't Is sowieso allemaal vrij matig, al ben ik wel met deze Rabbering eens dat dit nog wel enigszins overeind blijft. Wel leuk uitgewerkt allemaal, qua beats, breaks en opbouwen. Iets wat je van die peuterzooi van Elkstak niet kan zeggenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dune viel toch een beetje tegen, er is een betere versie van gemaakt ooit
Zo waren er nog veel meer toendertijd bezigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is sowieso allemaal vrij matig, al ben ik wel met deze Rabbering eens dat dit nog wel enigszins overeind blijft. Wel leuk uitgewerkt allemaal, qua beats, breaks en opbouwen. Iets wat je van die peuterzooi van Elkstak niet kan zeggen.
Giel, Michiel, Stenders en ga zo maar door gingen je al voor.. Het gebeurt dus vaker. Gewoon doorgaan man in hetgeen wat je tof vind !quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:02 schreef Feivel1 het volgende:
Ik denk dat ik maar beter voorgoed kan stoppen met radio en alles daar om heen, nu ik mn mengpaneel naar de kloten heb geholpen met cola.
Mja, maar niet met een mengpaneel dat je nog geen zes weken hebt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Giel, Michiel, Stenders en ga zo maar door gingen je al voor.. Het gebeurt dus vaker. Gewoon doorgaan man in hetgeen wat je tof vind !
Morgen feest !![]()
Ah damn! Kunnen ze slecht tegen idd, vocht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mja, maar niet met een mengpaneel dat je nog geen zes weken hebt.
Ik baal als een stekker, want al twee van de zes kanalen knetteren als een idioot.
Dat plaatje van jou is trouwens 59/44 px ipv 60/60. Vandaar dat ie er zo beroerd uitzietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik baal als een stekker, want al twee van de zes kanalen knetteren als een idioot.
Doe dus maar geen feestje.
Weet je 100% zeker dat het helemaal droog is? Heb het vaker gezien dat electronica nat is geraakt en dat hoeft niet direct einde oefening te zijn, maar het moet allemaal wel goed drogen..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Doe dus maar geen feestje.
En juist met die dingen heb ik geen ervaring.. helaas.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah damn! Kunnen ze slecht tegen idd, vocht.
Roel breng Glacier even naar het Pieter Baan centrum, het gaat niet helemaal goed met Glacierquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:10 schreef Glacier het volgende:
Vooruit , dan maar een middagje Coen & Sander voor een goed doel luisteren
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel breng Glacier even naar het Pieter Baan centrum, het gaat niet helemaal goed met Glacier
Las op zijn log dat hij de Vengaboys had gezienquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:13 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf luistert naar Rudy @ Uruzgan.FM
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel breng Glacier even naar het Pieter Baan centrum, het gaat niet helemaal goed met Glacier
Neenee, ik ben niet geestelijk in de war, ik wil alleen naar Lowlandsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef borisz het volgende:
Dan gaat het nog niet goed met jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Neenee, ik ben niet geestelijk in de war, ik wil alleen naar Lowlands
(daar geven onze grote middagvrienden toch kaarten voor weg?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |