Geen idee. Het leven kan nou eenmaal niet altijd een pannenkoek zijn.quote:
Die is heul niet zo groot!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:34 schreef Greys het volgende:
Nou hij zit er nog hoor![]()
[ afbeelding ]
Owjaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat we stoer zijn enzo, jeweets
Ik bid dat ie het houdt tot de hulptroepen arriverenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:34 schreef -marz- het volgende:
Dat is wel een dikkerd Greys. Denk je dat die meloen wel zwaar genoeg is?
Ik wel. Gelukkig niet in mijn eigen huis, maar in de aangebouwde schuur van de burenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:38 schreef Greys het volgende:
Milagro! Terug van weggeweest!
En die spin is WEL groot Ewelina
Ik heb nog nooit een spin in mijn huis gezien met een lijf van 8 centimeter. En wil dat graag zo houden...
Sorryquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zullen we het voor de lol niet meer over spinnen hebben?
* veiligheidsspeldje krijgt nu wel de behoefte iets te typen waardoor je nóóit meer in bad durft!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:42 schreef Greys het volgende:
Oh enneh... komt zoiets nou via de gootsteen omhoog?
Of zou deze via de tuin, de kamer, de keuken en het aanrecht in mijn gootsteen zijn gekropen?![]()
In het eerste geval ga ik namelijk zometeen alle putjes afsluiten. Alle doppen er op, tot in bad aan toe
Via het bad, de gootsteen, wastafel, toiletpot, die beesten zitten overalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:42 schreef Greys het volgende:
Oh enneh... komt zoiets nou via de gootsteen omhoog?
Of zou deze via de tuin, de kamer, de keuken en het aanrecht in mijn gootsteen zijn gekropen?![]()
In het eerste geval ga ik namelijk zometeen alle putjes afsluiten. Alle doppen er op, tot in bad aan toe
Nou die is écht wel huge dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Die meloen boven op het glas!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
whahahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Mailtje sturen naar klantenservice en het uitleggen en ze regelen het. HEMA heeft goede klantenservice.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Goodbye het volgende:
%^#@@%%$![]()
Kut Hema.
Vanmiddag even langs geweest om handoeken en zooi te kopen en de kassa van het meiske liep vast. Op het pin apparaat stond al 'transactie voltooid', maar 'ER KOMT GEEN BON UIT MEFRAU DUS DAN HEEFT U OOK NIET BETAALD' .. Grr.. dus ik nog een keer betalen. Kijk ik via internetbankieren, heb ik dus wél dubbel betaald! En ik heb geen printer. En ik krijg m'n afschrijvingen via de e-mail. En en en Grrrrr
pakjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:06 schreef Viking84 het volgende:, ik wil koken, maar de keuken is net in beslag genomen door Mark met z'n pakjesmeuk
.
En dan kruiptie zo in dr mouw en raakt ze helemaal panischquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whahahaha
je kunt er toch een blaadje onder schuiven en 'm dan buiten lozen?
Nee, dat was mijn eigen stomme schuld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:55 schreef Greys het volgende:
SHE, woozy? Hebben ze je iets gezelligs ingespoten als dank in ruil voor je bloed?
jij bent érg!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
En dan kruiptie zo in dr mouw en raakt ze helemaal panisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |