quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das misschien nog wat effectiever dan stickers plakken.
Whahahaha, cool!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
ik had er 1 bij mn ouders op de brievenbus geplakt....geen strak plan vonden mn ouders, toen ie dr af moest ging de verf mee en mocht ik n nieuwe opplakken
Volgens mij kregen we vorig jaar eind augustus/begin september de eerste meldingen al. Kan dus nooit lang duren....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over het einde van het jaar gesproken... iemand al pepernoten gezien in de winkel?
Ik neem aan dat Michiel ze wel weer gaat uitdelen, want ik vrees dat de pepernoten over een paar weken alweer in de schappen liggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Whahahaha, cool!
Ik wil er ook nog steeds één, vind m echt helemaal hip!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Zegguhm, gaat er iemand naar Lowlands?
Zo ja: wil die persoon een (of meerdere) badeend(en) voor me meebrengen?
Nee, maar wie weet komen ze nog!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
je moest toen n meeltje naar michiel@ enz enz sturen met je adres en een paar dagen later had ik er een stuk of tien......ik had ze allemaal opgeplakt, op mn werk op de wc, brievenbus, de groene en de grijze container en die van mn ouders...jah en toen waren ze op.
Maar nu werk ik ergens anders en heb ik weer nieuwe nodig.
Maricha zijn er nog pepernoot-stikkers?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heb je die foto net zelf gemaakt? Nee toch?
zeg.........quote:
Jamaar... en wij dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeg.........
edit: iedereen krijgt maar 1 badeend (ik sta ze zelf uit te delen...;))
JIj bent ook omkoopbaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeg.........
edit: iedereen krijgt maar 1 badeend (ik sta ze zelf uit te delen...;))
Goed zo!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Editors... echt een band die ik steeds meer en meer ga waarderen
Ow my... ik ben jaloers! Hijs gaaf!quote:
en 3fm is er ook om nummers kapot te draaien , noemquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:24 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Editors is kapot vet, jammer dat het altijd zo lang duurt voor dit soort bandjes worden opgepikt. Maar hee, daar is 3FM!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |