Dankjewel, Sersjee, voor je aanvullingquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kleine nuance: WeekendRick is op za. en zo. van 12 tot 15 èn hij gaat op vrijdagavond een programma doen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Misschien leuk om een topic reeks voor Radio veronica op te starten, weekend overdag is toch niet zo leuk van 3fm
Dat mag je morgen nog een keer herhalen, want ik had er gisteren overmorgen ingezet ;-).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:29 schreef -Hans- het volgende:
FEIVEL IS JARIG !!!
Gefelicteerd, Feivel !
Proestquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat mag je morgen nog een keer herhalen, want ik had er gisteren overmorgen ingezet ;-).
Oeps, had ik even gemistquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat mag je morgen nog een keer herhalen, want ik had er gisteren overmorgen ingezet ;-).
Zo ben ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:25 schreef Feivel1 het volgende:
FiPo
[..]
Dankjewel, Sersjee, voor je aanvulling.
In het weekend luister ik sowieso weinig radio en dat heeft niet eens zozeer met de programmering te maken. Dat Rick van Velthuysen in het weekend op Veronica te horen zal zijn, zal daar niet veel aan veranderen. Maar ik houd je uiteraard niet tegen als je een Veronica-topic opent om te kunnen FOK!en terwijl je naar WeekendRick luistert.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Misschien leuk om een topic reeks voor Radio veronica op te starten, weekend overdag is toch niet zo leuk van 3fm
No problem, had eigenlijk ook wel zin in taart maar dat moet dus nog een dagje wachten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maar evengoed bedankt, Hans ;-).
Doen het we het morgen fijn over heen onverwachtsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maar evengoed bedankt, Hans ;-).
Haha, geheel onverwachts, als je me het nu al verteld, huh?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doen het we het morgen fijn over heen onverwachts
Het is dan zeer aannemelijk dat het kadotjes niveau een heel stuk lager zal zijn, goede keus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Haha, geheel onverwachts, als je me het nu al verteld, huh?
Overigens vier ik mijn verjaardag morgen niet, maar zaterdag.
Zo doordeweeks leek me geen goed plan, i.v.m met bedtijden van mn neefjes, dat er familieleden kunnen werken, etc.
Dan heb je dus mooi tijd om morgenavond raketijsjes uit te delen tijdens MetMichielquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Haha, geheel onverwachts, als je me het nu al verteld, huh?
Overigens vier ik mijn verjaardag morgen niet, maar zaterdag.
Zo doordeweeks leek me geen goed plan, i.v.m met bedtijden van mn neefjes, dat er familieleden kunnen werken, etc.
Het cadeau van mij ouders hangt hier al een tijdje, dat is namelijk mijn nieuwe microfoon, yi-haa!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is dan zeer aannemelijk dat het kadotjes niveau een heel stuk lager zal zijn, goede keus.
Meeste mensen die het doordeweeks vieren, willen het eigenlijk niet vieren,
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:47 schreef borisz het volgende:
HAKKUH! Welke plaat hakt jouw week doormidden?
Dune - Hardcore Vibes
Nakatomi - Sing
DJ Paul Elstak - Rainbow in the Sky
Dj Paul !quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:47 schreef borisz het volgende:
Dune - Hardcore Vibes
Nakatomi - Sing
This one is dedicated to all the ravers in the nationquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:47 schreef borisz het volgende:
Dune - Hardcore Vibes
Nakatomi - Sing
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Depeche Mode - Enjoy the silence
Wereldplaat
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:52 schreef on_air het volgende:
[..]
This one is dedicated to all the ravers in the nation.
Ik nietquote:
Schoonmaken met dit weer is niet eens zo heel erg kud, maar echt tof werk is het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik niet
Maar zoek wel nieuw werk!![]()
En ben mijn huis een grondige aan het schoonmaken....Maar als het klaar is:
Het waait, maar de zon schijnt ook hardquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schoonmaken met dit weer is niet eens zo heel erg kud, maar echt tof werk is het natuurlijk niet.
Nee, maar ALS we het doen.. dan wow.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ach wij mannen krijgen toch al vaak het commentaar niet zo vaak schoon te maken toch
Kan je die zon niet deze kant op sturen? Hier is het bewolkt en regent het zelfs af en toe...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het waait, maar de zon schijnt ook hard
Daarom deel ik het even. Dan weten ze dat we het wel doen: Schoonmaken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ach wij mannen krijgen toch al vaak het commentaar niet zo vaak schoon te maken toch
Blinkie Blinkiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, maar ALS we het doen.. dan wow.
Gisteravond ook eens de boel grondig onder handen genomen.
Aansluiten bij Webhawkjuh , Littonlanequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:19 schreef on_air het volgende:
Is dit het algemene zoek een baan topic?
Gisteren: Heftige onweer en bliksem hier. Nu is het wel lekker om tussen de bewolking door hele mooie blauwe LUCHT te zien.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan je die zon niet deze kant op sturen? Hier is het bewolkt en regent het zelfs af en toe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Antwoord op Rab Raadsel.
O, maar jij hebt een gespoilerdquote:
't is nu eindelijk eens droog maar het waait wel hard..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het waait, maar de zon schijnt ook hard
Dat zal vast niet de plaat zijn die ik nu hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:35 schreef cosmick het volgende:
EN DAN NU.. een goede plaat.
Nee, het was meer een smeekbede om een goede plaat..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zal vast niet de plaat zijn die ik nu hoor.
Gelukkig om 15:30 een echt goede plaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, het was meer een smeekbede om een goede plaat...
EN DIT DAN.
Ik had niks moeten zeggen. Het is hier een beetje heel erg gaan regenen..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is nu eindelijk eens droog maar het waait wel hard..
Hier waait het de hele dag alleen maar hard.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooooooo,
Hier komt het echt met bakken uit den hemel nu. En waaien!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier waait het de hele dag alleen maar hard.
* Marc63 meldt zich.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:19 schreef on_air het volgende:
Is dit het algemene zoek een baan topic?
Nee, da's geen hakkuuh. Check die verzamelaar van Darkraver. Da's gewoon ouderwets verantwoord hakken!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:11 schreef -Hans- het volgende:
Regen in Groningen![]()
Zometeen gelukkig even hakkuuuh !
Sporthallen Zuid...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, da's geen hakkuuh. Check die verzamelaar van Darkraver. Da's gewoon ouderwets verantwoord hakken!
Heb thuis nog wat van die hardcore troep liggen. Doe dan toch maar die happyhardcore zooi.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, da's geen hakkuuh. Check die verzamelaar van Darkraver. Da's gewoon ouderwets verantwoord hakken!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet hakkuh? Daar ga je basketbal kijken
Of volleybal. Dan toch liever de feesten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet hakkuh? Daar ga je basketbal kijken
Ik pak ff mn nike air max.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:28 schreef -Hans- het volgende:
Even doorbijten tot de Kooks zijn geweest en dan los !
Ik heb ze nooit gehad. Wel een aantal paar Nike Air [vul hier nog een naam in] maar daar heb ik op gebasketbaldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die draag ik nog dagelijks...![]()
Gewoon omdat ze lekker lopen
Schildersequote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik trek nog even snel mijn aussie aan.![]()
Maar dit was de echte.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dune viel toch een beetje tegen, er is een betere versie van gemaakt ooit
't Is sowieso allemaal vrij matig, al ben ik wel met deze Rabbering eens dat dit nog wel enigszins overeind blijft. Wel leuk uitgewerkt allemaal, qua beats, breaks en opbouwen. Iets wat je van die peuterzooi van Elkstak niet kan zeggenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dune viel toch een beetje tegen, er is een betere versie van gemaakt ooit
Zo waren er nog veel meer toendertijd bezigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is sowieso allemaal vrij matig, al ben ik wel met deze Rabbering eens dat dit nog wel enigszins overeind blijft. Wel leuk uitgewerkt allemaal, qua beats, breaks en opbouwen. Iets wat je van die peuterzooi van Elkstak niet kan zeggen.
Giel, Michiel, Stenders en ga zo maar door gingen je al voor.. Het gebeurt dus vaker. Gewoon doorgaan man in hetgeen wat je tof vind !quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:02 schreef Feivel1 het volgende:
Ik denk dat ik maar beter voorgoed kan stoppen met radio en alles daar om heen, nu ik mn mengpaneel naar de kloten heb geholpen met cola.
Mja, maar niet met een mengpaneel dat je nog geen zes weken hebt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Giel, Michiel, Stenders en ga zo maar door gingen je al voor.. Het gebeurt dus vaker. Gewoon doorgaan man in hetgeen wat je tof vind !
Morgen feest !![]()
Ah damn! Kunnen ze slecht tegen idd, vocht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mja, maar niet met een mengpaneel dat je nog geen zes weken hebt.
Ik baal als een stekker, want al twee van de zes kanalen knetteren als een idioot.
Dat plaatje van jou is trouwens 59/44 px ipv 60/60. Vandaar dat ie er zo beroerd uitzietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik baal als een stekker, want al twee van de zes kanalen knetteren als een idioot.
Doe dus maar geen feestje.
Weet je 100% zeker dat het helemaal droog is? Heb het vaker gezien dat electronica nat is geraakt en dat hoeft niet direct einde oefening te zijn, maar het moet allemaal wel goed drogen..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Doe dus maar geen feestje.
En juist met die dingen heb ik geen ervaring.. helaas.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah damn! Kunnen ze slecht tegen idd, vocht.
Roel breng Glacier even naar het Pieter Baan centrum, het gaat niet helemaal goed met Glacierquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:10 schreef Glacier het volgende:
Vooruit , dan maar een middagje Coen & Sander voor een goed doel luisteren
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel breng Glacier even naar het Pieter Baan centrum, het gaat niet helemaal goed met Glacier
Las op zijn log dat hij de Vengaboys had gezienquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:13 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf luistert naar Rudy @ Uruzgan.FM
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel breng Glacier even naar het Pieter Baan centrum, het gaat niet helemaal goed met Glacier
Neenee, ik ben niet geestelijk in de war, ik wil alleen naar Lowlandsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef borisz het volgende:
Dan gaat het nog niet goed met jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Neenee, ik ben niet geestelijk in de war, ik wil alleen naar Lowlands
(daar geven onze grote middagvrienden toch kaarten voor weg?)
Misschien zijn ze er achter dat VLV toch niet zo heel bijzonder is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend dat Viva La Vida - ondanks lyrische dj's die dit de 'beste plaat van de eeuw' noemen - nauwelijks overdag voorbij komt. Wordt wel gedraaid, maar vooral 's nachts of vroeg in de ochtend... Het gedrocht van Alphabeat hoor je meer....
Ik moest lachen toen ik je zin lasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Die hebben toch ook echt een uitgebreider repertoire.
Hmja. Dat is bij 3FM toch lastig... Om gewoon es wat te variëren bij artiesten die op dit moment geen hit hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Die hebben toch ook echt een uitgebreider repertoire.
Daar komt de -het staat bovenaan in de zoeklijst- weer om de hoek kijken....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja. Dat is bij 3FM toch lastig... Om gewoon es wat te variëren bij artiesten die op dit moment geen hit hebben.
(HAHA).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik je zin las
En jij ook een terug.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En jij ook een terug.
Altijd leuk, elkaar via het forum op de hoogte houden over pm's.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar je krijgt ook niet echt een pingeltje of iets dat je een pm heb heh....
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:02 schreef Feivel1 het volgende:
Ik denk dat ik maar beter voorgoed kan stoppen met radio en alles daar om heen, nu ik mn mengpaneel naar de kloten heb geholpen door mn cola om te laten vallen.
Stroom er minimaal 24 uur vanaf halen, en verder het liefst de boel even open schroeven en alle printplaten even met WC-Papier langsgaan. (of keukenpapier)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:37 schreef Feivel1 het volgende:
Godzijdank, ik heb nu nog maar een kanaal dat kraakt, de andere werkt weer
Jij ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:30 schreef muisje-eliza het volgende:
*WH got mail*
Mn vader zegt dat ik hem beter een dag of twee / drie stroomloos en onaangesloten neer kan zetten, en dat we dan weer verder kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Stroom er minimaal 24 uur vanaf halen, en verder het liefst de boel even open schroeven en alle printplaten even met WC-Papier langsgaan. (of keukenpapier)
Misschien niet eens zo'n slecht idee.. ws zijn nog niet alle componenten echt droog.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mn vader zegt dat ik hem beter een dag of twee / drie stroomloos en onaangesloten neer kan zetten, en dat we dan weer verder kijken.
Gaaf! wanneer gaat het gebeuren?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:44 schreef muisje-eliza het volgende:
WH en ik gaan n keertje in de studio zitten
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geef even een seintje als het zo ver is. Houden we de cam even in de gaten
omg dat ziet er ranzig uit zeg! meteen van die pipo's met borden het podium op. Stel je eens voor dat je wat ziet. Ook pijnlijk natuurlijk als je ziet dat de stang vol op zijn rug terecht komt.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou er een waarschuwing bij zetten. Ik kan er wel tegen, maar anderen wellicht niet.
Stroom eraf openschroeven, met licht vochtige doek even de suikers en andere plakgoedjes weg proberen te krijgen. Hele grote kans dat het daarna normaal werkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mn vader zegt dat ik hem beter een dag of twee / drie stroomloos en onaangesloten neer kan zetten, en dat we dan weer verder kijken.
Joh, ik neem je nog eens mee naar EWquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:44 schreef muisje-eliza het volgende:
WH en ik gaan n keertje in de studio zitten
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Joh, ik neem je nog eens mee naar EW
Hallo mensen, ben ik weer!![]()
Oké oké, we staan quitte!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hej...ik heb jou de eerste keer meegenomen heh![]()
en nu zou Bren wat voor ons gaan regelen
Da's wel heel ernstig...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:06 schreef Jannekje7 het volgende:
*Koekoek* vier over zeven!
Vandaag op t werk vroeg iemand me hoe laat het was en ik zei automatisch "Koekoek! vijf voor drie!"
Feest der herkenningquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's wel heel ernstig...
Ik hou het bij 'maar tot die tijd een spannend muziekje' en 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen'...
Oh, en de al wat oudere uitspraak 'dat heb je ook weleens geiler gezegd'.
Roel en cossmick zie ik net fok verlatenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Snow Patrol en A. Clark? niet echt een heel sterk begin van de show.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel en cossmick zie ik net fok verlaten
In toeristengebied niet , daar is het net als turkije geen hoofddoekquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:15 schreef muisje-eliza het volgende:
in Tunesie lopen ze toch met een theedoek
Allemaal dankzij het prachtige chanson Foux de Fafa dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel zijn frans wordt elke keer beter
Bonjour tout le monde!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel zijn frans wordt elke keer beter
Ik ben er wel degelijk hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik zie kuifje niet zitten, de webcam mag iets meer naar links voor de kijkers
Maar je kuifje was altijd in beeld (niet de rest van je lichaam)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:23 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ik ben er wel degelijk hoor
Maar Michiel is de DJ, hij is webcamwaardig
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:23 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ik ben er wel degelijk hoor
Maar Michiel is de DJ, hij is webcamwaardig
Dan kijk ik toch liever naar Marichaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik zie kuifje niet zitten, de webcam mag iets meer naar links voor de kijkers
Ook niet vervelend, extra cam erop zettenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan kijk ik toch liever naar Maricha
Kan de kwaliteit dan gelijk omhoog naar 1,5mbit/sec?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook niet vervelend, extra cam erop zetten
Jouw cam of jouw beeld van de studio-cam?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
ook leuk...mijn cam stopt er gewoon mee
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan kijk ik toch liever naar Maricha
Vind er nog altijd geen zak aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:36 schreef Jannekje7 het volgende:
kVind de megahit nog steeds apart... beetje-vreemd-maar-wel-lekker idee...
En die vond ik juist wel weer erg tof.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Had het zelfde met megahit van vorige week
Roisin Murphy zit in de Singlestrijd en staat voor, dus die zal wel gedraaid worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Tussen al het Olympische geweld door ook maar weer eens 3FM luisteren... ik heb een request waarvan ik hoop dat ie gedraaid wordt: Roisin Murphy met Movie Star, mits die niet al een keer gedraaid is in de eerste 40 minuten?
Jaa die is heel erg vet !quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Tussen al het Olympische geweld door ook maar weer eens 3FM luisteren... ik heb een request waarvan ik hoop dat ie gedraaid wordt: Roisin Murphy met Movie Star, mits die niet al een keer gedraaid is in de eerste 40 minuten?
Met Movie Star ja ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roisin Murphy zit in de Singlestrijd en staat voor, dus die zal wel gedraaid worden.
Die mag jij dan aanvragenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Maar wat te denken van Chemical Brothers - Midnight Madness ? die is ook tof hoor.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
als michiel waagt vandaag Alphabeat - Fascination te draaien, dan vind ik hem niet meer lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je zegt!quote:
KOEKOEK!quote:
Heb je die foto net zelf gemaakt? Nee toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, het werd ff donker hier.
[ afbeelding ]
Lijkt bijna wel op een uitslaande brandlucht zo donker.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, het werd ff donker hier.
[ afbeelding ]
Ik heb het even getest. Ik kom niet verder dan 5 seconden van Madonna?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Paar x zuchten en je hebt al weer het einde van het jaar.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ik heb het even getest. Ik kom niet verder dan 5 seconden van Madonna?
Tijd lijkt erg lang te duren als je het niet naar je zin hebtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ik heb het even getest. Ik kom niet verder dan 5 seconden van Madonna?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Over het einde van het jaar gesproken... iemand al pepernoten gezien in de winkel?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over het einde van het jaar gesproken... iemand al pepernoten gezien in de winkel?
Shut the fuck up!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over het einde van het jaar gesproken... iemand al pepernoten gezien in de winkel?
Das misschien nog wat effectiever dan stickers plakken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]gelukkig nog niet , degene die ze heeft liggen, werk ik ze achterste voren het lichaam in
Voor 15 november mogen er geen pepernoten/kruitnoten te koop zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das misschien nog wat effectiever dan stickers plakken.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das misschien nog wat effectiever dan stickers plakken.
Whahahaha, cool!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
ik had er 1 bij mn ouders op de brievenbus geplakt....geen strak plan vonden mn ouders, toen ie dr af moest ging de verf mee en mocht ik n nieuwe opplakken
Volgens mij kregen we vorig jaar eind augustus/begin september de eerste meldingen al. Kan dus nooit lang duren....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Michiel ze wel weer gaat uitdelen, want ik vrees dat de pepernoten over een paar weken alweer in de schappen liggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Whahahaha, cool!
Ik wil er ook nog steeds één, vind m echt helemaal hip!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Zegguhm, gaat er iemand naar Lowlands?
Zo ja: wil die persoon een (of meerdere) badeend(en) voor me meebrengen?
Nee, maar wie weet komen ze nog!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
je moest toen n meeltje naar michiel@ enz enz sturen met je adres en een paar dagen later had ik er een stuk of tien......ik had ze allemaal opgeplakt, op mn werk op de wc, brievenbus, de groene en de grijze container en die van mn ouders...jah en toen waren ze op.
Maar nu werk ik ergens anders en heb ik weer nieuwe nodig.
Maricha zijn er nog pepernoot-stikkers?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heb je die foto net zelf gemaakt? Nee toch?
zeg.........quote:
Jamaar... en wij dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeg.........
edit: iedereen krijgt maar 1 badeend (ik sta ze zelf uit te delen...;))
JIj bent ook omkoopbaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeg.........
edit: iedereen krijgt maar 1 badeend (ik sta ze zelf uit te delen...;))
Goed zo!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Editors... echt een band die ik steeds meer en meer ga waarderen
Ow my... ik ben jaloers! Hijs gaaf!quote:
en 3fm is er ook om nummers kapot te draaien , noemquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:24 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Editors is kapot vet, jammer dat het altijd zo lang duurt voor dit soort bandjes worden opgepikt. Maar hee, daar is 3FM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |