullie die zomaar op durven pakken, of zonder dat je hart een keer overslaat in een bakje durft te doen en buiten neer durft te zetten. Of dat je ook zo panisch van een grote spin wordtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Wanneer ben je een held met 'grote spinnen'? Als je er een red van een vreselijke verdrinkingsdood?
Muggen, die zijn veel vervelender.
geen probleem, spinnies doen nietsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk te vragen of jullie die zomaar op durven pakken, of zonder dat je hart een keer overslaat in een bakje durft te doen en buiten neer durft te zetten. Of dat je ook zo panisch van een grote spin wordt
Ja, je wéét dat 'ie ergens is, maar wáár 'ie dan is?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja lach maar. Ik heb nu al beelden in mijn hoofd dat ik straks thuis kom en dat die meloen op de grond ligt en die beker omver. The horror!
Ben jij een held met grote spinnen? Eerlijk?
Mijn broer is anders een keer gebeten door een zwarte weduwequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen probleem, spinnies doen niets
Spinnen zet ik wel buiten. Muggen sla ik met liefde doodquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk te vragen of jullie die zomaar op durven pakken, of zonder dat je hart een keer overslaat in een bakje durft te doen en buiten neer durft te zetten. Of dat je ook zo panisch van een grote spin wordt
Schater!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
O mijn Godquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
Heb er een keer een (een grote zwarte dikke harige) in mn helm gehad van Nijmegen naar Arnhem. Voelde al wat kriebelen en dacht al 'dat moet een beest zijn!', maar had haast
![]()
Toen ik in Arnhem was heb ik 't arme beest er maar uitgelaten
geen idee eigenlijk, maar fijn lijkt het me niet...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:47 schreef Greys het volgende:
BJ, het is een grote hoge beker, dus dat overleeft ie wel 3 uurtjes toch?
Ik ving vlinders en hield ze een middagje vast in een afgeplakte hamsterkooiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, maar fijn lijkt het me niet...
maar wel edelmoedig dat ie wordt uitgezet in een tuin
dat is dan wel weer een schouderklopje waard voor iemand die bang is voor spinnen....
toen ik een klein kleutertje was pakte ik in school altjd de spinnen om ze vervolgens op het schoolplein vrij te laten...
en o ja, ik was ook een fervent vanger van kruisspinnen in potjes en hommels en wespen....
(eigenlijk heeeeeeeeel zielig)
Goed van je dat je het zo goed volhoudt zeg!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:56 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Snel weer on topic....hahahha
Nu 2 weken op weg met mijn hoogopgeleide dieet. Ik ga vanavond met Manny en de kids naar het pannekoekenbuffetIn een grijs verleden gingen we op vakantie heerlijk uit eten en dronken we gezellig wat biertjes.
Nu zitten we op de camping, ik verheug me op het pannekoekenbuffet en het biertje maakt plaats voor een glaasje water. Maarrrrr.......ik zie er echt weer ok uit in bikini
Was het nog gelukt met de lunch in het Hilversumse?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:29 schreef Liejannuh het volgende:
Te laat! Ik heb Maltezers gehaald.
Het helpt natuurlijk ook al niet als je naam kapitein_pannenkoek is. Als je een sucker bent voor pannenkoeken is dat natuurlijk de kat op het spek bindenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed van je dat je het zo goed volhoudt zeg!
En lekker smikkelen van de pannekoeken vanavond, extra genieten, normaal was het zo 'gewoon'
owww *rings a bell* volgens mij ving ik idd ook vlinders......en o ja sprinkhanen/ krekels....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ving vlinders en hield ze een middagje vast in een afgeplakte hamsterkooi.
Vind ik nu zó gemeen van mezelf en ik kan ook echt kwaad worden als ik andere kinderen zoiets zie doen.
Ja! Leuke tent!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met de lunch in het Hilversumse?
Dat laatste is natuurlijk ook niet zo netjes; je woede om je eigen fouten projecteren op andere kinderenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ving vlinders en hield ze een middagje vast in een afgeplakte hamsterkooi.
Vind ik nu zó gemeen van mezelf en ik kan ook echt kwaad worden als ik andere kinderen zoiets zie doen.
ik ben soms een échte ventquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O mijn God.
Ik had meteen de motor langs de kant vd weg gezet.
wat zij zeiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja! Leuke tent!
En een lekkere lunch!
Tnx!
ja, 5 spinnen per mensenleven? Of was het per jaar?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:13 schreef conleche het volgende:
Ik ben niet heel bang van spinnen. Gelukkig maar, want ik heb ergens gelezen dat in een mensenleven je behoorlijk wat grammetjes spinnevlees ongemerkt oppeuzelt omdat ze, als je 's nachts zo charmant met je mond openslaapt, ze fijn naar binnen kruipen, jij een slikreflex krijgt en voilà, weer 3 calorieen naar binnengewerkt.
Hoaxquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:13 schreef conleche het volgende:
Ik ben niet heel bang van spinnen. Gelukkig maar, want ik heb ergens gelezen dat in een mensenleven je behoorlijk wat grammetjes spinnevlees ongemerkt oppeuzelt omdat ze, als je 's nachts zo charmant met je mond openslaapt, fijn naar binnen kruipen, jij een slikreflex krijgt en voilà, weer 3 calorieen naar binnengewerkt.
Pannenkoeken zijn zo slecht nog niet, denk ik, mits je let op het beleg (ikzelf bezwijk altijd voor butterscotchstroopquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:37 schreef -marz- het volgende:
Spinnen houden niet van nat en warm, dus die lopen echt je mond niet in.
Sowieso gaat het over statistieken dus áls het al zou gebeuren dan doelen ze daarmee op mensen die in de tropen in een hutje wonen.
Ik ben weer braaf vandaag maar voor vanavond denk ik aan pannenkoeken
http://www.snopes.com/science/stats/spiders.aspquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
Ik geloof er niks van dat het een hoax is. Ik krijg per jaar ook tig vliegjes naar binnen tijdens het fietsen en hardlopen. Ik vind ze niet eens vies.
Wat ik wel afschuwelijke beesten vind zijn teken, ook een spinachtige. Die gooi ik het liefst in de openhaard zodat hun vieze met bloed gevulde lijven met een knal kapotknappen. Ik haat ze, die vieze parasieten!
Ik heb zo'n hongerrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn zo slecht nog niet, denk ik, mits je let op het beleg (ikzelf bezwijk altijd voor butterscotchstroop) en meergranenpannenkoeken neemt.
Ik weet niet wat ik vanavond wil eten.
owkee nu heb ik dus wel een knorrende maag en ontzettende craving naar iets zoets....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Krijg je honger van mijn posts??.
[ afbeelding ]![]()
.
Mijn pannenkoeken zijn helemaal niet dik, flinterdun juist!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef conleche het volgende:
Ik hou niet van pannenkoeken. (word altijd een beetje misselijk van die dikke dingen. Een dunne crèpe kan me nog wel bekoren, met nutella d'rop!)
Je bent wel érg van slag door zo'n spinnetje hèquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef Greys het volgende:
Viking, sekreet dat je d'r bent![]()
Ik heb haast een appelflauwte hier (alleen een sultana en plakkie ontbijtkoek op en vanmiddag vergeten eten mee te nemen naar het werk, door die spin).
Wil je die wel even weghalen? Ik vind hem serieus doodeng! Ik ben zelfs bang voor opwindbare spinnen (ze kunnen zomaar ineens beginnen te bewegen als je ze oppaktquote:
Ik denk dat dat ook de reden is dat Greys die spin post.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm het zou te erg zijn, maar zou je bijna ff terugpakken voor die pannenkoekenfoto :p en je een flinke spin spammen hier
Sorry dat ik er zo op in ga, maar je zegt het zelf al. Het feit dat je niet afvalt komt niet door het niet sporten, maar omdat je verkeerd eet. Waarom eet je niet gewoon weer ECHT gezond maar een beetje minder? Ik ben geen dieetiste, maar volgens mij is op de lange termijn je lifestyle aanpassen veel beter om op gewicht te komen en te blijven dan een dieet. Dit doet overigens niets af aan het dieet van SHE. Ik hou me aan een aangepaste versie en voel me een stuk beter dan voorheen, maar dat komt gewoon omdat ik al het snoep , koek en brood van mijn menu heb geschrapt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:09 schreef Fruity het volgende:
Ik ga denk ik ook maar eens beginnen met het SHE dieet. Ik val niet af, maar kom nu aan. Het niet afvallen komt volgens mij doordat ik sport, want ik at ECHT gezond, maar ik baalde er nogal van dat ik niet afviel en dan ga ik dus niet goed eten en daardoor kom ik weer lekker aan. Daarnaast ben ik gewoon gestresst en zit ik niet zo lekker in mijn velletje doordat ik gewoon geen idee heb wat ik met mijn leven aan moet (vooral werk/loopbaan) en vandaag heb ik daar ernstig last van. Ik ben moe, hangerig en dank niets te kunnen, waardoor ik dus slecht eet omdat het me niets kan schelen. Morgen gaat het vast al beter, maar nu ben ik echt gefrustreerd gewoon.
EINDE GEKLAAGsorry moest er effe uit. Ik houd het gewoon niet vol, begin enthousiast, maar als ik iets lekker zie, dan wil ik het eten.
Ik bedoel dat ik niet afval doordat ik WEL sport een aankom in gewicht door spier. Je hebt helemaal gelijk in wat je schrijft en ik weet het ook, alleen het lukt niet... discipline. En echt gezond en een beetje minder is voor mij 1700 Kcal op een dag. Als ik daaronder ga zitten krijg ik echt hypo's en minder dan 3 brood trek ik niet. 3 brood is ook niet het probeem denk ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sorry dat ik er zo op in ga, maar je zegt het zelf al. Het feit dat je niet afvalt komt niet door het niet sporten, maar omdat je verkeerd eet. Waarom eet je niet gewoon weer ECHT gezond maar een beetje minder? Ik ben geen dieetiste, maar volgens mij is op de lange termijn je lifestyle aanpassen veel beter om op gewicht te komen en te blijven dan een dieet. Dit doet overigens niets af aan het dieet van SHE. Ik hou me aan een aangepaste versie en voel me een stuk beter dan voorheen, maar dat komt gewoon omdat ik al het snoep , koek en brood van mijn menu heb geschrapt.
Ja, ik zie dat ik het verkeerd had geschreven. Maar probeer het dieet van SHE eens zou ik zeggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:28 schreef Fruity het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet afval doordat ik WEL sport een aankom in gewicht door spier. Je hebt helemaal gelijk in wat je schrijft en ik weet het ook, alleen het lukt niet... discipline. En echt gezond en een beetje minder is voor mij 1700 Kcal op een dag. Als ik daaronder ga zitten krijg ik echt hypo's en minder dan 3 brood trek ik niet. 3 brood is ook niet het probeem denk ik.
quote:
Correctie dan.quote:
Niet dat je er iets aan hebt en mooi kut is het wel maar als er aan mijn kant betaald staat mag zo'n muts de manager erbij halen, ik zou niet nog een keer betalen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Correctie dan.
@!#@%#$%#%$![]()
Hema kassadozen!
Je eet pasta met tonijn, courgette, aubergine en champignons en je bent in gedachten de uitjes aan het fruiten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
honger.... ja....
vanavond pasta met tonijn, courgette en aubergine en champignons
ben nu al in gedachten de uitjes aan het fruiten
De manager was gebeld en die vond het niet de moeite te komen. Heb hem net gebeldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niet dat je er iets aan hebt en mooi kut is het wel maar als er aan mijn kant betaald staat mag zo'n muts de manager erbij halen, ik zou niet nog een keer betalen.
Had ik laatst bij de gemeente en toen ging het om 80 fucking euro's! En ik check eigenlijk nooit m'n saldo, maar die middag toevallig wel, dus toen kwam ik erachter.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Goodbye het volgende:
%^#@@%%$![]()
Kut Hema.
Vanmiddag even langs geweest om handoeken en zooi te kopen en de kassa van het meiske liep vast. Op het pin apparaat stond al 'transactie voltooid', maar 'ER KOMT GEEN BON UIT MEFRAU DUS DAN HEEFT U OOK NIET BETAALD' .. Grr.. dus ik nog een keer betalen. Kijk ik via internetbankieren, heb ik dus wél dubbel betaald! En ik heb geen printer. En ik krijg m'n afschrijvingen via de e-mail. En en en Grrrrr
Klets je er maar weer uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
uien zie ik niet als een los ingrediënt, maar als een standaard, vandaar dat ik die niet in de opsomming gebruik
als ik 'u heeft betaald' staat of iets soortgelijks weiger ik nog een keer te betalenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Goodbye het volgende:
%^#@@%%$![]()
Kut Hema.
Vanmiddag even langs geweest om handoeken en zooi te kopen en de kassa van het meiske liep vast. Op het pin apparaat stond al 'transactie voltooid', maar 'ER KOMT GEEN BON UIT MEFRAU DUS DAN HEEFT U OOK NIET BETAALD' .. Grr.. dus ik nog een keer betalen. Kijk ik via internetbankieren, heb ik dus wél dubbel betaald! En ik heb geen printer. En ik krijg m'n afschrijvingen via de e-mail. En en en Grrrrr
Jemig welk filiaal was dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De manager was gebeld en die vond het niet de moeite te komen. Heb hem net gebeldWat een eikel zeg.
OH, en het zinnetje transactie voltooid was inmiddels verdwenen, dus dat kon ik niet aantonen..
O ja, bij mij ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
knoflook noem ik ook niet, maar gaat er zeker niet te zuinig WEL in
Idd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jemig welk filiaal was dat?Stennis schoppen, ik zeg het je
![]()
Maar serieus geen werk o.i.d. waar je even kan printen want dit is van de zotte.
Ja ik ga het uitprinten op mijn werk, maar kan dan pas zaterdag weer naar de hema. Ik ben niet zo'n doos die haar geld niet gaat terugvragen hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jemig welk filiaal was dat?Stennis schoppen, ik zeg het je
![]()
Maar serieus geen werk o.i.d. waar je even kan printen want dit is van de zotte.
Nouja ik had hem gebeld dus en gezegd dat ik het van internetbankieren wel kon kopieren en op kon sturen via e-mail. Maar dat kon niet. En toen heb ik opgehangen en gezegd dat hij zeer onklantvriendelijk wasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:56 schreef loveli het volgende:
Of bij de hema-manager achter i'net kruipen. Kan 'ie meteen meekijken.
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja ik ga het uitprinten op mijn werk, maar kan dan pas zaterdag weer naar de hema. Ik ben niet zo'n doos die haar geld niet gaat terugvragen hoor![]()
Het gaat me gewoon om de manier waarop dit alles gegaan is
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Als je nog een knokploeg nodig hebt....
Ik denk niet dat het erg vinden als ze 40 euro teveel overhoudenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:00 schreef kwakveense het volgende:
mijn tante had t pas bij albert heijn.
in elk geval daar langsgaan met n printje en je bon, dat er twee keer exact t bedrag van je bon is afgeschreven bnnen een paar minuten is redelijk duidelijk. ook houden zij bij t kassa opmaken aan t eind van de week een bedrag over, want t is wel twee keer op "de rol" binnengeomen.
en bij je bank checken of je t kan storneren...
Nee, ik waardeer het hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja lach maar, bieden wij je de fok! knokploeg aan en jij lacht ons uit
nee, maar das voor jou wel ondersteuning van je argument dat t waar isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het erg vinden als ze 40 euro teveel overhoudenAnyhoe, ga er zaterdag gewoon heen. Komt wel goed.
Okee. Ik kom eten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:18 schreef SHE het volgende:
Ik heb voor vanavond kebab; gekruide rijst, tzaziki en naans ( voor meneer )
Hoeveel streekgerechten kunt u in 1 maaltijd proppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.brrrrr.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
een vriendinnetje van me liep coschappen op interne geneeskunde toen die vrouw met dat ebola-achtige virus daar lag... (ze hoefde en mocht daar niet bij gelukkig)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:18 schreef SHE het volgende:
Ik heb voor vanavond kebab; gekruide rijst, tzaziki en naans ( voor meneer )
Hoeveel streekgerechten kunt u in 1 maaltijd proppen.
Anyho; ik voel me vies, aangetast en mijn haat jegens ziekenhuizen is nog groter dan voorheen.
Dat mensen daar vrijwillig komen
Met al die zieken
Met hun bacillen
En hun uitheemse parasieten![]()
En ik ben woozy
Waarom, oh waarom klikte ik toch op die linksquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:27 schreef Ewelina het volgende:
aaargh, nu ga ik dus zitten zoeken op spinnenEn ik HAAT spinnen
![]()
Na jaren op mezelf wonen durf ik inmiddels de spin wel te benaderen en snel dood te meppen, maar er iets overheen zetten: nee. Arm spinnetje
Ik vind ze wél enorm fascinerend.
Resultaat van googlepogingen is onder andere dit:
Spin 1
Spin 2 Als deze echt bestaat, is ie nog best cool. (Al hoef ik 'm niet tegen te komen.)
Spin 3 Iiiieeeeeuwww als ik dit tegen zou komen in mijn huis zou ik terstond verhuizen
Enorm spinneweb
En de laatste, die ik wel móest posten: leuke pantoffels:
[ afbeelding ]
brrrrr.
Ik dacht nog, ik maak linkjes, dan hoeft niet iedereen het te zien als ie het niet wil zienquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom, oh waarom klikte ik toch op die links
Ik kliktequote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:27 schreef Ewelina het volgende:
![]()
Na jaren op mezelf wonen durf ik inmiddels de spin wel te benaderen en snel dood te meppen, maar er iets overheen zetten: nee. Arm spinnetje
Resultaat van googlepogingen is onder andere dit:
Spin 1
Spin 2 Als deze echt bestaat, is ie nog best cool. (Al hoef ik 'm niet tegen te komen.)
Spin 3 Iiiieeeeeuwww als ik dit tegen zou komen in mijn huis zou ik terstond verhuizen
Enorm spinneweb
En de laatste, die ik wel móest posten: leuke pantoffels:
[ afbeelding ]
brrrrr.
Waarom, oh waarom klikte ik toch op die links nadat ik deze reactie al gelezen hadquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom, oh waarom klikte ik toch op die links
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:28 schreef -marz- het volgende:
Geen pannenkoeken hier maar groente enzo. Had zondagavond buikpijn, maandag nog een beetje, gister nog een klein beetje en vandaag heel even nog een klein momentje. Moet nog maar even wat liever zijn voor de buik dus.
Omdat we stoer zijn enzo, jeweetsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waarom, oh waarom klikte ik toch op die links nadat ik deze reactie al gelezen had
Die vond ik ook het engst.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik klikte.
Die derde vind ik t engst (de verhuisspin).
Geen idee. Het leven kan nou eenmaal niet altijd een pannenkoek zijn.quote:
Die is heul niet zo groot!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:34 schreef Greys het volgende:
Nou hij zit er nog hoor![]()
[ afbeelding ]
Owjaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat we stoer zijn enzo, jeweets
Ik bid dat ie het houdt tot de hulptroepen arriverenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:34 schreef -marz- het volgende:
Dat is wel een dikkerd Greys. Denk je dat die meloen wel zwaar genoeg is?
Ik wel. Gelukkig niet in mijn eigen huis, maar in de aangebouwde schuur van de burenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:38 schreef Greys het volgende:
Milagro! Terug van weggeweest!
En die spin is WEL groot Ewelina
Ik heb nog nooit een spin in mijn huis gezien met een lijf van 8 centimeter. En wil dat graag zo houden...
Sorryquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zullen we het voor de lol niet meer over spinnen hebben?
* veiligheidsspeldje krijgt nu wel de behoefte iets te typen waardoor je nóóit meer in bad durft!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:42 schreef Greys het volgende:
Oh enneh... komt zoiets nou via de gootsteen omhoog?
Of zou deze via de tuin, de kamer, de keuken en het aanrecht in mijn gootsteen zijn gekropen?![]()
In het eerste geval ga ik namelijk zometeen alle putjes afsluiten. Alle doppen er op, tot in bad aan toe
Via het bad, de gootsteen, wastafel, toiletpot, die beesten zitten overalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:42 schreef Greys het volgende:
Oh enneh... komt zoiets nou via de gootsteen omhoog?
Of zou deze via de tuin, de kamer, de keuken en het aanrecht in mijn gootsteen zijn gekropen?![]()
In het eerste geval ga ik namelijk zometeen alle putjes afsluiten. Alle doppen er op, tot in bad aan toe
Nou die is écht wel huge dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Die meloen boven op het glas!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
whahahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Mailtje sturen naar klantenservice en het uitleggen en ze regelen het. HEMA heeft goede klantenservice.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Goodbye het volgende:
%^#@@%%$![]()
Kut Hema.
pakjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:06 schreef Viking84 het volgende:, ik wil koken, maar de keuken is net in beslag genomen door Mark met z'n pakjesmeuk
.
En dan kruiptie zo in dr mouw en raakt ze helemaal panischquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whahahaha
je kunt er toch een blaadje onder schuiven en 'm dan buiten lozen?
Nee, dat was mijn eigen stomme schuld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:55 schreef Greys het volgende:
SHE, woozy? Hebben ze je iets gezelligs ingespoten als dank in ruil voor je bloed?
jij bent érg!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
En dan kruiptie zo in dr mouw en raakt ze helemaal panisch
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:27 schreef Ewelina het volgende:
![]()
Resultaat van googlepogingen is onder andere dit:Die pantoffels wil ik hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.brrrrr.![]()
En dat alleen maar zodat het mens van de bloedafname niet meteen dacht dat je een alcoholist bentquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn eigen stomme schuld.
Ik had het bloedformulier mee en heb dus zo'n beetje alles inge-potlood wat er in te vullen viel.
( derma had maar 5 dingetjes aangestipt)
Ik denk; ik laat me meteen onderzoeken op elk mogelijke afwijkingNormaal ligt zo'n formulier bij de huisarts of vult de specialist in het ziekenhuis in.
Bleef dat mens maar monsters nemen! Ze heeft wel 20 buisjes gevuld![]()
Daarnaast nog wat vreemd gepor aan en op mijn lijf.
Dat icm met mijn onnatuurlijke angst voor ziekenhuizen, maakt dat ik me niet zo lekker voel.
Mijn vrolijke dermatoloog drinkt meer dan ik. Dus we hebben helder geconstateerd dat ik geen alcoholist wasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
En dat alleen maar zodat het mens van de bloedafname niet meteen dacht dat je een alcoholist bent
En ze vond het doodnormaal dat bij elk denkbare test een kruisje stond?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik had het bloedformulier mee en heb dus zo'n beetje alles inge-potlood wat er in te vullen viel.
Ik denk; ik laat me meteen onderzoeken op elk mogelijke afwijkingNormaal ligt zo'n formulier bij de huisarts of vult de specialist in het ziekenhuis in.
Dat icm met mijn onnatuurlijke angst voor ziekenhuizen, maakt dat ik me niet zo lekker voel.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:18 schreef SHE het volgende:
Dit waren alleen specifieke waarden en ik weet niet op welke waarde ik moet kruisen als je voor aids wilt testen.
je wilt aids?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:18 schreef SHE het volgende:
Dit waren alleen specifieke waarden en ik weet niet op welke waarde ik moet kruisen als je aids wilt.
Omdat cola light gezelliger is dan water, koffie en thee.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
waarom cola light als je ook water, koffie en thee kunt drinken
uhh je weet dat de huisarts of andere arts straks kan zien wat er allemaal bepaalt is?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef SHE het volgende:
[..]
HIV heeft weleens een aparte status, maar hier wordt vanaf gestapt omdat het tegenwoordig een behandelbare ziekte is en niet meer je doodvonnis.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:22 schreef SHE het volgende:
testen ja
Maar aidstesten doen ze toch apart van andere soa's Greys? Althans bij mijn huisarts gaat HIV apart van andere soa's. Ik heb daar nooit alles tegelijk kunnen doen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
uhh je weet dat de huisarts of andere arts straks kan zien wat er allemaal bepaalt is?
en ook dat hij dat niet zelf heeft aangevraagd? en dat al die bloedbepalingen veel geld kosten???
en dat je dus wel eens een klein probleempje kan hebben veroorzaakt????
er zit cht 1 calorie in cola light...dat vind ik neit echt zonde... plus caffeine, dat houdt me wakker, want krijg ik alleen als ik cola drink binnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
sinds ik echt wil gezonderen/op mijn gewicht let, drink ik als ik niet wil 'zondigen' gewoon spa rood of thee.
anders bier
vind het zonde om dan als ik 'niet wil zondigen' nutteloze calorieën van cola light binnen te krijgen, als iets van Spa Rood met een citroentje erin (verse citroen dus, geen 7up) de boel prima in balans houdt
Hoeveel calorieen heeft cola light meer dan spa rood dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
vind het zonde om dan als ik 'niet wil zondigen' nutteloze calorieën van cola light binnen te krijgen, als iets van Spa Rood met een citroentje erin (verse citroen dus, geen 7up) de boel prima in balans houdt
Gewoon een verkeerde manier om te vragen wat je allemaal onder de leden hebt gehad tochquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:28 schreef -marz- het volgende:
Goedzo kwak![]()
Ik ben ook zo'n miep met dokters en ziekenhuizen.
Toen ik bij de dokter was zei de dokter " ik kan je klachten niet goed plaatsen zonder medische voorgeschiedenis". Toen bleek dat ik geen medische voorgeschiedenis had
In cola light zit iig 0,2 kcal per 100 mlquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:29 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hoeveel calorieen heeft cola light meer dan spa rood dan?
Ik weet vrijwel zeker dat de derma er wel om kan lachen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
uhh je weet dat de huisarts of andere arts straks kan zien wat er allemaal bepaalt is?
en ook dat hij dat niet zelf heeft aangevraagd? en dat al die bloedbepalingen veel geld kosten???
en dat je dus wel eens een klein probleempje kan hebben veroorzaakt????
Is dat zo? Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar klantenservice en het uitleggen en ze regelen het. HEMA heeft goede klantenservice.
Toen ik net zwanger was moest ik ook op allerlei enge dingen laten testen en dat stond gewoon op één formulier?! Ik weet niet of ze een speciaal formulier voor zwangeren hebben waar alles tegelijk opstaat, maar ik kwam daar gewoon met één papiertje in plaats van een heel boekwerkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:22 schreef SHE het volgende:
testen ja
Maar aidstesten doen ze toch apart van andere soa's Greys? Althans bij mijn huisarts gaat HIV apart van andere soa's. Ik heb daar nooit alles tegelijk kunnen doen.
Laten we zeggen dat niet iedereen dat zou moeten flikken, maar er heus geen consequenties buiten een vermanende opmerking zullen volgen.quote:
dat is ook niet de bedoeling dat je je er schuldig over voelt...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat de derma er wel om kan lachen.
En aangezien ik een paar jaar geleden nog ben doorgelicht denk ik niet dat ik ineens een vreemde ziekte heb, dus dat maakt me niet zoveel uit.
Weet je wat ook veel geld kost? Mijn ziektekostenpremie. En laat ik nu eens in een blauwe maandadg bij een dokter of een ziekenhuis komen.
Sterker nog, daar kom ik alleen als ik hevig bloed of dreig dood te gaan.
Mijn pil betaal ik zelf en verder heb ik geen meds.
Tel maar uit, 12 x 130 euro; jarenlang, tegen 1 extra bloedonderzoek.
Ik voel me niet schuldig hoor
bij ons in het ziekenhuis gaat dat idd via verschillende formulieren...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:37 schreef -marz- het volgende:
Je hebt zo'n formulier met allerlei bloedbezinksels enzo erop, waarvan ze de waarde bepalen in het bloed.
Aanwezigheid van HIV constateren is veel intensiever, zou best kunnen dat dat via een andere weg aangevraagd moet worden.
Ik heb er geen legitiem excuus voor. Ik ben gewoon stoutquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat is ook niet de bedoeling dat je je er schuldig over voelt...
maar de kosten komen op naam van de aanvrager te staan, dus de dermatoloog en die zal zich wel afvragen hoe het komt dat er zoveel bepalingen zijn gedaan??
en ik kan me voorstellen dat ie zich lichtelijk genaait zal kunnen voelen? aangezien je ook gewoon had kunnen vragen om extra bepalingen.![]()
en tja premie is duur, maar om daarom nou zoiets te doen>?
'Uw dokter zat zeker te slapen, maar we hebben uw prostaatspecifieke antigen toch maar niet bepaald'quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb er geen legitiem excuus voor. Ik ben gewoon stout
Nee, ik heb 1 keer getest toen ik 15 was en 1 keer toen ik 25 was.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Toen ik net zwanger was moest ik ook op allerlei enge dingen laten testen en dat stond gewoon op één formulier?! Ik weet niet of ze een speciaal formulier voor zwangeren hebben waar alles tegelijk opstaat, maar ik kwam daar gewoon met één papiertje in plaats van een heel boekwerk.
Ik vind het wel een mooi verhaal! Nu wil ik ook weten hoe het aflooptquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb er geen legitiem excuus voor. Ik ben gewoon stout
dat is niet in elk ziekenhuis hetzelfde denk ik... bij ons wordt dat gesplitstquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:42 schreef Greys het volgende:
Volgens mij kruiste ze toen bij mij een aantal dingen zelf aan op één formulier en vroeg ze mij toen of ik ook meteen op hiv getest wilde worden. En toen ik ja zei kruiste ze dat vakje ook aan. Dus het stond denk ik echt op 1 formulier
Misschien werd ze alleen maar op micriobiologische zaken getest he. Voor zover ik weet is de algemene indeling de 'beestjes' en de klinisch-chemisch-hematologische onderzoeken (SHE kreeg die lijst wrs; gezien ze eigenlijk kwam voor de leverfuncties).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat is niet in elk ziekenhuis hetzelfde denk ik... bij ons wordt dat gesplitst
Oh dat zal best inderdaad! Ik heb het maar één keer aan de hand gehad en ik heb het geblocked in mijn geheugen, want ik ben als de dood voor naaldenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat is niet in elk ziekenhuis hetzelfde denk ik... bij ons wordt dat gesplitst
Nee hoor, ik woeide zó de weide in!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:44 schreef -marz- het volgende:
Weet je zeker dat ze niet een vakje er stiekem bijgetekend had?
Van je fiets gewaaid arme minilot ! Gelukkig stond er geen schrikdraad om het weiland heen?
Ik kan uit ervaring zeggen dat dit niet je keuken laat fikken. Stinkt alleen een beetje en je moet die olie weer lozen uiteindelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Vanavond risottokroketjes, waarbij ik hoop dat ik mijn keuken niet tot de grond toe afbrand, want ik heb geen frituurpan en ik frituur nooit. Het lukt vast met een paar liter arachideolie en een flinke braadpan.
Ik denk niet dat op dit moment veel mensen van dit topic hard moeten werken overdagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:55 schreef Merel het volgende:
Zeg kunnen jullie niet een post-stop inlassen als ik een middagje hard moet werken?
Neuh, d'r moet helemaal niks.quote:
Tsja.. Ik snap het wel. Ik ben echt fobisch voor ziekenhuizen, naalden, dokters, zieke mensen, alles.. Als je er dan tóch eenmaal zit kun je er maar beter alles uithalen dat erin zit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:18 schreef Tinkepink het volgende:SHE, je bent knettergek! Wie laat er nou vrijwillig tig buisjes bloed afnemen. The horror!
Nope, alleen mijn (blote) armen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:16 schreef Greys het volgende:
Ben je al grasloos, minilot?
Zaten er geen ernstige vlekken aan je kleding?
Het was echt zálig!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:19 schreef Tinkepink het volgende:
Greys, wat zul jij een honger gehad hebben! Was het draadjesvlees lekker?
Ik ken het.. Een paar dagen geleden ging het over naaldenfobie bij dat suffige EO-programma "Fear Fighters".. Ik werd al een beetje slapjes toen ik er een voorstukje van zag, en ik heb die avond heel zorgvuldig om Nederland 3 heengezapt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:21 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, zo bang jullie zijn voor spinnen, zo bang ben ik van naalden (vandaar ook mijn wespenangst, die steken ook). *ril
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:10 schreef Greys het volgende:
Vikinggggg, Date My Mom is met lezbiezzzzzzzzzz![]()
Ja, dat soort programma's kijk ik onder het eten!
Morgenochtend om 4.46uur is de finale 100 meter vrije slag met VDHquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:20 schreef Greys het volgende:
Iemand een beetje op de hoogte van de OS?
Wanneer moet vd Hoogenband weer zwemmen?
Oh, heldin! Ik had het moeten weten, jij weet dat allemaal!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Morgenochtend om 4.46uur is de finale 100 meter vrije slag met VDH
Anything else you'd like to know about the OS, dear?
Weet ik niet meerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:32 schreef Greys het volgende:
Viking, hoe vond je dat nou, die combi aan het einde? "Harry Potter with a vagina"?![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:40 schreef Greys het volgende:
Ik zou nog een gevulde koek nemen vanavond als ik jou was, marz!
Ik kijk al de hele week 's ochtends vroeg. Het gooit alleen een beetje mijn eet schema in de war, om maar niet te spreken van mijn bioritmequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, heldin! Ik had het moeten weten, jij weet dat allemaal!
Maar dan lees ik het wel bij het opstaan, want ik geloof niet dat ik er de wekker voor ga zetten.
Zou wel willen, maar geloof niet dat Heer G dat een succes gaat vinden...
Nou, ik baal er onwijs van. Leef de halve dag op kerstomaatjes, roggebrood, bosvruchten uit de diepvries van ah, sla (in plaats van friet en zooi van de rest van het gezin) en dan deze score.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:31 schreef Tinkepink het volgende:
Wat heb je gegeten Sugar? Ik vind 1543 kcal wel mooi eigenlijk. Is mijn dagelijkse doel, al blijf ik er over het algemeen onder, terwijl ik wel volzit over het algemeen. Omdat ik vandaag voor mijn gevoel te weinig heb gegeten drink ik vanavond nog een lekkere calvados.
Dat kan nooit 1500kcal zijn dan. Toch? Zou niet de eerste keer zijn dat Voedingscentrum met onjuiste informatie komt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:50 schreef Sugar het volgende:
[..]
Nou, ik baal er onwijs van. Leef de halve dag op kerstomaatjes, roggebrood, bosvruchten uit de diepvries van ah, sla (in plaats van friet en zooi van de rest van het gezin) en dan deze score.
Echt, m'n reet.
Ja, ook hoiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:51 schreef bondgirl007 het volgende:
Is 1543 kcal niet te veel als je wilt afvallen?
en dat was van iemand van wie ik het wel verwachtte, maar toen kwam er een reactie van iemand van wie ik het ècht niet had verwachtquote:Oh Petra! Vrienden? Dat meen je niet! Ik ga het meteen al mijn Fok-vrienden vertellen en het op mijn blog zetten! Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest... Ik wist dat het leven ooit zelfs lelijke mesen toe zou lachen! Wat is je nummer, dan kunnen we elkaar elk uur bellen zoals allerbesteste vriendinnen dat doen!
Moeilijk veel -x-jes, Je hartsvriendin (voor altijd)
en ze wéten dat ik het leesquote:Hey Petra, heb je nou een nieuwe beste vriendin? Ennu g...a...b...y... dan?
Kom op kutje jij weet ook wel dat ze deze reactie niet eens waard zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
-verhaal-
Wat een trieste, onvolwassen kutwijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
lees nog af en toe eens op het prikbord van mn oude toneelvereniging om te kijken wat al mijn 'vrienden' van vroeger doen, gewoon, vanaf een afstandje...
wordt er vanuit het niets weer dit gepost
[..]
en dat was van iemand van wie ik het wel verwachtte, maar toen kwam er een reactie van iemand van wie ik het ècht niet had verwacht
[..]
en ze wéten dat ik het lees
en nu zit ik weer te koken/heb ik het koud, met een brok in mn keel en kan wel janken..
wáárom heb ik het gevoel dat ik aan ze moet bewijzen dat ik écht gelukkig ben, dat ik écht geniet en dat ik ze écht niet meer nodig heb. wáárom vind ik dat ze het moeten weten, waarom wil ik ze zo graag zeggen dat ze ongelijk hebben.
Ik zou ze nóóit meer als vrienden willen hebben, dat zijn ze immers nooit geweestmaar
wáárom doen mensen je zo een pijn... trappen ze je áltijd maar weer de grond in, en het ergste, het lukt
![]()
Waarom doe je dat niet dan (of zeg ik iets stoms nu)?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef Sugar het volgende:
De calorieën komen van: amandelen, mozzarella, kalkoenreepjes. En dat wist ik heus, maar ik voel me echt onwijs aan het opletten en als ik daarmee alsnog dit aantal calorieën haal, dan heb ik betere manieren waarbij ik minder hoef na te denken en af te wegen. Nu kost het me veel moeite te beslissen wat ik dan wanneer en hoeveel kan eten, terwijl 2 keer een bakje allbran en normaal avondeten me minder calorieën bezorgen.
Ikke wel hoor. Afvallen is simpel: minder calorieën tot je nemen dat je verbruikt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef Sugar het volgende:
Volgens bondgirlienummer2 val je er niet mee af.
Ik ging er automatisch vanuit dat het wijven waren omdat het van dat typische wijvengedrag is.quote:
Oh ja. Nee. Inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef Sugar het volgende:
Volgens bondgirlienummer2 val je er niet mee af.
Worden? Zijn we al naturlichquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja. Nee. Inderdaad.
Alwetende Bondgirlie!
Nou laten we ons dan allemaal maar voor de tram werpen, we worden moddervette varkens
Inderdaad, het zullen wel nichten zijn dan want echte mannen zijn niet zo gemeenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ging er automatisch vanuit dat het wijven waren omdat het van dat typische wijvengedrag is.Maarreh: achterlijke kutkerels dan!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
het zijn mannen![]()
Greys: 14 jaar lang gepest, uiteindelijk toneelgroep gevonden en gedacht dat dat mn vrienden waren, nadat het pesten grotendeels afgelopen was pas in depressie geraakt, pillen, snijden, krassen, erger, te horen krijgen van die 'vrienden' wanneer je zei dat je je goed voelde "geniet er maar niet van, straks gaat het toch weer kut", je leven omgooien, 150km verderop gaan wonen, nieuw leven beginnen en gelukkig wordenmaar er blijven altijd mensen die het je niet gunnen en je bij élke kans die ze krijgen de grond in te trappen
In de stad achter de duinen wel. Oh noes! Is dit het einde dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh damn.
* Greys zoekt tram.
Gelukkig, die zijn er niet in Bleiswijk
Amen to thatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben als kind ook erg gepest. Niet fysiek, met name geestelijk. Ik ben nu dertig en ik heb er nog steeds last van op bepaalde gebieden. Dus ja, je krijgt daar zeker een knauw van.Toch heeft het me ook gemaakt wie ik ben en zou ik het verleden niet willen veranderen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh damn.
* Greys zoekt tram.
Gelukkig, die zijn er niet in Bleiswijk
niet dat ik blij ben dat ik gepest ben, maar ik denk idd wel dat het me heeft gemaakt wie ik nu ben en daar ben ik wel blij mee, moet ik zeggen. Maar als het ook had gekund zonder gepest te worden, dan zou ik het graag terugdraaien.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben als kind ook erg gepest. Niet fysiek, met name geestelijk. Ik ben nu dertig en ik heb er nog steeds last van op bepaalde gebieden. Dus ja, je krijgt daar zeker een knauw van.Toch heeft het me ook gemaakt wie ik ben en zou ik het verleden niet willen veranderen.
Ok.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ook hoi
En nee. Dat is niet teveel.
Nee schat, want het waait zó hard en wij zijn zó rank en slank en petiterig en dun (quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In de stad achter de duinen wel. Oh noes! Is dit het einde dan?
Die broer van je vorige huisgenoot?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn rustige kamer is ook voorbijWat een lompe koe zit er boven me zeg
Dat hangt er denk ik vanaf hoe je lengte/gewicht nu is, hoeveel je beweegt per dag, of die 1500 cal. bestaan uit gezond eten of puur vet etc. etc. Dat is voor iedereen weer andersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:24 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Ok.Hoe snel val je dan ongeveer af?
Juhquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die broer van je vorige huisgenoot?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja. Nee. Inderdaad.
Alwetende Bondgirlie!
Nou laten we ons dan allemaal maar voor de tram werpen, we worden moddervette varkens
Lijkt me dat je dat niet kunt zeggen, verschilt natuurlijk ook behoorlijk per persoon / activiteitsniveau e.d.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heet Bondgirl 007![]()
Ik zei helemaal niet dat je je niet afvalt als je 1543 kcal per dag tot je neemt. Dat vroeg ik juist aan jullie (zie vraagteken ) want ik dacht altijd dat je onder de 1200 kcal moest blijven om af te vallen.
Breek me de bek niet open van gehorige huisgenotenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh
maar ik heb al een happy hardcore mix opgezetmisschien maak ik het zo duidelijk dat het best een gehorig huis is.. Man het lijkt wel alsof ie aant hakken is ofzo boven
Dat is natuurlijk onzin, dat kon je zelf ook bedenken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heet Bondgirl 007![]()
Ik zei helemaal niet dat je je niet afvalt als je 1543 kcal per dag tot je neemt. Dat vroeg ik juist aan jullie (zie vraagteken ) want ik dacht altijd dat je onder de 1200 kcal moest blijven om af te vallen.
Het maakt niet uit of je die 1500kcal uit malthesers haalt of uit gezond eten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hangt er denk ik vanaf hoe je lengte/gewicht nu is, hoeveel je beweegt per dag, of die 1500 cal. bestaan uit gezond eten of puur vet etc. etc. Dat is voor iedereen weer anders
Mja ik woon hier nu sinds februari en had nooit last van geluiden, meestal vroeg ik mezelf af of er uberhaupt wel iemand leefdequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open van gehorige huisgenoten
* Dizzy-Miss-Lizzy is blij dat ze eindelijk een eigen appartementje heeft
Sterkte
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:34 schreef -marz- het volgende:
SHE..........
.............zeg je nou in andere woorden dat ik de hele dag gevulde koeken mag eten?
Maar heel veel Maltesers kun je dan niet eten op een dag.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of je die 1500kcal uit malthesers haalt of uit gezond eten.
Grotere kans zelfs dat je met die malthesers wel afvalt
Het leven is oneerlijk, onoverzichtelijk, maar gelukkig hartstikke leuk.
soms.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of je die 1500kcal uit malthesers haalt of uit gezond eten.
Grotere kans zelfs dat je met die malthesers wel afvalt
Het leven is oneerlijk, onoverzichtelijk, maar gelukkig hartstikke leuk.
soms.
Je maakt jezelf het leven wel heel moeilijk...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:36 schreef Sugar het volgende:
Nou, doe me dan in godsnaam die maltesers maar.
Maar serieus, ik ben echt een eikel dat ik me hier nu echt weer rottig door voel, he? Heb meteen gekeken of er nog sport-iets was *nu*, maar helaas. Morgen stond al op de planning.
Ik moet echt een beetje vechten tegen de tranen, ik vind het zelf ook stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |