quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik was tussen de middag even thuis en ik schrok zó hard dat het gewoon zeer deed![]()
![]()
Echt een steek bij mijn hart, auwie!
En er zat 'alleen maar' een ENORME zwarte grote spin in de gootsteen![]()
Dat is mijn grote angst. Bungeejumpen ofzo doe ik zó, maar spinnen... brrrrr.
Uiteindelijk heb ik er een plastic beker op zijn kop overheen durven zetten (na 10 minuten panisch alleen maar staren naar dat ding) en voor de zekerheid een meloen op die beker gelegd. Ja, hij was zo groot, straks duwt ie die beker om![]()
Er ligt een taak voor Heer G als ie thuis komt straks!
Alleen van dieren die er lief en schattig uit zien en daar vallen spinnen niet onderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, lekker wijfBen jij nou een dierenliefhebster, man
![]()
Hypocriet he!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen van dieren die er lief en schattig uit zien en daar vallen spinnen niet onder.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:34 schreef Greys het volgende:
...voor de zekerheid een meloen op die beker gelegd. Ja, hij was zo groot, straks duwt ie die beker om![]()
En ik geen lamquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hypocriet he!
Nou ja, ik eet ook geen konijn
Ja lach maar. Ik heb nu al beelden in mijn hoofd dat ik straks thuis kom en dat die meloen op de grond ligt en die beker omver. The horror!quote:
Hihihi, sorry!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:47 schreef Greys het volgende:
Viking, dat verhaal van die spin naast je hoofd in bed! Ik ga nu dus echt ALLES checken en uitpluizen he, vanavond, voor ik in bed ga![]()
Nee, zo is Mark niet, alleen al niet omdat hij weet dat ik hem dan nóóit meer aankijkquote:Jij bent met de deur op slot op de wc gaan zitten wachten tot dat monster weggehaald was. Dat zou ik nou weer nooit doen he? Ik zou zeker willen weten dat het ding weg is, voor hetzelfde geld had je huisgenoot hem uit zijn handen laten glippen en had ie tegen jou gezegd dat ie weg was
Wanneer ben je een held met 'grote spinnen'? Als je er een red van een vreselijke verdrinkingsdood?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja lach maar. Ik heb nu al beelden in mijn hoofd dat ik straks thuis kom en dat die meloen op de grond ligt en die beker omver. The horror!
Ben jij een held met grote spinnen? Eerlijk?
Ik bedoelde eigenlijk te vragen of jullie die zomaar op durven pakken, of zonder dat je hart een keer overslaat in een bakje durft te doen en buiten neer durft te zetten. Of dat je ook zo panisch van een grote spin wordtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Wanneer ben je een held met 'grote spinnen'? Als je er een red van een vreselijke verdrinkingsdood?
Muggen, die zijn veel vervelender.
geen probleem, spinnies doen nietsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk te vragen of jullie die zomaar op durven pakken, of zonder dat je hart een keer overslaat in een bakje durft te doen en buiten neer durft te zetten. Of dat je ook zo panisch van een grote spin wordt
Ja, je wéét dat 'ie ergens is, maar wáár 'ie dan is?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja lach maar. Ik heb nu al beelden in mijn hoofd dat ik straks thuis kom en dat die meloen op de grond ligt en die beker omver. The horror!
Ben jij een held met grote spinnen? Eerlijk?
Mijn broer is anders een keer gebeten door een zwarte weduwequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen probleem, spinnies doen niets
Spinnen zet ik wel buiten. Muggen sla ik met liefde doodquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk te vragen of jullie die zomaar op durven pakken, of zonder dat je hart een keer overslaat in een bakje durft te doen en buiten neer durft te zetten. Of dat je ook zo panisch van een grote spin wordt
Schater!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
O mijn Godquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
Heb er een keer een (een grote zwarte dikke harige) in mn helm gehad van Nijmegen naar Arnhem. Voelde al wat kriebelen en dacht al 'dat moet een beest zijn!', maar had haast
![]()
Toen ik in Arnhem was heb ik 't arme beest er maar uitgelaten
geen idee eigenlijk, maar fijn lijkt het me niet...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:47 schreef Greys het volgende:
BJ, het is een grote hoge beker, dus dat overleeft ie wel 3 uurtjes toch?
Ik ving vlinders en hield ze een middagje vast in een afgeplakte hamsterkooiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, maar fijn lijkt het me niet...
maar wel edelmoedig dat ie wordt uitgezet in een tuin
dat is dan wel weer een schouderklopje waard voor iemand die bang is voor spinnen....
toen ik een klein kleutertje was pakte ik in school altjd de spinnen om ze vervolgens op het schoolplein vrij te laten...
en o ja, ik was ook een fervent vanger van kruisspinnen in potjes en hommels en wespen....
(eigenlijk heeeeeeeeel zielig)
Goed van je dat je het zo goed volhoudt zeg!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:56 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Snel weer on topic....hahahha
Nu 2 weken op weg met mijn hoogopgeleide dieet. Ik ga vanavond met Manny en de kids naar het pannekoekenbuffetIn een grijs verleden gingen we op vakantie heerlijk uit eten en dronken we gezellig wat biertjes.
Nu zitten we op de camping, ik verheug me op het pannekoekenbuffet en het biertje maakt plaats voor een glaasje water. Maarrrrr.......ik zie er echt weer ok uit in bikini
Was het nog gelukt met de lunch in het Hilversumse?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:29 schreef Liejannuh het volgende:
Te laat! Ik heb Maltezers gehaald.
Het helpt natuurlijk ook al niet als je naam kapitein_pannenkoek is. Als je een sucker bent voor pannenkoeken is dat natuurlijk de kat op het spek bindenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed van je dat je het zo goed volhoudt zeg!
En lekker smikkelen van de pannekoeken vanavond, extra genieten, normaal was het zo 'gewoon'
owww *rings a bell* volgens mij ving ik idd ook vlinders......en o ja sprinkhanen/ krekels....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ving vlinders en hield ze een middagje vast in een afgeplakte hamsterkooi.
Vind ik nu zó gemeen van mezelf en ik kan ook echt kwaad worden als ik andere kinderen zoiets zie doen.
Ja! Leuke tent!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met de lunch in het Hilversumse?
Dat laatste is natuurlijk ook niet zo netjes; je woede om je eigen fouten projecteren op andere kinderenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ving vlinders en hield ze een middagje vast in een afgeplakte hamsterkooi.
Vind ik nu zó gemeen van mezelf en ik kan ook echt kwaad worden als ik andere kinderen zoiets zie doen.
ik ben soms een échte ventquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O mijn God.
Ik had meteen de motor langs de kant vd weg gezet.
wat zij zeiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja! Leuke tent!
En een lekkere lunch!
Tnx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |