Wat je zegt!quote:
KOEKOEK!quote:
Heb je die foto net zelf gemaakt? Nee toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, het werd ff donker hier.
[ afbeelding ]
Lijkt bijna wel op een uitslaande brandlucht zo donker.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, het werd ff donker hier.
[ afbeelding ]
Ik heb het even getest. Ik kom niet verder dan 5 seconden van Madonna?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Paar x zuchten en je hebt al weer het einde van het jaar.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ik heb het even getest. Ik kom niet verder dan 5 seconden van Madonna?
Tijd lijkt erg lang te duren als je het niet naar je zin hebtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ik heb het even getest. Ik kom niet verder dan 5 seconden van Madonna?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Over het einde van het jaar gesproken... iemand al pepernoten gezien in de winkel?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over het einde van het jaar gesproken... iemand al pepernoten gezien in de winkel?
Shut the fuck up!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over het einde van het jaar gesproken... iemand al pepernoten gezien in de winkel?
Das misschien nog wat effectiever dan stickers plakken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]gelukkig nog niet , degene die ze heeft liggen, werk ik ze achterste voren het lichaam in
Voor 15 november mogen er geen pepernoten/kruitnoten te koop zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das misschien nog wat effectiever dan stickers plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |