't Is sowieso allemaal vrij matig, al ben ik wel met deze Rabbering eens dat dit nog wel enigszins overeind blijft. Wel leuk uitgewerkt allemaal, qua beats, breaks en opbouwen. Iets wat je van die peuterzooi van Elkstak niet kan zeggenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dune viel toch een beetje tegen, er is een betere versie van gemaakt ooit
Zo waren er nog veel meer toendertijd bezigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is sowieso allemaal vrij matig, al ben ik wel met deze Rabbering eens dat dit nog wel enigszins overeind blijft. Wel leuk uitgewerkt allemaal, qua beats, breaks en opbouwen. Iets wat je van die peuterzooi van Elkstak niet kan zeggen.
Giel, Michiel, Stenders en ga zo maar door gingen je al voor.. Het gebeurt dus vaker. Gewoon doorgaan man in hetgeen wat je tof vind !quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:02 schreef Feivel1 het volgende:
Ik denk dat ik maar beter voorgoed kan stoppen met radio en alles daar om heen, nu ik mn mengpaneel naar de kloten heb geholpen met cola.
Mja, maar niet met een mengpaneel dat je nog geen zes weken hebt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Giel, Michiel, Stenders en ga zo maar door gingen je al voor.. Het gebeurt dus vaker. Gewoon doorgaan man in hetgeen wat je tof vind !
Morgen feest !![]()
Ah damn! Kunnen ze slecht tegen idd, vocht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mja, maar niet met een mengpaneel dat je nog geen zes weken hebt.
Ik baal als een stekker, want al twee van de zes kanalen knetteren als een idioot.
Dat plaatje van jou is trouwens 59/44 px ipv 60/60. Vandaar dat ie er zo beroerd uitzietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik baal als een stekker, want al twee van de zes kanalen knetteren als een idioot.
Doe dus maar geen feestje.
Weet je 100% zeker dat het helemaal droog is? Heb het vaker gezien dat electronica nat is geraakt en dat hoeft niet direct einde oefening te zijn, maar het moet allemaal wel goed drogen..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Doe dus maar geen feestje.
En juist met die dingen heb ik geen ervaring.. helaas.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah damn! Kunnen ze slecht tegen idd, vocht.
Roel breng Glacier even naar het Pieter Baan centrum, het gaat niet helemaal goed met Glacierquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:10 schreef Glacier het volgende:
Vooruit , dan maar een middagje Coen & Sander voor een goed doel luisteren
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel breng Glacier even naar het Pieter Baan centrum, het gaat niet helemaal goed met Glacier
Las op zijn log dat hij de Vengaboys had gezienquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:13 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf luistert naar Rudy @ Uruzgan.FM
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel breng Glacier even naar het Pieter Baan centrum, het gaat niet helemaal goed met Glacier
Neenee, ik ben niet geestelijk in de war, ik wil alleen naar Lowlandsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef borisz het volgende:
Dan gaat het nog niet goed met jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Neenee, ik ben niet geestelijk in de war, ik wil alleen naar Lowlands
(daar geven onze grote middagvrienden toch kaarten voor weg?)
Misschien zijn ze er achter dat VLV toch niet zo heel bijzonder is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend dat Viva La Vida - ondanks lyrische dj's die dit de 'beste plaat van de eeuw' noemen - nauwelijks overdag voorbij komt. Wordt wel gedraaid, maar vooral 's nachts of vroeg in de ochtend... Het gedrocht van Alphabeat hoor je meer....
Ik moest lachen toen ik je zin lasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Die hebben toch ook echt een uitgebreider repertoire.
Hmja. Dat is bij 3FM toch lastig... Om gewoon es wat te variëren bij artiesten die op dit moment geen hit hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Die hebben toch ook echt een uitgebreider repertoire.
Daar komt de -het staat bovenaan in de zoeklijst- weer om de hoek kijken....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja. Dat is bij 3FM toch lastig... Om gewoon es wat te variëren bij artiesten die op dit moment geen hit hebben.
(HAHA).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik je zin las
En jij ook een terug.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En jij ook een terug.
Altijd leuk, elkaar via het forum op de hoogte houden over pm's.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar je krijgt ook niet echt een pingeltje of iets dat je een pm heb heh....
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:02 schreef Feivel1 het volgende:
Ik denk dat ik maar beter voorgoed kan stoppen met radio en alles daar om heen, nu ik mn mengpaneel naar de kloten heb geholpen door mn cola om te laten vallen.
Stroom er minimaal 24 uur vanaf halen, en verder het liefst de boel even open schroeven en alle printplaten even met WC-Papier langsgaan. (of keukenpapier)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:37 schreef Feivel1 het volgende:
Godzijdank, ik heb nu nog maar een kanaal dat kraakt, de andere werkt weer
Jij ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:30 schreef muisje-eliza het volgende:
*WH got mail*
Mn vader zegt dat ik hem beter een dag of twee / drie stroomloos en onaangesloten neer kan zetten, en dat we dan weer verder kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Stroom er minimaal 24 uur vanaf halen, en verder het liefst de boel even open schroeven en alle printplaten even met WC-Papier langsgaan. (of keukenpapier)
Misschien niet eens zo'n slecht idee.. ws zijn nog niet alle componenten echt droog.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mn vader zegt dat ik hem beter een dag of twee / drie stroomloos en onaangesloten neer kan zetten, en dat we dan weer verder kijken.
Gaaf! wanneer gaat het gebeuren?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:44 schreef muisje-eliza het volgende:
WH en ik gaan n keertje in de studio zitten
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geef even een seintje als het zo ver is. Houden we de cam even in de gaten
omg dat ziet er ranzig uit zeg! meteen van die pipo's met borden het podium op. Stel je eens voor dat je wat ziet. Ook pijnlijk natuurlijk als je ziet dat de stang vol op zijn rug terecht komt.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou er een waarschuwing bij zetten. Ik kan er wel tegen, maar anderen wellicht niet.
Stroom eraf openschroeven, met licht vochtige doek even de suikers en andere plakgoedjes weg proberen te krijgen. Hele grote kans dat het daarna normaal werkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mn vader zegt dat ik hem beter een dag of twee / drie stroomloos en onaangesloten neer kan zetten, en dat we dan weer verder kijken.
Joh, ik neem je nog eens mee naar EWquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:44 schreef muisje-eliza het volgende:
WH en ik gaan n keertje in de studio zitten
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Joh, ik neem je nog eens mee naar EW
Hallo mensen, ben ik weer!![]()
Oké oké, we staan quitte!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hej...ik heb jou de eerste keer meegenomen heh![]()
en nu zou Bren wat voor ons gaan regelen
Da's wel heel ernstig...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:06 schreef Jannekje7 het volgende:
*Koekoek* vier over zeven!
Vandaag op t werk vroeg iemand me hoe laat het was en ik zei automatisch "Koekoek! vijf voor drie!"
Feest der herkenningquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's wel heel ernstig...
Ik hou het bij 'maar tot die tijd een spannend muziekje' en 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen'...
Oh, en de al wat oudere uitspraak 'dat heb je ook weleens geiler gezegd'.
Roel en cossmick zie ik net fok verlatenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Snow Patrol en A. Clark? niet echt een heel sterk begin van de show.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel en cossmick zie ik net fok verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |