Misschien niet eens zo'n slecht idee.. ws zijn nog niet alle componenten echt droog.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mn vader zegt dat ik hem beter een dag of twee / drie stroomloos en onaangesloten neer kan zetten, en dat we dan weer verder kijken.
Gaaf! wanneer gaat het gebeuren?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:44 schreef muisje-eliza het volgende:
WH en ik gaan n keertje in de studio zitten
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geef even een seintje als het zo ver is. Houden we de cam even in de gaten
omg dat ziet er ranzig uit zeg! meteen van die pipo's met borden het podium op. Stel je eens voor dat je wat ziet. Ook pijnlijk natuurlijk als je ziet dat de stang vol op zijn rug terecht komt.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou er een waarschuwing bij zetten. Ik kan er wel tegen, maar anderen wellicht niet.
Stroom eraf openschroeven, met licht vochtige doek even de suikers en andere plakgoedjes weg proberen te krijgen. Hele grote kans dat het daarna normaal werkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mn vader zegt dat ik hem beter een dag of twee / drie stroomloos en onaangesloten neer kan zetten, en dat we dan weer verder kijken.
Joh, ik neem je nog eens mee naar EWquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:44 schreef muisje-eliza het volgende:
WH en ik gaan n keertje in de studio zitten
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Joh, ik neem je nog eens mee naar EW
Hallo mensen, ben ik weer!![]()
Oké oké, we staan quitte!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hej...ik heb jou de eerste keer meegenomen heh![]()
en nu zou Bren wat voor ons gaan regelen
Da's wel heel ernstig...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:06 schreef Jannekje7 het volgende:
*Koekoek* vier over zeven!
Vandaag op t werk vroeg iemand me hoe laat het was en ik zei automatisch "Koekoek! vijf voor drie!"
Feest der herkenningquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's wel heel ernstig...
Ik hou het bij 'maar tot die tijd een spannend muziekje' en 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen'...
Oh, en de al wat oudere uitspraak 'dat heb je ook weleens geiler gezegd'.
Roel en cossmick zie ik net fok verlatenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Snow Patrol en A. Clark? niet echt een heel sterk begin van de show.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel en cossmick zie ik net fok verlaten
In toeristengebied niet , daar is het net als turkije geen hoofddoekquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:15 schreef muisje-eliza het volgende:
in Tunesie lopen ze toch met een theedoek
Allemaal dankzij het prachtige chanson Foux de Fafa dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel zijn frans wordt elke keer beter
Bonjour tout le monde!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel zijn frans wordt elke keer beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |