Misschien zijn ze er achter dat VLV toch niet zo heel bijzonder is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend dat Viva La Vida - ondanks lyrische dj's die dit de 'beste plaat van de eeuw' noemen - nauwelijks overdag voorbij komt. Wordt wel gedraaid, maar vooral 's nachts of vroeg in de ochtend... Het gedrocht van Alphabeat hoor je meer....
Ik moest lachen toen ik je zin lasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Die hebben toch ook echt een uitgebreider repertoire.
Hmja. Dat is bij 3FM toch lastig... Om gewoon es wat te variėren bij artiesten die op dit moment geen hit hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Die hebben toch ook echt een uitgebreider repertoire.
Daar komt de -het staat bovenaan in de zoeklijst- weer om de hoek kijken....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja. Dat is bij 3FM toch lastig... Om gewoon es wat te variėren bij artiesten die op dit moment geen hit hebben.
(HAHA).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik je zin las
En jij ook een terug.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En jij ook een terug.
Altijd leuk, elkaar via het forum op de hoogte houden over pm's.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar je krijgt ook niet echt een pingeltje of iets dat je een pm heb heh....
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:02 schreef Feivel1 het volgende:
Ik denk dat ik maar beter voorgoed kan stoppen met radio en alles daar om heen, nu ik mn mengpaneel naar de kloten heb geholpen door mn cola om te laten vallen.
Stroom er minimaal 24 uur vanaf halen, en verder het liefst de boel even open schroeven en alle printplaten even met WC-Papier langsgaan. (of keukenpapier)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:37 schreef Feivel1 het volgende:
Godzijdank, ik heb nu nog maar een kanaal dat kraakt, de andere werkt weer
Jij ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:30 schreef muisje-eliza het volgende:
*WH got mail*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |