abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:07:56 #1
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60793925

Het vorige deel: Slank het najaar in #205 Stelletje kletskousen

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Slank"

[ Bericht 2% gewijzigd door Mirjam op 13-08-2008 14:16:40 ]
Prrrrr
pi_60793969
nog even het vorige deel invullen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60793980
Het mooi kotsende meisje.
pi_60793989
tvp
Ja doei.
pi_60794139
Ja hoi

Ik heb net heel sportief gefietst en even gezellig met mijn vader zitten kletsen op zijn werk (moest iets ophalen) en nu baal ik al wat minder van mijn baaldag
pi_60794147
Ik heb honger!!!
Altijd na het voetballen, kan ik wel blijven eten.

Iemand een goede oplossing?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:17:08 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60794164
Dag dames (en een enkele heer) .
Niet meer actief op Fok!
pi_60794198
snelle tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:18:41 #9
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60794208
*meld
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60794255
knuf voor mszpoeszzz ik ben nog ff in shock door jouw verhaal.....

en moet nu echt voor de tv hangen, want dr is beachvolleybal op
(nummerdor *jammie* / schuil)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:20:23 #11
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60794258
Dankjewel MissyMirjam
Prrrrr
pi_60794320
tvp, heb zo bbq (om 3 uur al )

Nog een knuffel voor mspoez sterkte straks
pi_60794511
Te laat! Ik heb Maltezers gehaald.
pi_60794521
Ik doe als KIM, ben niet van de pot weg te slaan vandaag

(Dat belooft wat voor morgen als ik op m'n A'damse weegschaal ga staan! Streefgewicht in zicht denk ik!!)
pi_60794541
ik wil ook poepen, nog steeds
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 14:34:55 #16
163650 Greys
pi_60794652
Ik was tussen de middag even thuis en ik schrok zó hard dat het gewoon zeer deed
Echt een steek bij mijn hart, auwie!
En er zat 'alleen maar' een ENORME zwarte grote spin in de gootsteen
Dat is mijn grote angst. Bungeejumpen ofzo doe ik zó, maar spinnen... brrrrr.
Uiteindelijk heb ik er een plastic beker op zijn kop overheen durven zetten (na 10 minuten panisch alleen maar staren naar dat ding) en voor de zekerheid een meloen op die beker gelegd. Ja, hij was zo groot, straks duwt ie die beker om

Er ligt een taak voor Heer G als ie thuis komt straks!

Van schrik ben ik vergeten studentenhaver en brood van thuis mee te nemen en nu heb ik niets te eten op het werk. Vanmorgen alleen een sultana en plak ontbijtkoek op. Honger
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60794735
ik snap precies wat je bedoeld Greys Net op het werk van mijn vader kroop er ook ineens een dikke spin voorbij en die mannen allemaal lachen en ik stond echt zo van

En laatst had ik het met autorijden zat ik net op de rotonde, voel ik iets kriebelen op mijn been.. Ik kijken, een spin gelukkig zo een met alleen een lijfje en van die nutteloze dunne pootjes anders was ik wèl echt gaan flippen, nu kon ik nog enigzins rustig nadenken..

Wel meteen na de rotonde eerste gelegenheid auto stilgezet en met een doek dat ding van mijn been afgeslagen wilde het risico niet nemen onder het rijden hem verkeerd weg te slaan en nog een keer op me te krijgen
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:40:21 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60794780
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik was tussen de middag even thuis en ik schrok zó hard dat het gewoon zeer deed
Echt een steek bij mijn hart, auwie!
En er zat 'alleen maar' een ENORME zwarte grote spin in de gootsteen
Dat is mijn grote angst. Bungeejumpen ofzo doe ik zó, maar spinnen... brrrrr.
Uiteindelijk heb ik er een plastic beker op zijn kop overheen durven zetten (na 10 minuten panisch alleen maar staren naar dat ding) en voor de zekerheid een meloen op die beker gelegd. Ja, hij was zo groot, straks duwt ie die beker om

Er ligt een taak voor Heer G als ie thuis komt straks!

. Ik zit hier keihard te lachen .

Ik ben ook zó bang voor spinnen . Horrorverhaal: ik lag eens op bed en Janneke (poes) zat een beetje wild te doen bij mijn hoofd. Ik had haar al een paar keer weggezet, maar ze kwam steeds weer terug. Op een gegeven moment opende ik m'n ogen en toen zag ik iets zwarts zitten . Licht aan en ja hoor: er zat een jóekel van een spin. Toen ben ik naar Marks (huisgenoot) kamer gerend, heb tegen hem gezegd dat 'ie die spin moest weghalen en ben zelf met de deur op slot op de wc gaan zitten tot de spin weg was .
Niet meer actief op Fok!
pi_60794781
@greyss.... awwww zielig spinnetje nu sterft ie een langzame dood door zuurstofverlies...
pi_60794802
Greys, lekker wijf Ben jij nou een dierenliefhebster, man
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:42:56 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60794845
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, lekker wijf Ben jij nou een dierenliefhebster, man
Alleen van dieren die er lief en schattig uit zien en daar vallen spinnen niet onder .
Niet meer actief op Fok!
pi_60794877
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Alleen van dieren die er lief en schattig uit zien en daar vallen spinnen niet onder .
Hypocriet he!
Nou ja, ik eet ook geen konijn
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:43:54 #23
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60794883
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:34 schreef Greys het volgende:
...voor de zekerheid een meloen op die beker gelegd. Ja, hij was zo groot, straks duwt ie die beker om

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:46:16 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60794928
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Hypocriet he!
Nou ja, ik eet ook geen konijn
En ik geen lam .

Overigens is het - in mijn geval dan - niet helemaal waar dat ik me alleen bekommer om dieren die er schattig uit zien. Laatst zat ik in de bus en toen zat er een vlieg opgesloten in de bus. Hij vloog steeds tegen het raam aan en ik vond het oprecht zielig voor hem dat 'ie er niet uit kon . Ik ben ook niet zo van het vliegen / wespen dood slaan. Ik zet liever even een deur open zodat ze er zelf weer uit kunnen vliegen.

Maar spinnen...
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 14:47:41 #25
163650 Greys
pi_60794971
BJ, het is een grote hoge beker, dus dat overleeft ie wel 3 uurtjes toch?

En CF, dierenliefhebster ja. Dat is ook de enige reden dat ie niet dood hoeft, maar in de tuin (van 6 huizen verderop ofzo) gezet mag worden. Dat ik van dieren hou wil niet zeggen dat ik ze ook allemaal wil hoeven aanraken of kussen ofzo

Viking, dat verhaal van die spin naast je hoofd in bed! Ik ga nu dus echt ALLES checken en uitpluizen he, vanavond, voor ik in bed ga Jij bent met de deur op slot op de wc gaan zitten wachten tot dat monster weggehaald was. Dat zou ik nou weer nooit doen he? Ik zou zeker willen weten dat het ding weg is, voor hetzelfde geld had je huisgenoot hem uit zijn handen laten glippen en had ie tegen jou gezegd dat ie weg was
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 14:48:42 #26
163650 Greys
pi_60795001
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja lach maar. Ik heb nu al beelden in mijn hoofd dat ik straks thuis kom en dat die meloen op de grond ligt en die beker omver. The horror!

Ben jij een held met grote spinnen? Eerlijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:52:33 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60795127
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:47 schreef Greys het volgende:

Viking, dat verhaal van die spin naast je hoofd in bed! Ik ga nu dus echt ALLES checken en uitpluizen he, vanavond, voor ik in bed ga
Hihihi, sorry! .
quote:
Jij bent met de deur op slot op de wc gaan zitten wachten tot dat monster weggehaald was. Dat zou ik nou weer nooit doen he? Ik zou zeker willen weten dat het ding weg is, voor hetzelfde geld had je huisgenoot hem uit zijn handen laten glippen en had ie tegen jou gezegd dat ie weg was
Nee, zo is Mark niet, alleen al niet omdat hij weet dat ik hem dan nóóit meer aankijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_60795130
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja lach maar. Ik heb nu al beelden in mijn hoofd dat ik straks thuis kom en dat die meloen op de grond ligt en die beker omver. The horror!

Wanneer ben je een held met 'grote spinnen'? Als je er een red van een vreselijke verdrinkingsdood?
Muggen, die zijn veel vervelender.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 14:54:00 #29
163650 Greys
pi_60795152
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Wanneer ben je een held met 'grote spinnen'? Als je er een red van een vreselijke verdrinkingsdood?
Muggen, die zijn veel vervelender.
Ik bedoelde eigenlijk te vragen of jullie die zomaar op durven pakken, of zonder dat je hart een keer overslaat in een bakje durft te doen en buiten neer durft te zetten. Of dat je ook zo panisch van een grote spin wordt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60795157
ken ook iemand die panisch is voor spinnen

en waar ik woon stikt het van die dingen (tuin, met veel groen, etc) dat was een gezellige housewarming vorig jaar

ben zelf niet echt bang voor spinnen.

Heb er een keer een (een grote zwarte dikke harige ) in mn helm gehad van Nijmegen naar Arnhem. Voelde al wat kriebelen en dacht al 'dat moet een beest zijn!', maar had haast
Toen ik in Arnhem was heb ik 't arme beest er maar uitgelaten
Ja doei.
pi_60795180
Zo had mijn oom een keer een wesp in zijn helm Moblo, die heeft ie er wel maar even meteen uitgelaten

En fdomme jullie.. het begint overal te kriebelen hier
pi_60795190
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk te vragen of jullie die zomaar op durven pakken, of zonder dat je hart een keer overslaat in een bakje durft te doen en buiten neer durft te zetten. Of dat je ook zo panisch van een grote spin wordt
geen probleem, spinnies doen niets
Ja doei.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:55:52 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60795193
quote:

[..]

Ja, je wéét dat 'ie ergens is, maar wáár 'ie dan is? .
Ik zat een week of twee geleden bij mijn ouders in de tuin toen er ook ineens een spin op mijn schoot zat (wel type klein lijfje, enorme poten). Ik sloeg hem heel snel weg en ik had het idee dat 'ie in m'n rokje gevallen was . Toen ben ik meteen naar binnen gerend om me uit te kleden en al mijn kleren grondig te inspecteren .

In ons fietsenhok zitten ook spinnen trouwens en elke keer als ik m'n fiets uit het hok trek, check ik aan de onderkant van het zadel of er geen spin zit die zich daar verscholen heeft Want als er tijdens het fietsen ineens een spin mijn been op komt kruipen verlies ik volledig de controle over mezelf met alle gevolgen van dien .
Niet meer actief op Fok!
pi_60795208
Snel weer on topic....hahahha

Nu 2 weken op weg met mijn hoogopgeleide dieet. Ik ga vanavond met Manny en de kids naar het pannekoekenbuffet In een grijs verleden gingen we op vakantie heerlijk uit eten en dronken we gezellig wat biertjes.

Nu zitten we op de camping, ik verheug me op het pannekoekenbuffet en het biertje maakt plaats voor een glaasje water. Maarrrrr.......ik zie er echt weer ok uit in bikini
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:56:35 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60795223
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

geen probleem, spinnies doen niets
Mijn broer is anders een keer gebeten door een zwarte weduwe .
Srsly!
Niet meer actief op Fok!
pi_60795225
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Spinnen zet ik wel buiten. Muggen sla ik met liefde dood
pi_60795244
quote:

[..]

Schater!!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:57:36 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60795259
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef motorbloempje het volgende:

Heb er een keer een (een grote zwarte dikke harige ) in mn helm gehad van Nijmegen naar Arnhem. Voelde al wat kriebelen en dacht al 'dat moet een beest zijn!', maar had haast
Toen ik in Arnhem was heb ik 't arme beest er maar uitgelaten
O mijn God .
Ik had meteen de motor langs de kant vd weg gezet .
Niet meer actief op Fok!
pi_60795312
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:47 schreef Greys het volgende:
BJ, het is een grote hoge beker, dus dat overleeft ie wel 3 uurtjes toch?

geen idee eigenlijk, maar fijn lijkt het me niet...
maar wel edelmoedig dat ie wordt uitgezet in een tuin
dat is dan wel weer een schouderklopje waard voor iemand die bang is voor spinnen....

toen ik een klein kleutertje was pakte ik in school altjd de spinnen om ze vervolgens op het schoolplein vrij te laten...

en o ja, ik was ook een fervent vanger van kruisspinnen in potjes en hommels en wespen....
(eigenlijk heeeeeeeeel zielig)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:00:47 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60795356
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:59 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

geen idee eigenlijk, maar fijn lijkt het me niet...
maar wel edelmoedig dat ie wordt uitgezet in een tuin
dat is dan wel weer een schouderklopje waard voor iemand die bang is voor spinnen....

toen ik een klein kleutertje was pakte ik in school altjd de spinnen om ze vervolgens op het schoolplein vrij te laten...

en o ja, ik was ook een fervent vanger van kruisspinnen in potjes en hommels en wespen....
(eigenlijk heeeeeeeeel zielig)
Ik ving vlinders en hield ze een middagje vast in een afgeplakte hamsterkooi .
Vind ik nu zó gemeen van mezelf en ik kan ook echt kwaad worden als ik andere kinderen zoiets zie doen.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 15:02:01 #41
163650 Greys
pi_60795387
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:56 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Snel weer on topic....hahahha

Nu 2 weken op weg met mijn hoogopgeleide dieet. Ik ga vanavond met Manny en de kids naar het pannekoekenbuffet In een grijs verleden gingen we op vakantie heerlijk uit eten en dronken we gezellig wat biertjes.

Nu zitten we op de camping, ik verheug me op het pannekoekenbuffet en het biertje maakt plaats voor een glaasje water. Maarrrrr.......ik zie er echt weer ok uit in bikini
Goed van je dat je het zo goed volhoudt zeg!
En lekker smikkelen van de pannekoeken vanavond, extra genieten, normaal was het zo 'gewoon'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 15:03:10 #42
163650 Greys
pi_60795415
Als ie nog onder die beker zit straks maak ik even een foto
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:05:45 #43
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60795471
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:29 schreef Liejannuh het volgende:
Te laat! Ik heb Maltezers gehaald.
Was het nog gelukt met de lunch in het Hilversumse?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:06:01 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60795478
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Goed van je dat je het zo goed volhoudt zeg!
En lekker smikkelen van de pannekoeken vanavond, extra genieten, normaal was het zo 'gewoon'
Het helpt natuurlijk ook al niet als je naam kapitein_pannenkoek is. Als je een sucker bent voor pannenkoeken is dat natuurlijk de kat op het spek binden .

Net zoals wanneer ik mevrouw_kroket zou heten hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_60795521
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vind ik nu zó gemeen van mezelf en ik kan ook echt kwaad worden als ik andere kinderen zoiets zie doen.
owww *rings a bell* volgens mij ving ik idd ook vlinders......en o ja sprinkhanen/ krekels....

niet lief

en ik plukte allerlei bloemen en planten om er vervolgens in een grote emmer water parfum van te maken
pi_60795553
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:05 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Was het nog gelukt met de lunch in het Hilversumse?
Ja! Leuke tent!
En een lekkere lunch!
Tnx!
pi_60795579
*heeft ook zin in een pannenkoek*

maaar gister al mijn smokkelgen gebruikt en ga vandaag voor veeeeeel groente (potje koude zuurkool, 250 gram wortels) en een runderhamburger....
en misschien wat pijnboompitjes erbij...
maar vandaag echt ff balansdagje
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:12:13 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60795657
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat laatste is natuurlijk ook niet zo netjes; je woede om je eigen fouten projecteren op andere kinderen Ik hou niet van spinnen, maar durf ze best naar buiten te brengen (in een beker met een papiertje erop). Wespen daarentegen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60795669
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O mijn God .
Ik had meteen de motor langs de kant vd weg gezet .
ik ben soms een échte vent

toen er een muis dood in de keuken lag moest ik ;m ook opruimen. René wilde niet
Ja doei.
pi_60795676
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ja! Leuke tent!
En een lekkere lunch!
Tnx!
wat zij zei

die salade was lekker
Ja doei.
pi_60795685
Ik ben niet heel bang van spinnen. Gelukkig maar, want ik heb ergens gelezen dat in een mensenleven je behoorlijk wat grammetjes spinnevlees ongemerkt oppeuzelt omdat ze, als je 's nachts zo charmant met je mond openslaapt, fijn naar binnen kruipen, jij een slikreflex krijgt en voilà, weer 3 calorieen naar binnengewerkt.
pi_60795707
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:13 schreef conleche het volgende:
Ik ben niet heel bang van spinnen. Gelukkig maar, want ik heb ergens gelezen dat in een mensenleven je behoorlijk wat grammetjes spinnevlees ongemerkt oppeuzelt omdat ze, als je 's nachts zo charmant met je mond openslaapt, ze fijn naar binnen kruipen, jij een slikreflex krijgt en voilà, weer 3 calorieen naar binnengewerkt.
ja, 5 spinnen per mensenleven? Of was het per jaar?
Ja doei.
pi_60795867
tvp effe 203 en 204 bijlezen *zucht*
pi_60795893
Tas inpakken
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:25:50 #55
14746 k_i_m
pi_60796052
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:13 schreef conleche het volgende:
Ik ben niet heel bang van spinnen. Gelukkig maar, want ik heb ergens gelezen dat in een mensenleven je behoorlijk wat grammetjes spinnevlees ongemerkt oppeuzelt omdat ze, als je 's nachts zo charmant met je mond openslaapt, fijn naar binnen kruipen, jij een slikreflex krijgt en voilà, weer 3 calorieen naar binnengewerkt.
Hoax .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 15:26:17 #56
163650 Greys
pi_60796064
Co, stouterd, das een hoax

En zo niet, dan toch.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60796191
Ik geloof er niks van dat het een hoax is. Ik krijg per jaar ook tig vliegjes naar binnen tijdens het fietsen en hardlopen. Ik vind ze niet eens vies.

Wat ik wel afschuwelijke beesten vind zijn teken, ook een spinachtige. Die gooi ik het liefst in de openhaard zodat hun vieze met bloed gevulde lijven met een knal kapotknappen. Ik haat ze, die vieze parasieten!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:36:07 #58
14746 k_i_m
pi_60796369
Ik krijg er gelijk koude rillingen van. Onze hond had ze ook vaak. Van die hele dikke grijze vieze HUUUUUUU! Ik kan even geen woord vinden wat mijn afschuw passend kan beschrijven .
In my life
Why do I smile
pi_60796415
Spinnen houden niet van nat en warm, dus die lopen echt je mond niet in.

Sowieso gaat het over statistieken dus áls het al zou gebeuren dan doelen ze daarmee op mensen die in de tropen in een hutje wonen.

Ik ben weer braaf vandaag maar voor vanavond denk ik aan pannenkoeken
Springfield's looking pretty dusty today
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:38:07 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60796462
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:37 schreef -marz- het volgende:
Spinnen houden niet van nat en warm, dus die lopen echt je mond niet in.

Sowieso gaat het over statistieken dus áls het al zou gebeuren dan doelen ze daarmee op mensen die in de tropen in een hutje wonen.

Ik ben weer braaf vandaag maar voor vanavond denk ik aan pannenkoeken
Pannenkoeken zijn zo slecht nog niet, denk ik, mits je let op het beleg (ikzelf bezwijk altijd voor butterscotchstroop ) en meergranenpannenkoeken neemt.

Ik weet niet wat ik vanavond wil eten .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 15:40:20 #61
163650 Greys
pi_60796529
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
Ik geloof er niks van dat het een hoax is. Ik krijg per jaar ook tig vliegjes naar binnen tijdens het fietsen en hardlopen. Ik vind ze niet eens vies.

Wat ik wel afschuwelijke beesten vind zijn teken, ook een spinachtige. Die gooi ik het liefst in de openhaard zodat hun vieze met bloed gevulde lijven met een knal kapotknappen. Ik haat ze, die vieze parasieten!
http://www.snopes.com/science/stats/spiders.asp

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 15:40:42 #62
163650 Greys
pi_60796541
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Pannenkoeken zijn zo slecht nog niet, denk ik, mits je let op het beleg (ikzelf bezwijk altijd voor butterscotchstroop ) en meergranenpannenkoeken neemt.

Ik weet niet wat ik vanavond wil eten .
Ik heb zo'n hongerrrrrrrrrrrr
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:42:05 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60796591
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb zo'n hongerrrrrrrrrrrr
Krijg je honger van mijn posts?? .

.
Niet meer actief op Fok!
pi_60796639
hmmm weet ook niet of het een hoax is.. hoop het in elk geval wel...
(in elk geval zijn mijn oren al beschermd door mijn altijd aanwezige oordopjes snachts)
pi_60796651
Must have pancakes
pi_60796679
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Krijg je honger van mijn posts?? .

[ afbeelding ]

.
owkee nu heb ik dus wel een knorrende maag en ontzettende craving naar iets zoets....
pi_60796704
Wooohhh nu weet ik het zeker. Pannenkoeken!

Kunnen we geen pannenkoekenmeet doen ipv die suffe mexicaan!
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60796774
Ik hou niet van pannenkoeken. (word altijd een beetje misselijk van die dikke dingen. Een dunne crèpe kan me nog wel bekoren, met nutella d'rop!)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 15:47:53 #69
163650 Greys
pi_60796792
Viking, sekreet dat je d'r bent
Ik heb haast een appelflauwte hier (alleen een sultana en plakkie ontbijtkoek op en vanmiddag vergeten eten mee te nemen naar het werk, door die spin ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:48:17 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60796807
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef conleche het volgende:
Ik hou niet van pannenkoeken. (word altijd een beetje misselijk van die dikke dingen. Een dunne crèpe kan me nog wel bekoren, met nutella d'rop!)
Mijn pannenkoeken zijn helemaal niet dik, flinterdun juist!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:49:35 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60796845
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef Greys het volgende:
Viking, sekreet dat je d'r bent
Ik heb haast een appelflauwte hier (alleen een sultana en plakkie ontbijtkoek op en vanmiddag vergeten eten mee te nemen naar het werk, door die spin ).
Je bent wel érg van slag door zo'n spinnetje hè .

Ik weet niet wat ik wil eten vanavond en als ik niet snel iets weet dan wandelen mijn voeten straks, zonder dat ik het zelf wil, richting de frietzaak .
Niet meer actief op Fok!
pi_60797015
Ik ga even mijn mentorkaart ophalen
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:58:05 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60797107
Dankzij de AH-site weet ik nu wat ik ga eten vanavond . Zo even naar de winkel .
Niet meer actief op Fok!
pi_60797187
heb maar snel een nectarine opgegeten....
alleen dat gezonde eten van vanavond wordt, omdat vriendlief dr zo'n zin in heeft en we vakantie hebben, en omdat het vandaag pizzadag is (alle pizza's 6 euro), een pizza-dag.....

ongezond maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 16:01:36 #75
163650 Greys
pi_60797213

Ik ga draadjesvlees eten vanavond!
Met boontjes, appelmoes en aardappeltjes.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:03:09 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60797251
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:01 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je die wel even weghalen? Ik vind hem serieus doodeng! Ik ben zelfs bang voor opwindbare spinnen (ze kunnen zomaar ineens beginnen te bewegen als je ze oppakt ) en ook tijdschriften met afbeeldingen van grote spinnen erin zijn eng .
Niet meer actief op Fok!
pi_60797331
hmmm het zou te erg zijn, maar zou je bijna ff terugpakken voor die pannenkoekenfoto :p en je een flinke spin spammen hier
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:06:01 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60797357
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm het zou te erg zijn, maar zou je bijna ff terugpakken voor die pannenkoekenfoto :p en je een flinke spin spammen hier
Ik denk dat dat ook de reden is dat Greys die spin post.
* Viking84 Greys uit vriendenlijst op Hyves kickt .
Niet meer actief op Fok!
pi_60797494
Ik ga denk ik ook maar eens beginnen met het SHE dieet. Ik val niet af, maar kom nu aan. Het niet afvallen komt volgens mij doordat ik sport, want ik at ECHT gezond, maar ik baalde er nogal van dat ik niet afviel en dan ga ik dus niet goed eten en daardoor kom ik weer lekker aan. Daarnaast ben ik gewoon gestresst en zit ik niet zo lekker in mijn velletje doordat ik gewoon geen idee heb wat ik met mijn leven aan moet (vooral werk/loopbaan) en vandaag heb ik daar ernstig last van. Ik ben moe, hangerig en dank niets te kunnen, waardoor ik dus slecht eet omdat het me niets kan schelen. Morgen gaat het vast al beter, maar nu ben ik echt gefrustreerd gewoon.

EINDE GEKLAAGsorry moest er effe uit. Ik houd het gewoon niet vol, begin enthousiast, maar als ik iets lekker zie, dan wil ik het eten.
pi_60797640
SHE of anderen die dit wegen: Mag je trouwens dat hele dagelijkse lijstje wel door elkaar eten, dus dat je de volgorde omwisselt. Beinvloedt dat je afvalproces?
pi_60797934
Fruity gaat maar even met Jan (tijdschrift) in bad zitten om op te warmen en af te koelen.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:25:17 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60798009
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:09 schreef Fruity het volgende:
Ik ga denk ik ook maar eens beginnen met het SHE dieet. Ik val niet af, maar kom nu aan. Het niet afvallen komt volgens mij doordat ik sport, want ik at ECHT gezond, maar ik baalde er nogal van dat ik niet afviel en dan ga ik dus niet goed eten en daardoor kom ik weer lekker aan. Daarnaast ben ik gewoon gestresst en zit ik niet zo lekker in mijn velletje doordat ik gewoon geen idee heb wat ik met mijn leven aan moet (vooral werk/loopbaan) en vandaag heb ik daar ernstig last van. Ik ben moe, hangerig en dank niets te kunnen, waardoor ik dus slecht eet omdat het me niets kan schelen. Morgen gaat het vast al beter, maar nu ben ik echt gefrustreerd gewoon.

EINDE GEKLAAGsorry moest er effe uit. Ik houd het gewoon niet vol, begin enthousiast, maar als ik iets lekker zie, dan wil ik het eten.
Sorry dat ik er zo op in ga, maar je zegt het zelf al. Het feit dat je niet afvalt komt niet door het niet sporten, maar omdat je verkeerd eet. Waarom eet je niet gewoon weer ECHT gezond maar een beetje minder? Ik ben geen dieetiste, maar volgens mij is op de lange termijn je lifestyle aanpassen veel beter om op gewicht te komen en te blijven dan een dieet. Dit doet overigens niets af aan het dieet van SHE. Ik hou me aan een aangepaste versie en voel me een stuk beter dan voorheen, maar dat komt gewoon omdat ik al het snoep , koek en brood van mijn menu heb geschrapt.
pi_60798109
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Sorry dat ik er zo op in ga, maar je zegt het zelf al. Het feit dat je niet afvalt komt niet door het niet sporten, maar omdat je verkeerd eet. Waarom eet je niet gewoon weer ECHT gezond maar een beetje minder? Ik ben geen dieetiste, maar volgens mij is op de lange termijn je lifestyle aanpassen veel beter om op gewicht te komen en te blijven dan een dieet. Dit doet overigens niets af aan het dieet van SHE. Ik hou me aan een aangepaste versie en voel me een stuk beter dan voorheen, maar dat komt gewoon omdat ik al het snoep , koek en brood van mijn menu heb geschrapt.
Ik bedoel dat ik niet afval doordat ik WEL sport een aankom in gewicht door spier. Je hebt helemaal gelijk in wat je schrijft en ik weet het ook, alleen het lukt niet... discipline. En echt gezond en een beetje minder is voor mij 1700 Kcal op een dag. Als ik daaronder ga zitten krijg ik echt hypo's en minder dan 3 brood trek ik niet. 3 brood is ook niet het probeem denk ik.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:39:32 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60798440
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:28 schreef Fruity het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik niet afval doordat ik WEL sport een aankom in gewicht door spier. Je hebt helemaal gelijk in wat je schrijft en ik weet het ook, alleen het lukt niet... discipline. En echt gezond en een beetje minder is voor mij 1700 Kcal op een dag. Als ik daaronder ga zitten krijg ik echt hypo's en minder dan 3 brood trek ik niet. 3 brood is ook niet het probeem denk ik.
Ja, ik zie dat ik het verkeerd had geschreven. Maar probeer het dieet van SHE eens zou ik zeggen.
pi_60798564
%^#@@%%$ Kut Hema.

Vanmiddag even langs geweest om handoeken en zooi te kopen en de kassa van het meiske liep vast. Op het pin apparaat stond al 'transactie voltooid', maar 'ER KOMT GEEN BON UIT MEFRAU DUS DAN HEEFT U OOK NIET BETAALD' .. Grr.. dus ik nog een keer betalen. Kijk ik via internetbankieren, heb ik dus wél dubbel betaald! En ik heb geen printer. En ik krijg m'n afschrijvingen via de e-mail. En en en Grrrrr
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_60798605
honger.... ja....

vanavond pasta met tonijn, courgette en aubergine en champignons

ben nu al in gedachten de uitjes aan het fruiten
Ja doei.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:44:57 #87
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60798636
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Goodbye het volgende:
%^#@@%%$ Kut Hema.
Niet zo doen tegen HEMA.

HEMA
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60798672
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:44 schreef Sugar het volgende:

[..]

Niet zo doen tegen HEMA.

HEMA
Correctie dan.

@!#@%#$%#%$ Hema kassadozen!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_60798747
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Correctie dan.

@!#@%#$%#%$ Hema kassadozen!
Niet dat je er iets aan hebt en mooi kut is het wel maar als er aan mijn kant betaald staat mag zo'n muts de manager erbij halen, ik zou niet nog een keer betalen.
The way you rock'n'roll
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:49:01 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60798751
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
honger.... ja....

vanavond pasta met tonijn, courgette en aubergine en champignons

ben nu al in gedachten de uitjes aan het fruiten
Je eet pasta met tonijn, courgette, aubergine en champignons en je bent in gedachten de uitjes aan het fruiten? .

Ik eet ook pasta, maar dan met tomaten, olijven, basilicum en nog iets ongezonds wat ik lekker niet ga noemen .
Niet meer actief op Fok!
pi_60798779
uien zie ik niet als een los ingrediënt, maar als een standaard, vandaar dat ik die niet in de opsomming gebruik
Ja doei.
pi_60798787
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Niet dat je er iets aan hebt en mooi kut is het wel maar als er aan mijn kant betaald staat mag zo'n muts de manager erbij halen, ik zou niet nog een keer betalen.
De manager was gebeld en die vond het niet de moeite te komen. Heb hem net gebeld Wat een eikel zeg.

OH, en het zinnetje transactie voltooid was inmiddels verdwenen, dus dat kon ik niet aantonen..
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:51:10 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60798837
quote:
%^#@@%%$ Kut Hema.

Vanmiddag even langs geweest om handoeken en zooi te kopen en de kassa van het meiske liep vast. Op het pin apparaat stond al 'transactie voltooid', maar 'ER KOMT GEEN BON UIT MEFRAU DUS DAN HEEFT U OOK NIET BETAALD' .. Grr.. dus ik nog een keer betalen. Kijk ik via internetbankieren, heb ik dus wél dubbel betaald! En ik heb geen printer. En ik krijg m'n afschrijvingen via de e-mail. En en en Grrrrr
Had ik laatst bij de gemeente en toen ging het om 80 fucking euro's! En ik check eigenlijk nooit m'n saldo, maar die middag toevallig wel, dus toen kwam ik erachter.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:51:31 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60798844
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
uien zie ik niet als een los ingrediënt, maar als een standaard, vandaar dat ik die niet in de opsomming gebruik
Klets je er maar weer uit .
Niet meer actief op Fok!
pi_60798876
quote:
%^#@@%%$ Kut Hema.

als ik 'u heeft betaald' staat of iets soortgelijks weiger ik nog een keer te betalen
jammer als de kassadame anders denkt, maar dan laat ik het wel in de winkel staan tot ik een bewijs heb dat het overgemaakt is. Dat is namelijk makkelijker dan je geld terug zien te krijgen bij zo een keten
Ja doei.
pi_60798893
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Klets je er maar weer uit .
knoflook noem ik ook niet, maar gaat er zeker niet te zuinig WEL in
Ja doei.
pi_60798915
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

De manager was gebeld en die vond het niet de moeite te komen. Heb hem net gebeld Wat een eikel zeg.

OH, en het zinnetje transactie voltooid was inmiddels verdwenen, dus dat kon ik niet aantonen..
Jemig welk filiaal was dat? Stennis schoppen, ik zeg het je

Maar serieus geen werk o.i.d. waar je even kan printen want dit is van de zotte.
The way you rock'n'roll
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:55:04 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60798956
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

knoflook noem ik ook niet, maar gaat er zeker niet te zuinig WEL in
O ja, bij mij ook . Vergeten te noemen.
Mark gaat pakjesmeuk eten. Ik vind pakjesmeuk echt helemaal niet leuk / lekker meer .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 13 augustus 2008 @ 16:56:09 #99
70532 loveli
N
pi_60798982
Of bij de hema-manager achter i'net kruipen. Kan 'ie meteen meekijken.
crap in = crap out
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:56:16 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60798989
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Jemig welk filiaal was dat? Stennis schoppen, ik zeg het je

Maar serieus geen werk o.i.d. waar je even kan printen want dit is van de zotte.
Idd.
Hun troep loopt vast en de klant mag ervoor opdraaien .

Hierbij roep ik u allen op de HEMA te boycotten! .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')