quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik was tussen de middag even thuis en ik schrok zó hard dat het gewoon zeer deed![]()
![]()
Echt een steek bij mijn hart, auwie!
En er zat 'alleen maar' een ENORME zwarte grote spin in de gootsteen![]()
Dat is mijn grote angst. Bungeejumpen ofzo doe ik zó, maar spinnen... brrrrr.
Uiteindelijk heb ik er een plastic beker op zijn kop overheen durven zetten (na 10 minuten panisch alleen maar staren naar dat ding) en voor de zekerheid een meloen op die beker gelegd. Ja, hij was zo groot, straks duwt ie die beker om![]()
Er ligt een taak voor Heer G als ie thuis komt straks!
Alleen van dieren die er lief en schattig uit zien en daar vallen spinnen niet onderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, lekker wijfBen jij nou een dierenliefhebster, man
![]()
Hypocriet he!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen van dieren die er lief en schattig uit zien en daar vallen spinnen niet onder.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:34 schreef Greys het volgende:
...voor de zekerheid een meloen op die beker gelegd. Ja, hij was zo groot, straks duwt ie die beker om![]()
En ik geen lamquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hypocriet he!
Nou ja, ik eet ook geen konijn
Ja lach maar. Ik heb nu al beelden in mijn hoofd dat ik straks thuis kom en dat die meloen op de grond ligt en die beker omver. The horror!quote:
Hihihi, sorry!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:47 schreef Greys het volgende:
Viking, dat verhaal van die spin naast je hoofd in bed! Ik ga nu dus echt ALLES checken en uitpluizen he, vanavond, voor ik in bed ga![]()
Nee, zo is Mark niet, alleen al niet omdat hij weet dat ik hem dan nóóit meer aankijkquote:Jij bent met de deur op slot op de wc gaan zitten wachten tot dat monster weggehaald was. Dat zou ik nou weer nooit doen he? Ik zou zeker willen weten dat het ding weg is, voor hetzelfde geld had je huisgenoot hem uit zijn handen laten glippen en had ie tegen jou gezegd dat ie weg was
Wanneer ben je een held met 'grote spinnen'? Als je er een red van een vreselijke verdrinkingsdood?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja lach maar. Ik heb nu al beelden in mijn hoofd dat ik straks thuis kom en dat die meloen op de grond ligt en die beker omver. The horror!
Ben jij een held met grote spinnen? Eerlijk?
Ik bedoelde eigenlijk te vragen of jullie die zomaar op durven pakken, of zonder dat je hart een keer overslaat in een bakje durft te doen en buiten neer durft te zetten. Of dat je ook zo panisch van een grote spin wordtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Wanneer ben je een held met 'grote spinnen'? Als je er een red van een vreselijke verdrinkingsdood?
Muggen, die zijn veel vervelender.
geen probleem, spinnies doen nietsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk te vragen of jullie die zomaar op durven pakken, of zonder dat je hart een keer overslaat in een bakje durft te doen en buiten neer durft te zetten. Of dat je ook zo panisch van een grote spin wordt
Ja, je wéét dat 'ie ergens is, maar wáár 'ie dan is?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja lach maar. Ik heb nu al beelden in mijn hoofd dat ik straks thuis kom en dat die meloen op de grond ligt en die beker omver. The horror!
Ben jij een held met grote spinnen? Eerlijk?
Mijn broer is anders een keer gebeten door een zwarte weduwequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen probleem, spinnies doen niets
Spinnen zet ik wel buiten. Muggen sla ik met liefde doodquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk te vragen of jullie die zomaar op durven pakken, of zonder dat je hart een keer overslaat in een bakje durft te doen en buiten neer durft te zetten. Of dat je ook zo panisch van een grote spin wordt
Schater!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
O mijn Godquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
Heb er een keer een (een grote zwarte dikke harige) in mn helm gehad van Nijmegen naar Arnhem. Voelde al wat kriebelen en dacht al 'dat moet een beest zijn!', maar had haast
![]()
Toen ik in Arnhem was heb ik 't arme beest er maar uitgelaten
geen idee eigenlijk, maar fijn lijkt het me niet...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:47 schreef Greys het volgende:
BJ, het is een grote hoge beker, dus dat overleeft ie wel 3 uurtjes toch?
Ik ving vlinders en hield ze een middagje vast in een afgeplakte hamsterkooiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, maar fijn lijkt het me niet...
maar wel edelmoedig dat ie wordt uitgezet in een tuin
dat is dan wel weer een schouderklopje waard voor iemand die bang is voor spinnen....
toen ik een klein kleutertje was pakte ik in school altjd de spinnen om ze vervolgens op het schoolplein vrij te laten...
en o ja, ik was ook een fervent vanger van kruisspinnen in potjes en hommels en wespen....
(eigenlijk heeeeeeeeel zielig)
Goed van je dat je het zo goed volhoudt zeg!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:56 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Snel weer on topic....hahahha
Nu 2 weken op weg met mijn hoogopgeleide dieet. Ik ga vanavond met Manny en de kids naar het pannekoekenbuffetIn een grijs verleden gingen we op vakantie heerlijk uit eten en dronken we gezellig wat biertjes.
Nu zitten we op de camping, ik verheug me op het pannekoekenbuffet en het biertje maakt plaats voor een glaasje water. Maarrrrr.......ik zie er echt weer ok uit in bikini
Was het nog gelukt met de lunch in het Hilversumse?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:29 schreef Liejannuh het volgende:
Te laat! Ik heb Maltezers gehaald.
Het helpt natuurlijk ook al niet als je naam kapitein_pannenkoek is. Als je een sucker bent voor pannenkoeken is dat natuurlijk de kat op het spek bindenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed van je dat je het zo goed volhoudt zeg!
En lekker smikkelen van de pannekoeken vanavond, extra genieten, normaal was het zo 'gewoon'
owww *rings a bell* volgens mij ving ik idd ook vlinders......en o ja sprinkhanen/ krekels....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ving vlinders en hield ze een middagje vast in een afgeplakte hamsterkooi.
Vind ik nu zó gemeen van mezelf en ik kan ook echt kwaad worden als ik andere kinderen zoiets zie doen.
Ja! Leuke tent!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met de lunch in het Hilversumse?
Dat laatste is natuurlijk ook niet zo netjes; je woede om je eigen fouten projecteren op andere kinderenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ving vlinders en hield ze een middagje vast in een afgeplakte hamsterkooi.
Vind ik nu zó gemeen van mezelf en ik kan ook echt kwaad worden als ik andere kinderen zoiets zie doen.
ik ben soms een échte ventquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O mijn God.
Ik had meteen de motor langs de kant vd weg gezet.
wat zij zeiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja! Leuke tent!
En een lekkere lunch!
Tnx!
ja, 5 spinnen per mensenleven? Of was het per jaar?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:13 schreef conleche het volgende:
Ik ben niet heel bang van spinnen. Gelukkig maar, want ik heb ergens gelezen dat in een mensenleven je behoorlijk wat grammetjes spinnevlees ongemerkt oppeuzelt omdat ze, als je 's nachts zo charmant met je mond openslaapt, ze fijn naar binnen kruipen, jij een slikreflex krijgt en voilà, weer 3 calorieen naar binnengewerkt.
Hoaxquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:13 schreef conleche het volgende:
Ik ben niet heel bang van spinnen. Gelukkig maar, want ik heb ergens gelezen dat in een mensenleven je behoorlijk wat grammetjes spinnevlees ongemerkt oppeuzelt omdat ze, als je 's nachts zo charmant met je mond openslaapt, fijn naar binnen kruipen, jij een slikreflex krijgt en voilà, weer 3 calorieen naar binnengewerkt.
Pannenkoeken zijn zo slecht nog niet, denk ik, mits je let op het beleg (ikzelf bezwijk altijd voor butterscotchstroopquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:37 schreef -marz- het volgende:
Spinnen houden niet van nat en warm, dus die lopen echt je mond niet in.
Sowieso gaat het over statistieken dus áls het al zou gebeuren dan doelen ze daarmee op mensen die in de tropen in een hutje wonen.
Ik ben weer braaf vandaag maar voor vanavond denk ik aan pannenkoeken
http://www.snopes.com/science/stats/spiders.aspquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
Ik geloof er niks van dat het een hoax is. Ik krijg per jaar ook tig vliegjes naar binnen tijdens het fietsen en hardlopen. Ik vind ze niet eens vies.
Wat ik wel afschuwelijke beesten vind zijn teken, ook een spinachtige. Die gooi ik het liefst in de openhaard zodat hun vieze met bloed gevulde lijven met een knal kapotknappen. Ik haat ze, die vieze parasieten!
Ik heb zo'n hongerrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn zo slecht nog niet, denk ik, mits je let op het beleg (ikzelf bezwijk altijd voor butterscotchstroop) en meergranenpannenkoeken neemt.
Ik weet niet wat ik vanavond wil eten.
owkee nu heb ik dus wel een knorrende maag en ontzettende craving naar iets zoets....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Krijg je honger van mijn posts??.
[ afbeelding ]![]()
.
Mijn pannenkoeken zijn helemaal niet dik, flinterdun juist!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef conleche het volgende:
Ik hou niet van pannenkoeken. (word altijd een beetje misselijk van die dikke dingen. Een dunne crèpe kan me nog wel bekoren, met nutella d'rop!)
Je bent wel érg van slag door zo'n spinnetje hèquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef Greys het volgende:
Viking, sekreet dat je d'r bent![]()
Ik heb haast een appelflauwte hier (alleen een sultana en plakkie ontbijtkoek op en vanmiddag vergeten eten mee te nemen naar het werk, door die spin).
Wil je die wel even weghalen? Ik vind hem serieus doodeng! Ik ben zelfs bang voor opwindbare spinnen (ze kunnen zomaar ineens beginnen te bewegen als je ze oppaktquote:
Ik denk dat dat ook de reden is dat Greys die spin post.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm het zou te erg zijn, maar zou je bijna ff terugpakken voor die pannenkoekenfoto :p en je een flinke spin spammen hier
Sorry dat ik er zo op in ga, maar je zegt het zelf al. Het feit dat je niet afvalt komt niet door het niet sporten, maar omdat je verkeerd eet. Waarom eet je niet gewoon weer ECHT gezond maar een beetje minder? Ik ben geen dieetiste, maar volgens mij is op de lange termijn je lifestyle aanpassen veel beter om op gewicht te komen en te blijven dan een dieet. Dit doet overigens niets af aan het dieet van SHE. Ik hou me aan een aangepaste versie en voel me een stuk beter dan voorheen, maar dat komt gewoon omdat ik al het snoep , koek en brood van mijn menu heb geschrapt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:09 schreef Fruity het volgende:
Ik ga denk ik ook maar eens beginnen met het SHE dieet. Ik val niet af, maar kom nu aan. Het niet afvallen komt volgens mij doordat ik sport, want ik at ECHT gezond, maar ik baalde er nogal van dat ik niet afviel en dan ga ik dus niet goed eten en daardoor kom ik weer lekker aan. Daarnaast ben ik gewoon gestresst en zit ik niet zo lekker in mijn velletje doordat ik gewoon geen idee heb wat ik met mijn leven aan moet (vooral werk/loopbaan) en vandaag heb ik daar ernstig last van. Ik ben moe, hangerig en dank niets te kunnen, waardoor ik dus slecht eet omdat het me niets kan schelen. Morgen gaat het vast al beter, maar nu ben ik echt gefrustreerd gewoon.
EINDE GEKLAAGsorry moest er effe uit. Ik houd het gewoon niet vol, begin enthousiast, maar als ik iets lekker zie, dan wil ik het eten.
Ik bedoel dat ik niet afval doordat ik WEL sport een aankom in gewicht door spier. Je hebt helemaal gelijk in wat je schrijft en ik weet het ook, alleen het lukt niet... discipline. En echt gezond en een beetje minder is voor mij 1700 Kcal op een dag. Als ik daaronder ga zitten krijg ik echt hypo's en minder dan 3 brood trek ik niet. 3 brood is ook niet het probeem denk ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sorry dat ik er zo op in ga, maar je zegt het zelf al. Het feit dat je niet afvalt komt niet door het niet sporten, maar omdat je verkeerd eet. Waarom eet je niet gewoon weer ECHT gezond maar een beetje minder? Ik ben geen dieetiste, maar volgens mij is op de lange termijn je lifestyle aanpassen veel beter om op gewicht te komen en te blijven dan een dieet. Dit doet overigens niets af aan het dieet van SHE. Ik hou me aan een aangepaste versie en voel me een stuk beter dan voorheen, maar dat komt gewoon omdat ik al het snoep , koek en brood van mijn menu heb geschrapt.
Ja, ik zie dat ik het verkeerd had geschreven. Maar probeer het dieet van SHE eens zou ik zeggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:28 schreef Fruity het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet afval doordat ik WEL sport een aankom in gewicht door spier. Je hebt helemaal gelijk in wat je schrijft en ik weet het ook, alleen het lukt niet... discipline. En echt gezond en een beetje minder is voor mij 1700 Kcal op een dag. Als ik daaronder ga zitten krijg ik echt hypo's en minder dan 3 brood trek ik niet. 3 brood is ook niet het probeem denk ik.
quote:
Correctie dan.quote:
Niet dat je er iets aan hebt en mooi kut is het wel maar als er aan mijn kant betaald staat mag zo'n muts de manager erbij halen, ik zou niet nog een keer betalen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Correctie dan.
@!#@%#$%#%$![]()
Hema kassadozen!
Je eet pasta met tonijn, courgette, aubergine en champignons en je bent in gedachten de uitjes aan het fruiten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
honger.... ja....
vanavond pasta met tonijn, courgette en aubergine en champignons
ben nu al in gedachten de uitjes aan het fruiten
De manager was gebeld en die vond het niet de moeite te komen. Heb hem net gebeldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niet dat je er iets aan hebt en mooi kut is het wel maar als er aan mijn kant betaald staat mag zo'n muts de manager erbij halen, ik zou niet nog een keer betalen.
Had ik laatst bij de gemeente en toen ging het om 80 fucking euro's! En ik check eigenlijk nooit m'n saldo, maar die middag toevallig wel, dus toen kwam ik erachter.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Goodbye het volgende:
%^#@@%%$![]()
Kut Hema.
Vanmiddag even langs geweest om handoeken en zooi te kopen en de kassa van het meiske liep vast. Op het pin apparaat stond al 'transactie voltooid', maar 'ER KOMT GEEN BON UIT MEFRAU DUS DAN HEEFT U OOK NIET BETAALD' .. Grr.. dus ik nog een keer betalen. Kijk ik via internetbankieren, heb ik dus wél dubbel betaald! En ik heb geen printer. En ik krijg m'n afschrijvingen via de e-mail. En en en Grrrrr
Klets je er maar weer uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
uien zie ik niet als een los ingrediënt, maar als een standaard, vandaar dat ik die niet in de opsomming gebruik
als ik 'u heeft betaald' staat of iets soortgelijks weiger ik nog een keer te betalenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Goodbye het volgende:
%^#@@%%$![]()
Kut Hema.
Vanmiddag even langs geweest om handoeken en zooi te kopen en de kassa van het meiske liep vast. Op het pin apparaat stond al 'transactie voltooid', maar 'ER KOMT GEEN BON UIT MEFRAU DUS DAN HEEFT U OOK NIET BETAALD' .. Grr.. dus ik nog een keer betalen. Kijk ik via internetbankieren, heb ik dus wél dubbel betaald! En ik heb geen printer. En ik krijg m'n afschrijvingen via de e-mail. En en en Grrrrr
Jemig welk filiaal was dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De manager was gebeld en die vond het niet de moeite te komen. Heb hem net gebeldWat een eikel zeg.
OH, en het zinnetje transactie voltooid was inmiddels verdwenen, dus dat kon ik niet aantonen..
O ja, bij mij ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
knoflook noem ik ook niet, maar gaat er zeker niet te zuinig WEL in
Idd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jemig welk filiaal was dat?Stennis schoppen, ik zeg het je
![]()
Maar serieus geen werk o.i.d. waar je even kan printen want dit is van de zotte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |