Oh dat zal best inderdaad! Ik heb het maar één keer aan de hand gehad en ik heb het geblocked in mijn geheugen, want ik ben als de dood voor naaldenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat is niet in elk ziekenhuis hetzelfde denk ik... bij ons wordt dat gesplitst
Nee hoor, ik woeide zó de weide in!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:44 schreef -marz- het volgende:
Weet je zeker dat ze niet een vakje er stiekem bijgetekend had?
Van je fiets gewaaid arme minilot ! Gelukkig stond er geen schrikdraad om het weiland heen?
Ik kan uit ervaring zeggen dat dit niet je keuken laat fikken. Stinkt alleen een beetje en je moet die olie weer lozen uiteindelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Vanavond risottokroketjes, waarbij ik hoop dat ik mijn keuken niet tot de grond toe afbrand, want ik heb geen frituurpan en ik frituur nooit. Het lukt vast met een paar liter arachideolie en een flinke braadpan.
Ik denk niet dat op dit moment veel mensen van dit topic hard moeten werken overdagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:55 schreef Merel het volgende:
Zeg kunnen jullie niet een post-stop inlassen als ik een middagje hard moet werken?
Neuh, d'r moet helemaal niks.quote:
Tsja.. Ik snap het wel. Ik ben echt fobisch voor ziekenhuizen, naalden, dokters, zieke mensen, alles.. Als je er dan tóch eenmaal zit kun je er maar beter alles uithalen dat erin zit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:18 schreef Tinkepink het volgende:SHE, je bent knettergek! Wie laat er nou vrijwillig tig buisjes bloed afnemen. The horror!
Nope, alleen mijn (blote) armen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:16 schreef Greys het volgende:
Ben je al grasloos, minilot?
Zaten er geen ernstige vlekken aan je kleding?
Het was echt zálig!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:19 schreef Tinkepink het volgende:
Greys, wat zul jij een honger gehad hebben! Was het draadjesvlees lekker?
Ik ken het.. Een paar dagen geleden ging het over naaldenfobie bij dat suffige EO-programma "Fear Fighters".. Ik werd al een beetje slapjes toen ik er een voorstukje van zag, en ik heb die avond heel zorgvuldig om Nederland 3 heengezapt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:21 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, zo bang jullie zijn voor spinnen, zo bang ben ik van naalden (vandaar ook mijn wespenangst, die steken ook). *ril
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:10 schreef Greys het volgende:
Vikinggggg, Date My Mom is met lezbiezzzzzzzzzz![]()
Ja, dat soort programma's kijk ik onder het eten!
Morgenochtend om 4.46uur is de finale 100 meter vrije slag met VDHquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:20 schreef Greys het volgende:
Iemand een beetje op de hoogte van de OS?
Wanneer moet vd Hoogenband weer zwemmen?
Oh, heldin! Ik had het moeten weten, jij weet dat allemaal!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Morgenochtend om 4.46uur is de finale 100 meter vrije slag met VDH
Anything else you'd like to know about the OS, dear?
Weet ik niet meerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:32 schreef Greys het volgende:
Viking, hoe vond je dat nou, die combi aan het einde? "Harry Potter with a vagina"?![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:40 schreef Greys het volgende:
Ik zou nog een gevulde koek nemen vanavond als ik jou was, marz!
Ik kijk al de hele week 's ochtends vroeg. Het gooit alleen een beetje mijn eet schema in de war, om maar niet te spreken van mijn bioritmequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, heldin! Ik had het moeten weten, jij weet dat allemaal!
Maar dan lees ik het wel bij het opstaan, want ik geloof niet dat ik er de wekker voor ga zetten.
Zou wel willen, maar geloof niet dat Heer G dat een succes gaat vinden...
Nou, ik baal er onwijs van. Leef de halve dag op kerstomaatjes, roggebrood, bosvruchten uit de diepvries van ah, sla (in plaats van friet en zooi van de rest van het gezin) en dan deze score.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:31 schreef Tinkepink het volgende:
Wat heb je gegeten Sugar? Ik vind 1543 kcal wel mooi eigenlijk. Is mijn dagelijkse doel, al blijf ik er over het algemeen onder, terwijl ik wel volzit over het algemeen. Omdat ik vandaag voor mijn gevoel te weinig heb gegeten drink ik vanavond nog een lekkere calvados.
Dat kan nooit 1500kcal zijn dan. Toch? Zou niet de eerste keer zijn dat Voedingscentrum met onjuiste informatie komt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:50 schreef Sugar het volgende:
[..]
Nou, ik baal er onwijs van. Leef de halve dag op kerstomaatjes, roggebrood, bosvruchten uit de diepvries van ah, sla (in plaats van friet en zooi van de rest van het gezin) en dan deze score.
Echt, m'n reet.
Ja, ook hoiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:51 schreef bondgirl007 het volgende:
Is 1543 kcal niet te veel als je wilt afvallen?
en dat was van iemand van wie ik het wel verwachtte, maar toen kwam er een reactie van iemand van wie ik het ècht niet had verwachtquote:Oh Petra! Vrienden? Dat meen je niet! Ik ga het meteen al mijn Fok-vrienden vertellen en het op mijn blog zetten! Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest... Ik wist dat het leven ooit zelfs lelijke mesen toe zou lachen! Wat is je nummer, dan kunnen we elkaar elk uur bellen zoals allerbesteste vriendinnen dat doen!
Moeilijk veel -x-jes, Je hartsvriendin (voor altijd)
en ze wéten dat ik het leesquote:Hey Petra, heb je nou een nieuwe beste vriendin? Ennu g...a...b...y... dan?
Kom op kutje jij weet ook wel dat ze deze reactie niet eens waard zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
-verhaal-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |