Ja ik ga het uitprinten op mijn werk, maar kan dan pas zaterdag weer naar de hema. Ik ben niet zo'n doos die haar geld niet gaat terugvragen hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jemig welk filiaal was dat?Stennis schoppen, ik zeg het je
![]()
Maar serieus geen werk o.i.d. waar je even kan printen want dit is van de zotte.
Nouja ik had hem gebeld dus en gezegd dat ik het van internetbankieren wel kon kopieren en op kon sturen via e-mail. Maar dat kon niet. En toen heb ik opgehangen en gezegd dat hij zeer onklantvriendelijk wasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:56 schreef loveli het volgende:
Of bij de hema-manager achter i'net kruipen. Kan 'ie meteen meekijken.
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja ik ga het uitprinten op mijn werk, maar kan dan pas zaterdag weer naar de hema. Ik ben niet zo'n doos die haar geld niet gaat terugvragen hoor![]()
Het gaat me gewoon om de manier waarop dit alles gegaan is
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Als je nog een knokploeg nodig hebt....
Ik denk niet dat het erg vinden als ze 40 euro teveel overhoudenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:00 schreef kwakveense het volgende:
mijn tante had t pas bij albert heijn.
in elk geval daar langsgaan met n printje en je bon, dat er twee keer exact t bedrag van je bon is afgeschreven bnnen een paar minuten is redelijk duidelijk. ook houden zij bij t kassa opmaken aan t eind van de week een bedrag over, want t is wel twee keer op "de rol" binnengeomen.
en bij je bank checken of je t kan storneren...
Nee, ik waardeer het hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja lach maar, bieden wij je de fok! knokploeg aan en jij lacht ons uit
nee, maar das voor jou wel ondersteuning van je argument dat t waar isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het erg vinden als ze 40 euro teveel overhoudenAnyhoe, ga er zaterdag gewoon heen. Komt wel goed.
Okee. Ik kom eten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:18 schreef SHE het volgende:
Ik heb voor vanavond kebab; gekruide rijst, tzaziki en naans ( voor meneer )
Hoeveel streekgerechten kunt u in 1 maaltijd proppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.brrrrr.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
een vriendinnetje van me liep coschappen op interne geneeskunde toen die vrouw met dat ebola-achtige virus daar lag... (ze hoefde en mocht daar niet bij gelukkig)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:18 schreef SHE het volgende:
Ik heb voor vanavond kebab; gekruide rijst, tzaziki en naans ( voor meneer )
Hoeveel streekgerechten kunt u in 1 maaltijd proppen.
Anyho; ik voel me vies, aangetast en mijn haat jegens ziekenhuizen is nog groter dan voorheen.
Dat mensen daar vrijwillig komen
Met al die zieken
Met hun bacillen
En hun uitheemse parasieten![]()
En ik ben woozy
Waarom, oh waarom klikte ik toch op die linksquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:27 schreef Ewelina het volgende:
aaargh, nu ga ik dus zitten zoeken op spinnenEn ik HAAT spinnen
![]()
Na jaren op mezelf wonen durf ik inmiddels de spin wel te benaderen en snel dood te meppen, maar er iets overheen zetten: nee. Arm spinnetje
Ik vind ze wél enorm fascinerend.
Resultaat van googlepogingen is onder andere dit:
Spin 1
Spin 2 Als deze echt bestaat, is ie nog best cool. (Al hoef ik 'm niet tegen te komen.)
Spin 3 Iiiieeeeeuwww als ik dit tegen zou komen in mijn huis zou ik terstond verhuizen
Enorm spinneweb
En de laatste, die ik wel móest posten: leuke pantoffels:
[ afbeelding ]
brrrrr.
Ik dacht nog, ik maak linkjes, dan hoeft niet iedereen het te zien als ie het niet wil zienquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom, oh waarom klikte ik toch op die links
Ik kliktequote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:27 schreef Ewelina het volgende:
aaargh, nu ga ik dus zitten zoeken op spinnenEn ik HAAT spinnen
![]()
Na jaren op mezelf wonen durf ik inmiddels de spin wel te benaderen en snel dood te meppen, maar er iets overheen zetten: nee. Arm spinnetje
Ik vind ze wél enorm fascinerend.
Resultaat van googlepogingen is onder andere dit:
Spin 1
Spin 2 Als deze echt bestaat, is ie nog best cool. (Al hoef ik 'm niet tegen te komen.)
Spin 3 Iiiieeeeeuwww als ik dit tegen zou komen in mijn huis zou ik terstond verhuizen
Enorm spinneweb
En de laatste, die ik wel móest posten: leuke pantoffels:
[ afbeelding ]
brrrrr.
Waarom, oh waarom klikte ik toch op die links nadat ik deze reactie al gelezen hadquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom, oh waarom klikte ik toch op die links
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:28 schreef -marz- het volgende:
Geen pannenkoeken hier maar groente enzo. Had zondagavond buikpijn, maandag nog een beetje, gister nog een klein beetje en vandaag heel even nog een klein momentje. Moet nog maar even wat liever zijn voor de buik dus.
Omdat we stoer zijn enzo, jeweetsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waarom, oh waarom klikte ik toch op die links nadat ik deze reactie al gelezen had
Die vond ik ook het engst.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik klikte.
Die derde vind ik t engst (de verhuisspin).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |