Wat een trieste, onvolwassen kutwijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
lees nog af en toe eens op het prikbord van mn oude toneelvereniging om te kijken wat al mijn 'vrienden' van vroeger doen, gewoon, vanaf een afstandje...
wordt er vanuit het niets weer dit gepost
[..]
en dat was van iemand van wie ik het wel verwachtte, maar toen kwam er een reactie van iemand van wie ik het ècht niet had verwacht
[..]
en ze wéten dat ik het lees
en nu zit ik weer te koken/heb ik het koud, met een brok in mn keel en kan wel janken..
wáárom heb ik het gevoel dat ik aan ze moet bewijzen dat ik écht gelukkig ben, dat ik écht geniet en dat ik ze écht niet meer nodig heb. wáárom vind ik dat ze het moeten weten, waarom wil ik ze zo graag zeggen dat ze ongelijk hebben.
Ik zou ze nóóit meer als vrienden willen hebben, dat zijn ze immers nooit geweestmaar
wáárom doen mensen je zo een pijn... trappen ze je áltijd maar weer de grond in, en het ergste, het lukt
![]()
Waarom doe je dat niet dan (of zeg ik iets stoms nu)?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef Sugar het volgende:
De calorieën komen van: amandelen, mozzarella, kalkoenreepjes. En dat wist ik heus, maar ik voel me echt onwijs aan het opletten en als ik daarmee alsnog dit aantal calorieën haal, dan heb ik betere manieren waarbij ik minder hoef na te denken en af te wegen. Nu kost het me veel moeite te beslissen wat ik dan wanneer en hoeveel kan eten, terwijl 2 keer een bakje allbran en normaal avondeten me minder calorieën bezorgen.
Ikke wel hoor. Afvallen is simpel: minder calorieën tot je nemen dat je verbruikt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef Sugar het volgende:
Volgens bondgirlienummer2 val je er niet mee af.
Ik ging er automatisch vanuit dat het wijven waren omdat het van dat typische wijvengedrag is.quote:
Oh ja. Nee. Inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef Sugar het volgende:
Volgens bondgirlienummer2 val je er niet mee af.
Worden? Zijn we al naturlichquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja. Nee. Inderdaad.
Alwetende Bondgirlie!
Nou laten we ons dan allemaal maar voor de tram werpen, we worden moddervette varkens
Inderdaad, het zullen wel nichten zijn dan want echte mannen zijn niet zo gemeenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ging er automatisch vanuit dat het wijven waren omdat het van dat typische wijvengedrag is.Maarreh: achterlijke kutkerels dan!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
het zijn mannen![]()
Greys: 14 jaar lang gepest, uiteindelijk toneelgroep gevonden en gedacht dat dat mn vrienden waren, nadat het pesten grotendeels afgelopen was pas in depressie geraakt, pillen, snijden, krassen, erger, te horen krijgen van die 'vrienden' wanneer je zei dat je je goed voelde "geniet er maar niet van, straks gaat het toch weer kut", je leven omgooien, 150km verderop gaan wonen, nieuw leven beginnen en gelukkig wordenmaar er blijven altijd mensen die het je niet gunnen en je bij élke kans die ze krijgen de grond in te trappen
In de stad achter de duinen wel. Oh noes! Is dit het einde dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh damn.
* Greys zoekt tram.
Gelukkig, die zijn er niet in Bleiswijk
Amen to thatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben als kind ook erg gepest. Niet fysiek, met name geestelijk. Ik ben nu dertig en ik heb er nog steeds last van op bepaalde gebieden. Dus ja, je krijgt daar zeker een knauw van.Toch heeft het me ook gemaakt wie ik ben en zou ik het verleden niet willen veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |