Oh dat zal best inderdaad! Ik heb het maar één keer aan de hand gehad en ik heb het geblocked in mijn geheugen, want ik ben als de dood voor naaldenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat is niet in elk ziekenhuis hetzelfde denk ik... bij ons wordt dat gesplitst
Nee hoor, ik woeide zó de weide in!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:44 schreef -marz- het volgende:
Weet je zeker dat ze niet een vakje er stiekem bijgetekend had?
Van je fiets gewaaid arme minilot ! Gelukkig stond er geen schrikdraad om het weiland heen?
Ik kan uit ervaring zeggen dat dit niet je keuken laat fikken. Stinkt alleen een beetje en je moet die olie weer lozen uiteindelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Vanavond risottokroketjes, waarbij ik hoop dat ik mijn keuken niet tot de grond toe afbrand, want ik heb geen frituurpan en ik frituur nooit. Het lukt vast met een paar liter arachideolie en een flinke braadpan.
Ik denk niet dat op dit moment veel mensen van dit topic hard moeten werken overdagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:55 schreef Merel het volgende:
Zeg kunnen jullie niet een post-stop inlassen als ik een middagje hard moet werken?
Neuh, d'r moet helemaal niks.quote:
Tsja.. Ik snap het wel. Ik ben echt fobisch voor ziekenhuizen, naalden, dokters, zieke mensen, alles.. Als je er dan tóch eenmaal zit kun je er maar beter alles uithalen dat erin zit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:18 schreef Tinkepink het volgende:SHE, je bent knettergek! Wie laat er nou vrijwillig tig buisjes bloed afnemen. The horror!
Nope, alleen mijn (blote) armen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:16 schreef Greys het volgende:
Ben je al grasloos, minilot?
Zaten er geen ernstige vlekken aan je kleding?
Het was echt zálig!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:19 schreef Tinkepink het volgende:
Greys, wat zul jij een honger gehad hebben! Was het draadjesvlees lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |